Weobagi 2

(13-10-2014, 23:41 PM)2715 Kirjutas:  https://www.facebook.com/video.php?v=1464941210454887
Keegi selle poole püüaks tõsisemalt oleks meistritiitel bagiklassis käes.
Jah, on vastuväiteid et lehtvedrud jne jne aga püüda võiks ikka.
Kasvõi poolele maalegi.

Millegi pärast see link ei avane minu ekraanil?
Vasta

(15-10-2014, 07:47 AM)einota Kirjutas:  
(13-10-2014, 23:41 PM)2715 Kirjutas:  https://www.facebook.com/video.php?v=1464941210454887
Keegi selle poole püüaks tõsisemalt oleks meistritiitel bagiklassis käes.
Jah, on vastuväiteid et lehtvedrud jne jne aga püüda võiks ikka.
Kasvõi poolele maalegi.

Millegi pärast see link ei avane minu ekraanil?
Siin pikk versioon: http://speedsociety.com/monster-energy-b.../?var=hoon

3D modeleerimine.
Vasta

(13-10-2014, 23:41 PM)2715 Kirjutas:  Keegi selle poole püüaks tõsisemalt oleks meistritiitel bagiklassis käes.
Jah, on vastuväiteid et lehtvedrud jne jne aga püüda võiks ikka.
Kasvõi poolele maalegi.

Kus Sa sellega: "Õige Eesti Mees" tahab ehitada 70 aastat vanast rögisevast jubedusest hirmsa vaeva ja raha/ajakuluga ikkagi mitteliikuvat jaj uhitamatut jäledust. 
Et kui 10 aastat tagasi oli veel see GAZ-WRC, veokakross gazoonidega ja "krokodillid" isegi naljakad ning tekitasid nendega pungestajate suhtes kerget kaastunnet, siis peaaegu aastal 2015 saadaks ma need inimesed siiski otsejoones kompuuterdomograafi, et tuvastada aju olemasolu. Kaua võib? See pole ka mitte kuidagi Historic-idee alla mahtuv tegevus, millest ma saaks täitsa aru. Et ongi puukastidega gazoonid, topeltrattad jne aga see praegune porno on ikka täielik õudus. Arutelu, et kas äkki asendaks ühe saasta teisega võidu sõitmise aparaadil:

Tsitaat:Mida arvata paraboolsetest lehtvedrudest? 

Tunduvalt moodsam ja parem lahendus, kui reeglitesse mahub?
Muutuva paksusega, nn paraboolsel lehtvedrul on sama jäikuse juures 30-50% väiksem kaal.
Pingete jaotus vedrulehes on ühtlasem, mistõttu võiks justkui ka vähe rohkem sillakäiku kannatada.
Kuna vedrulehed ei hõõru omavahel kokku, on oluliselt väiksem ka soovimatu vedru sisehõõre, mis vedrustuse töö tuimaks muudaks. 

Äkki paneks ikkagi 21 sajandile kohaselt õõtshoobadele spiraalvedrud, reguleeritavad amordid ja ketaspidurid ning sellega seoses mõtleks ka ruumilise toruraami, esteetilise välimuse, sponsorite ja pealtvaatajate ning vaatemängu peale ka??? 
Vasta

[Äkki paneks ikkagi 21 sajandile kohaselt õõtshoobadele spiraalvedrud, reguleeritavad amordid ja ketaspidurid ning sellega seoses mõtleks ka ruumilise toruraami, esteetilise välimuse, sponsorite ja pealtvaatajate ning vaatemängu peale ka??? 
[/quote]

Ketaspidurite miinus on see, et need porisena hästi ei taha töötada. Kui ketas teeb tiiru-paar ära ja klotsid puhastavad pinna, alles siis nad rakenduvad, trumlil seda muret pole. Kus juures ketaspidur esisillal on lubatud ja on ka proovitud, kuid on pöördutud trumli juurde tagasi. Reguleeritavad amordid on lubatud. Parabool lehtvedrud peaks olema ka lubatud. Mis puutub esteetikasse siis isiklikult eelistan ma sellele videos näidatud arusaamatute vormidega sigitisele iga kell Vainumetsa või Lillmani bagi.
Veoautode ja veobagide krossi üks eeltingimusi ongi see, et peab kasutama Gazi detaile ja see omakorda muudab võimatuks toruraamid ja õõtshoovad. Gaz-i juppide ja kontseptsiooni kasutamine hoiab selle ala suht odavana, mida ei saa kindlasti väita antud videos nähtud peletise kohta. Krossi bagi või veoka saab soetada 2000 - 3000 euro rubla eest, selle raha eest ei saa tollele monstrile 2 amortigi osta. Ma ei usu, et Eestis oleks võimelised sellist monstrit ehitama, ülal pidama ja sõitma rohkem kui 5-6 meest ( eeldus on muidugi see, et need vennad ka ise sõidaksid) ja mis point on korraldada üritusi kus on 5 venda joone taga.
 Loomulikult oleks sellised autod ja mehed teretulnud ka meie võistlustele, aga siiamaani pole neid küll nähtud.
Nii, et põlastavalt rääkida ja suhtuda meestesse kes mingit ala elus hoiavad ja sellega tegelevad on suht kohatu, eriti kui on suudetud tõestada oma oskusi kõrgeimal tasemel ka välisriikides.
Vasta

(15-10-2014, 14:49 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(13-10-2014, 23:41 PM)2715 Kirjutas:  Keegi selle poole püüaks tõsisemalt oleks meistritiitel bagiklassis käes.
Jah, on vastuväiteid et lehtvedrud jne jne aga püüda võiks ikka.
Kasvõi poolele maalegi.

Kus Sa sellega: "Õige Eesti Mees" tahab ehitada 70 aastat vanast rögisevast jubedusest hirmsa vaeva ja raha/ajakuluga ikkagi mitteliikuvat jaj uhitamatut jäledust. 
Et kui 10 aastat tagasi oli veel see GAZ-WRC, veokakross gazoonidega ja "krokodillid" isegi naljakad ning tekitasid nendega pungestajate suhtes kerget kaastunnet, siis peaaegu aastal 2015 saadaks ma need inimesed siiski otsejoones kompuuterdomograafi, et tuvastada aju olemasolu. Kaua võib? See pole ka mitte kuidagi Historic-idee alla mahtuv tegevus, millest ma saaks täitsa aru. Et ongi puukastidega gazoonid, topeltrattad jne aga see praegune porno on ikka täielik õudus. Arutelu, et kas äkki asendaks ühe saasta teisega võidu sõitmise aparaadil:


Tsitaat:Mida arvata paraboolsetest lehtvedrudest? 

Tunduvalt moodsam ja parem lahendus, kui reeglitesse mahub?
Muutuva paksusega, nn paraboolsel lehtvedrul on sama jäikuse juures 30-50% väiksem kaal.
Pingete jaotus vedrulehes on ühtlasem, mistõttu võiks justkui ka vähe rohkem sillakäiku kannatada.
Kuna vedrulehed ei hõõru omavahel kokku, on oluliselt väiksem ka soovimatu vedru sisehõõre, mis vedrustuse töö tuimaks muudaks. 

Äkki paneks ikkagi 21 sajandile kohaselt õõtshoobadele spiraalvedrud, reguleeritavad amordid ja ketaspidurid ning sellega seoses mõtleks ka ruumilise toruraami, esteetilise välimuse, sponsorite ja pealtvaatajate ning vaatemängu peale ka??? 


Egas oska midagi muud lisada kui et igal lollil oma lõbu ? kes joob viina kes vaatab naisi (no ja nüüd ka mehi) kes teeb talverallisi kes ehitab mõtetuid veobagisi ja nii edasi. ?
Püüdkem olla sallivamad, elame ju üks kord?
Vasta

Eino poolt lisaks veel, et   "Eneserahuldamise viise on mitmeid... seda, mida Teie teate, kasutavad loomad vaid soo jätkamiseks"...    Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Ärge nüüd palun hakake miskit toruraami ja kiigedel vedrustust nõudma kui see keelatud on.
Väljavõte nõuetest, kes pole kursis:
4. JÕUÜLEKANNE, SILLAD

4.1. Sidur on vaba
4.2. Käigukasti korpus peab olema GAZ- tüüpi
4.3. Sillad peavad olema GAZ- tüüpi.
5. RAAM
5.1. Lubatud on kasutada GAZ-tüüpi raame. Raami koh
andamine lubatud.
5.2. Raami külge peavad olema kinnitatud nii ees ku
i taga puksiirkonks(ud). NB! Taga võib
kasutada ka esimest puksiirkonksu.
6. VEERMIK, VEDRUSTUS
6.1. Rehvid ja veljed on vabad.
6.1.1. Velje tugevusvaru vähendamine materjali vähe
ndamise teel on keelatud.
6.1.2. Mehaaniliste libisemisvastaste vahendite (na
astude, piikide, kettide jne.) kasutamine on
keelatud.
6.2. Pidurisüsteem peab olema GAZ tüüpi. Bagi-53 kl
assis lubatud kasutada ketaspidureid, mis tuleb
eelnevalt enne võistlust tehnilisele komisjoni pool
t üle vaadata ja katsetada.
6.3. Amortisaatorid on vabad.
6.4. Stabilisaatori torsioonvarraste kasutamine on
lubatud
6.5. Vedrustuselemendina on lubatud elliptilised le
htvedrud. Muude vedrustus elementide
kasutamine on keelatud.
7. ROOL

7.1. Roolisüsteemis on lubatud kasutada erinevate r
oolikarpide lahendusi. Lattrool on keelatud.
7.2. Lubatud kasutada kardaanliigendeid.


Kuskil pole muidugi öeldud, et sillatala just jäik peab olema.
Seega, kui ma tahaks ehitada reeglitesse mahtuva ja kiirelt liikuva auto ma võtaks Gaz-69 raami, teeks sellest omale sobiva toote sest selle kohandamine milliseks tahes oleks ok lahendus.Tagasillaks võtaks Gazelli tagasilla koos ketaspiduri ja piiratud libisemisega difriga ning ette samuti Gazelli esisilla sõltumatu vedrustusega variandi.
Vedrustaks selle sobivalt lehtvedrudega ja roolikarbiks võtaks Transiti karbi ja sellise riistaga oleks väga suur tõenäosus kiiremini rajal liigelda.
Vasta

(15-10-2014, 18:54 PM)einota Kirjutas:  PlyVal64



Egas oska midagi muud lisada kui et igal lollil oma lõbu ? kes joob viina kes vaatab naisi (no ja nüüd ka mehi) kes teeb talverallisi kes ehitab mõtetuid veobagisi ja nii edasi. ?
Püüdkem olla sallivamad, elame ju üks kord?

Õge jutt einota Õige mees Joob viina ehitab talverallikaid, uunikum autosid või veobagisid ja õhtul vaatb naisi Big Grin
Igal ühel oma lõbu ja omad hobid ja sinule hoian pöialt sinu võistlemistel Big Grin
Viimasel ajal on mingi kiun siin kogu aeg, Enamus kiunujatest on nagu eided või ei ole ammu oma vanamooridelt saanud Big Grin
Vasta

(15-10-2014, 20:58 PM)2715 Kirjutas:  Ärge nüüd palun hakake miskit toruraami ja kiigedel vedrustust nõudma kui see keelatud on.
Väljavõte nõuetest, kes pole kursis:
4. JÕUÜLEKANNE, SILLAD

4.1. Sidur on vaba
4.2. Käigukasti korpus peab olema GAZ- tüüpi
4.3. Sillad peavad olema GAZ- tüüpi.
5. RAAM
5.1. Lubatud on kasutada GAZ-tüüpi raame. Raami koh
andamine lubatud.
5.2. Raami külge peavad olema kinnitatud nii ees ku
i taga puksiirkonks(ud). NB! Taga võib
kasutada ka esimest puksiirkonksu.
6. VEERMIK, VEDRUSTUS
6.1. Rehvid ja veljed on vabad.
6.1.1. Velje tugevusvaru vähendamine materjali vähe
ndamise teel on keelatud.
6.1.2. Mehaaniliste libisemisvastaste vahendite (na
astude, piikide, kettide jne.) kasutamine on
keelatud.
6.2. Pidurisüsteem peab olema GAZ tüüpi. Bagi-53 kl
assis lubatud kasutada ketaspidureid, mis tuleb
eelnevalt enne võistlust tehnilisele komisjoni pool
t üle vaadata ja katsetada.
6.3. Amortisaatorid on vabad.
6.4. Stabilisaatori torsioonvarraste kasutamine on
lubatud
6.5. Vedrustuselemendina on lubatud elliptilised le
htvedrud. Muude vedrustus elementide
kasutamine on keelatud.
7. ROOL

7.1. Roolisüsteemis on lubatud kasutada erinevate r
oolikarpide lahendusi. Lattrool on keelatud.
7.2. Lubatud kasutada kardaanliigendeid.


Kuskil pole muidugi öeldud, et sillatala just jäik peab olema.
Seega, kui ma tahaks ehitada reeglitesse mahtuva ja kiirelt liikuva auto ma võtaks Gaz-69 raami, teeks sellest omale sobiva toote sest selle kohandamine milliseks tahes oleks ok lahendus.Tagasillaks võtaks Gazelli tagasilla koos ketaspiduri ja piiratud libisemisega difriga ning ette samuti Gazelli esisilla sõltumatu vedrustusega variandi.
Vedrustaks selle sobivalt lehtvedrudega ja roolikarbiks võtaks Transiti karbi ja sellise riistaga oleks väga suur tõenäosus kiiremini rajal liigelda.

Kõik on õige ja kui täna hakkaks ehitama siis teeks seda gazelli raami, sildade ja tzaika mootoriga.?
Vasta

(15-10-2014, 21:07 PM)Qunts Kirjutas:  
(15-10-2014, 18:54 PM)einota Kirjutas:  PlyVal64



Egas oska midagi muud lisada kui et igal lollil oma lõbu ? kes joob viina kes vaatab naisi (no ja nüüd ka mehi) kes teeb talverallisi kes ehitab mõtetuid veobagisi ja nii edasi. ?
Püüdkem olla sallivamad, elame ju üks kord?

Õge jutt einota Õige mees Joob viina ehitab talverallikaid, uunikum autosid või veobagisid ja õhtul vaatb naisi Big Grin
Igal ühel oma lõbu ja omad hobid ja sinule hoian pöialt sinu võistlemistel Big Grin
Viimasel ajal on mingi kiun siin kogu aeg, Enamus kiunujatest on nagu eided või ei ole ammu oma vanamooridelt saanud Big Grin

Eks kooselu seadus mõjub?
Vasta

Ehk keegi pakuks gaz 24 või Rafi tagavedrusid? Pakkumised palun privasse või meilile eino.fn@gmail.com

Eino Smile
Vasta

Vastus 2715, tehnilised tingimused VEOBAGID (GAZ) autogrossis.1.1 Kõik muudatused,mida grupimäärused või üldised määrused ja ohutustingimused ei luba,on keelatud.Aga teist juttu ka.Vana rahvas räägib,et bagi sõitjad on ajudeta ja see peab mingil määral paika.Aga  see väike seltskond on toredad ja normaalsed mehed tava elus.Olge mõnusad.
Vasta

(15-10-2014, 22:37 PM)einota Kirjutas:  
(15-10-2014, 21:07 PM)Qunts Kirjutas:  einota


Eks kooselu seadus mõjub?

See on kurb, et kooseluseadus mõjutab ka normaalseid inimesi ! 
Ütlen otse, et peded hakkavad autosporti ennast pressima ja seal sõnavõtma.
Kunagi saadeti sellise asja eest sunnitööle ja ainult normaalsed mehed sõitsid võidu ja pärast seda leidsid veel aega naistega jamada, aga mis nüüd on? 
Pane parem mingi hea/uuem pilt tõeliste meeste audost.
NB. Pededel jäeb sellises veobagis kannikas kangeks ja sõber ei saa teda trukkida Big Grin
Vasta

(15-10-2014, 22:57 PM)margopyks Kirjutas:  Vastus 2715, tehnilised tingimused VEOBAGID (GAZ) autogrossis.1.1 Kõik muudatused,mida grupimäärused või üldised määrused ja ohutustingimused ei luba,on keelatud.

Täpsemalt ehk mida see peaks tähendama?
Ohutusnõuded saaks täidetud nõuetekohase puuriga.
Omateada sai ainult lubatu piires plaan visandatud.
See, et on välja kujunenud mingi arusaam, milline veobagi peab välja nägema ei tähenda veel et teda ei või lubatule tuginedes teisiti teha.
Vasta

Ega siin bagi teemast polegi midagi erku rääkida, auto on talveunne pandud ja käib info kogumine täienduste tegemiseks. Hetkel on päevakorras vedrustus siis tuleb tagasild ja kui jäksu siis vähe tuunida ka mootorit.
Piltide lisamisega on keeruline kuna minu pildid suured ja foorum ei võta vastu. Kahjuks olen selles valtkonnas loll ja ei oska muuta ka midagi.  Sad
Vasta

kõige lihtsam äkki selle Paint-iga kui windows arvuti kasutusel 1. vali kõik ja siis muuda suurust aga peab olema protsentide peal. 
Vasta

Nagi-sse üles laadida ja sealt siis saab valida suurust.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

einota

Piltide lisamisega on keeruline kuna minu pildid suured ja foorum ei võta vastu. Kahjuks olen selles valtkonnas loll ja ei oska muuta ka midagi.  Sad

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...ide+suurus
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=38708

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Loodan et Eino ei pahanda Wink panen ise mõned pildid Smiltene võistlusest.Need nn.pildid on hetktõmmised videost.

[Pilt: vlcsnap-2014-08-29-23h19m41s253.png?gl=EE]
[Pilt: vlcsnap-2014-08-29-23h47m46s223.png?gl=EE][Pilt: vlcsnap-2014-08-29-23h20m27s20%2520jpg.5.png?gl=EE][Pilt: vlcsnap-2014-10-15-21h58m18s155.jpg?gl=EE][Pilt: vlcsnap-2014-08-30-00h19m24s222.png?gl=EE]
Vasta

Veobagide tulevik ☺

HAMMERHEAD MEGA MUD TRUCK: http://youtu.be/8zh0hw4tBWM
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne