16-10-2014, 01:11 AM
Mina soovitan sellist filtri korpust kasutada kus on käsipump peal (vanemad jaapanlased).
(16-10-2014, 01:11 AM)autojuht Kirjutas: Mina soovitan sellist filtri korpust kasutada kus on käsipump peal (vanemad jaapanlased).Kuigi paak tuleb mootorile väga lähedale, on sellel mõttel jumet
. Siit aga ka järgmine loll küsimus: kas selline mootor imeb kütuse ise üles või peab ka paagis kütusepump olema?
(16-10-2014, 07:16 AM)maitus Kirjutas: Kuigi paak tuleb mootorile väga lähedale, on sellel mõttel jumetTargemad võivad mind parandada, aga kas ei ole nii, et külili olev kõrgsurvepump on iseõhutuv ja saab paagist ise kütte kätte? Püstine aga vajab etteandepumpa ja õhutamist. Oma vähestest kogemustest olen igatahes nii aru saanud. Minu esimene diisel oli Opeli diisliga Bedford ja teine ning kolmas on olnud Audid.. Siit aga ka järgmine loll küsimus: kas selline mootor imeb kütuse ise üles või peab ka paagis kütusepump olema?
! Tal ON kütusepaagis kütuse etteandepump, mis pumpab suht madala survega kütust paagist kõrgsurvepumpa, surudes seda läbi filtri. On otstarbekas toimida samuti - filter võiks olla sama litraaziga mootori jaoks või pisut suurem, mingil juhul ei tohiks olla ta väiksem. Pumbaks on hea kasutada selleks otstarbeks toodetavat eraldiseisvat kütusepumpa, millel on juba sisse ehitatud surveregulaator - lööb surve üles ja lülitub välja, mootori töötades aga toimetab vastavalt sellele, kuidas surve kütuseliinid langeb. Mul peaks tegelt üks selline...eraldiseisev kütusefilter koos korpusega täiesti vakantne olemas olema...päris ilma rahata saadaval... aga ma vaatan enne järele..asjad krt, liiguvad vahel
.
(16-10-2014, 11:25 AM)autojuht Kirjutas: Üldiselt on etteande pump ikka ksp korpuse sees ja ei vaja mingit elektrilist paagi pumpa.Kindlasti on käsipumbaga parem kui ilma. Keegi ei vaidlegi. Elektripump on lihtsalt mugavam.
Minu käsipumbaga filtri korpuse soovitus oli, et oleks parem õhutada kui kütus otsa saab.
. Samas jääb kütusepaagi asukoha valikul vabad käed, mis pole ka vähe oluline.
. Võhikuna, kellel ei ole asjast ei aimu ega arvamust, oli kerge neid vastuseid erapooletult ja objektiivselt analüüsida. Minuni jõudis see, et kui KSP-l on omal sees piisav ettendepump, siis nagu ei näe mingit vajadust paigaldada eraldi pumpa paaki- lihtsalt lisatöö. Aga nagu auol vanasti vänt oli, nii võiks ju selle kütusefiltri küljes ka selline asi nagu käsipump olla- no igaks juhuks, kui tõepoolest kütus otsa saab ja lahmaka õhku vahele tõmbab. Samas ei ole paagist KSP- ni mitte üle 50-ne cm-i ja paak hakkab asuma KSP- st kõrgemal- vähemalt kütuse nivoo, täis paagi puhul kindlasti
. Paak tuleb pisike- umbes 8-10 liitrit. (16-10-2014, 16:50 PM)maitus Kirjutas: Samas ei ole paagist KSP- ni mitte üle 50-ne cm-i ja paak hakkab asuma KSP- st kõrgemal- vähemalt kütuse nivoo, täis paagi puhul kindlastiKohe oleks võinud öelda! Siis pole ju mingit etteandepumpa tarvis, võibolla kraani ainult paagi ja filtri vahele. Muidu jookseb küte maha kui mõni voolik või tihend järele annab. Käsipumpa asendaks paagi täitmine korgini või n.n. blowjob..
(16-10-2014, 19:04 PM)Basilio Kirjutas: Kohe oleks võinud öelda! Siis pole ju mingit etteandepumpa tarvis, võibolla kraani ainult paagi ja filtri vahele. Muidu jookseb küte maha kui mõni voolik või tihend järele annab. Käsipumpa asendaks paagi täitmine korgini või n.n. blowjob.
(16-10-2014, 22:14 PM)autojuht Kirjutas: Midagi ei juhtu, korraks läheb käima.
! Aga ma arvan, et ikka on tööloom- müüja tundus usaldusväärne. Esimese mootori kohta ütles kohe kui küsisin, et suitseb. Kui küsisin sellist mis ei suitse, siis ütles, et on küll üks korras mootor, aga see ainult 1.6-ne. Alguses tahtsin 2.3 -st transiti oma. Vene mees oli ja konkreetne tundus- ehitab Peipsi ääres karakatitseid kaluritele ja mainega vend. Hr Tift on teda ka oma ihusilmaga näinud, sest tema selle mootori mulle sealt ära tõi
.
(17-10-2014, 02:42 AM)maitus Kirjutas: Hr Tift on teda ka oma ihusilmaga näinud, sest tema selle mootori mulle sealt ära tõiTifti ees peab ikka mütsi maha võtma. Kui paljudele kaasfoorumlastele on ta juba väärt materjale muretsenud ja projektidele mitte ainult sõnades vaid ka tegudes õlga alla pannud!.
. Tift on tõepoolest tõelne sõber- kui aus olla, siis ilma temata ei oleks mul veel pooltki sellest tehtud mis tehtud on....
!