(24-06-2014, 09:56 AM)Tift Kirjutas: ...Palju mul peaks kw või hj mootoril olema, et selline kooslus toimiks ja palju kw või hj "hüdromootori" võllilt siis maha võtta saaks? Ütleme., et oleks vaja liigutada 1 t ratastel raskust. Loodan, et ei aja väga lolli juttu
, oleks tarvis sellist...üldpilti või ettekujutlust mõtete mõlgutamiseks.
Loe see teema uuesti mõttega läbi:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=28450
Kui Sul on 1 T koormust vedava ratta teljekoormuseks, siis pead alustama tagantpoolt: kui kiiresti tahad liikuda ja millisel pinnal (ehk kui suur on veeretakistus). Mootor peab suutma anda töörõhul selle pöördemomendi välja. Reeglina otse ei anna, vaid on vaja reduktoriga pöörlemissagedust muuta.
Kui mootor annab töörõhul vajaliku pöördemomendi välja, siis edasine on puhas kontrollarvutus: milline pump suudab antud rõhul tagada vajaliku tootlikkuse.
Puusalt tulistades tundub, et NŠ32 ei suuda ratta pööramiseks vajalikku pöördemomenti otse toota (kusagilt on meelde jäänud maksimaalne moment 25 Nm, mis võib olla ka vale, kontrolli viidatud teema linkidest järele) ja seega vajad aeglustavat reduktorit. Aeglustad nii mitu korda, kuni mootori moment vajaliku välja annab. Sellest rehkendad vajaliku pumbatootlikkuse ja vaatad pumba nomogrammilt soovitusliku võimsuse. Mis võib, aga ei pruugi olla alla 50 kW, sõltuvalt selle tonni liigutamise tingimustest (kiirus, pinnas, ratta mõõtmed).
Kuskiltmaalt läheb hüdrostaadi komponentide maksumus sedavõrd suureks, et asjal kaob rahaline mõte ära - võllidega jändamine on odavam
Vabandan teemaalgataja ees, kui see pikavõitu postitus asjakohatu on - sobiks vast pigem hüdrostaaditeemasse paremini. Anna märku, tõstan ringi.