Postitused: 3
Teemad: 0
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
[Äkki paneks ikkagi 21 sajandile kohaselt õõtshoobadele spiraalvedrud, reguleeritavad amordid ja ketaspidurid ning sellega seoses mõtleks ka ruumilise toruraami, esteetilise välimuse, sponsorite ja pealtvaatajate ning vaatemängu peale ka???
[/quote]
Ketaspidurite miinus on see, et need porisena hästi ei taha töötada. Kui ketas teeb tiiru-paar ära ja klotsid puhastavad pinna, alles siis nad rakenduvad, trumlil seda muret pole. Kus juures ketaspidur esisillal on lubatud ja on ka proovitud, kuid on pöördutud trumli juurde tagasi. Reguleeritavad amordid on lubatud. Parabool lehtvedrud peaks olema ka lubatud. Mis puutub esteetikasse siis isiklikult eelistan ma sellele videos näidatud arusaamatute vormidega sigitisele iga kell Vainumetsa või Lillmani bagi.
Veoautode ja veobagide krossi üks eeltingimusi ongi see, et peab kasutama Gazi detaile ja see omakorda muudab võimatuks toruraamid ja õõtshoovad. Gaz-i juppide ja kontseptsiooni kasutamine hoiab selle ala suht odavana, mida ei saa kindlasti väita antud videos nähtud peletise kohta. Krossi bagi või veoka saab soetada 2000 - 3000 euro rubla eest, selle raha eest ei saa tollele monstrile 2 amortigi osta. Ma ei usu, et Eestis oleks võimelised sellist monstrit ehitama, ülal pidama ja sõitma rohkem kui 5-6 meest ( eeldus on muidugi see, et need vennad ka ise sõidaksid) ja mis point on korraldada üritusi kus on 5 venda joone taga.
Loomulikult oleks sellised autod ja mehed teretulnud ka meie võistlustele, aga siiamaani pole neid küll nähtud.
Nii, et põlastavalt rääkida ja suhtuda meestesse kes mingit ala elus hoiavad ja sellega tegelevad on suht kohatu, eriti kui on suudetud tõestada oma oskusi kõrgeimal tasemel ka välisriikides.
Postitused: 2,173
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Eino poolt lisaks veel, et "Eneserahuldamise viise on mitmeid... seda, mida Teie teate, kasutavad loomad vaid soo jätkamiseks"...
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
15-10-2014, 20:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2014, 21:01 PM ja muutjaks oli
2715.)
Ärge nüüd palun hakake miskit toruraami ja kiigedel vedrustust nõudma kui see keelatud on.
Väljavõte nõuetest, kes pole kursis:
4. JÕUÜLEKANNE, SILLAD
4.1. Sidur on vaba
4.2. Käigukasti korpus peab olema GAZ- tüüpi
4.3. Sillad peavad olema GAZ- tüüpi.
5. RAAM
5.1. Lubatud on kasutada GAZ-tüüpi raame. Raami koh
andamine lubatud.
5.2. Raami külge peavad olema kinnitatud nii ees ku
i taga puksiirkonks(ud). NB! Taga võib
kasutada ka esimest puksiirkonksu.
6. VEERMIK, VEDRUSTUS
6.1. Rehvid ja veljed on vabad.
6.1.1. Velje tugevusvaru vähendamine materjali vähe
ndamise teel on keelatud.
6.1.2. Mehaaniliste libisemisvastaste vahendite (na
astude, piikide, kettide jne.) kasutamine on
keelatud.
6.2. Pidurisüsteem peab olema GAZ tüüpi. Bagi-53 kl
assis lubatud kasutada ketaspidureid, mis tuleb
eelnevalt enne võistlust tehnilisele komisjoni pool
t üle vaadata ja katsetada.
6.3. Amortisaatorid on vabad.
6.4. Stabilisaatori torsioonvarraste kasutamine on
lubatud
6.5. Vedrustuselemendina on lubatud elliptilised le
htvedrud. Muude vedrustus elementide
kasutamine on keelatud.
7. ROOL
7.1. Roolisüsteemis on lubatud kasutada erinevate r
oolikarpide lahendusi. Lattrool on keelatud.
7.2. Lubatud kasutada kardaanliigendeid.
Kuskil pole muidugi öeldud, et sillatala just jäik peab olema.
Seega, kui ma tahaks ehitada reeglitesse mahtuva ja kiirelt liikuva auto ma võtaks Gaz-69 raami, teeks sellest omale sobiva toote sest selle kohandamine milliseks tahes oleks ok lahendus.Tagasillaks võtaks Gazelli tagasilla koos ketaspiduri ja piiratud libisemisega difriga ning ette samuti Gazelli esisilla sõltumatu vedrustusega variandi.
Vedrustaks selle sobivalt lehtvedrudega ja roolikarbiks võtaks Transiti karbi ja sellise riistaga oleks väga suur tõenäosus kiiremini rajal liigelda.
Postitused: 90
Teemad: 7
Liitus: Jun 2011
Maine:
2
Vastus 2715, tehnilised tingimused VEOBAGID (GAZ) autogrossis.1.1 Kõik muudatused,mida grupimäärused või üldised määrused ja ohutustingimused ei luba,on keelatud.Aga teist juttu ka.Vana rahvas räägib,et bagi sõitjad on ajudeta ja see peab mingil määral paika.Aga see väike seltskond on toredad ja normaalsed mehed tava elus.Olge mõnusad.
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
kõige lihtsam äkki selle Paint-iga kui windows arvuti kasutusel 1. vali kõik ja siis muuda suurust aga peab olema protsentide peal.
Postitused: 2,525
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
Nagi-sse üles laadida ja sealt siis saab valida suurust.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 4,480
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
einota
Piltide lisamisega on keeruline kuna minu pildid suured ja foorum ei võta vastu. Kahjuks olen selles valtkonnas loll ja ei oska muuta ka midagi.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...ide+suurus
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=38708
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.