Iseteenindus garaaž

Ma oskan enamuse rauatööde juures sõna sekka öelda, kes mind usub? Seoses kehva tervisega sobiksin ülevaatajaks aga kes mind aktsepteereb?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(24-01-2015, 21:50 PM)viplala Kirjutas:  Aga mis seal siis on, teeme ära. Alustuseks oleks liikmemaks 100 euri kuu, millest tekivad aastate jooksul nii ruumid, kui ka tööriistad ja hulgilepingud. Palju teist käsi oleks?  Ma arvan, et paar fanatti leiaks ehk kokku. Min on aga 10 hinge, et asi vireledes alata saaks.

100 euri kuus maksta on nüüd küll natike liiga julm. 

Mina loodaks pigem saada 50-100 huvilist, ja 10-25 euri kuu liikmemaks. Huvilisi arvatavasti hulga rohkem. Aga nüüd see 50 inimest kokku ajada.... võite ju proovida seal tallinna pool.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(25-01-2015, 23:13 PM)phyl Kirjutas:  
(24-01-2015, 21:50 PM)viplala Kirjutas:  Aga mis seal siis on, teeme ära. Alustuseks oleks liikmemaks 100 euri kuu, millest tekivad aastate jooksul nii ruumid, kui ka tööriistad ja hulgilepingud. Palju teist käsi oleks?  Ma arvan, et paar fanatti leiaks ehk kokku. Min on aga 10 hinge, et asi vireledes alata saaks.

100 euri kuus maksta on nüüd küll natike liiga julm. 

Mina loodaks pigem saada 50-100 huvilist, ja 10-25 euri kuu liikmemaks. Huvilisi arvatavasti hulga rohkem. Aga nüüd see 50 inimest kokku ajada.... võite ju proovida seal tallinna pool.

50-100 huvilist. 
100 huvilise puhul jääks igale matsile alla 4 päeva aastas (s.h. kõik tööpäevad) võimalust tegutseda, nädalavahetusi/pühi saaks igaüks parimal juhul ühe. Mida selle ajaga teha jõuab?


Meie Tagadi MTJ püsib ntx selle peal, et suures ruumis saab tehnikat hoiustada. Hinnad on mõistlikud ja stabiilne sissetulek rendi maksmiseks on tagatud. "Soojas" osas (kus on tõstuk, korralik valgustus ja tööriistad) töötamine maksab eraldi. Ja arvestus ei käi üldjuhul tundides ega päevades vaid nädalates ja kuudes.

Huvilisi on meil 4-5, kes midagi teevad ja ca kümmekond tehnika hoiustajat. Vahel satub ka mõni "külalisesineja" töökotta toimetama. Sealjuures on soojas osas võimalik 3-4 autot korraga nokitseda. 


Hinnakirjaga saab tutvuda Unic MTJ teemas.
Vasta

nõukogude ajal oleks pidanud sellise garaaži tegema, siis oleks asjal tulu olnud... või 90ndate alguses kui "hobiautosid" toodi soomest, samas kui rahval raha vähe oli.
Vasta

Mina näiteks tunnen vahest harva puudust iseteeninduslikust liivapritsist. Eelnevalt kodus vaataksin ürituse kodulehelt õppevideot, läheksin oma kolaga kohale, ajaksin skafandri selga, kell läheb käima, ja muudkui pritsiksin. Ise tean, kust ja kui põhjalikult lasen, kust mida kõveraks jne. Tõenäoliselt tuleks lõpuks liiva hind ka veel juurde.
Vasta

(26-01-2015, 21:07 PM)altraditional Kirjutas:  Mina näiteks tunnen vahest harva puudust iseteeninduslikust liivapritsist. Eelnevalt kodus vaataksin ürituse kodulehelt õppevideot, läheksin oma kolaga kohale, ajaksin skafandri selga, kell läheb käima, ja muudkui pritsiksin. Ise tean, kust ja kui põhjalikult lasen, kust mida kõveraks jne. Tõenäoliselt tuleks lõpuks liiva hind ka veel juurde.

 Kusjuures ma olen sarnast asja kaua mõelnud, et võiks olla hoopis klubi, mis keskenduks spetsiifiliste tööriistade omamisse. Olgu selleks siis liivaprits, Inglise ratas, vastav auto koos autovedamise treileriga või kusagil nurgas pesitsev vana treipink. Maksad mingi summa kuus ja sul on alati juurdepääs nendele. Ma usun, et meie pisikeses vabariigis on piisavalt huvilisi, kes oleks käpp sellist teemat sponsoreerima igakuiselt (või mis iganes aegselt), ning kellel on ka tõsine vajadus sellise masinapargi olemasolusse mida saab oma klubimaksu eest kasutada, ning mis suureneb vastavalt ajale. 

Hobikasutajatel, fännidel ja vähe tõsisematel asjaarmastajatel, pole isegi parima tahtmise juures võimalik seda kõike endale lubada. Enamus taolistest riistadest läheks vaja ainult korra aastas, kui sedagi. Samas oleks jube ok, kui saad oma klubisse või garaaži kohale veeretada/tellida transa kuluga, näiteks kere venituse jaoks vajalikud riistad või suure kompressori koos hea pritsi ning vibraga. Ma olen üsna kindel, et korraliku eestvedamisega saaksid nii mõnedki raua armastajad sellest ideest võitu ja nii mõnigi projekt kiirema ja odavama lahenduse. Ja vot sinna võiks arvestada 50-100 nägu, kes naeratades pappi köhivad, kuna nad saavad oma papi eest just täpselt seda, millest neil aeg ajalt puudus on.
Aga see asi peaks tekkima klubi tasandil, toimima väga kindlate reeglitega ning ilma kasumi ja palkadeta, vastasel juhul oleks tegemist tavalise rendifirmaga.

Suure osa tööriistadest saaksid anda kasutusele ka klubiomanikud ise. On ju palju riistu, mida sa tegelikult ei kasuta pea kunagi, ning mis on üsna spetsiifilised teinekord. Mul endalgi hüppab pähe esimese asjana nuga, millega klaasi eest ära lõigatakse või silindrisse piilumise kaamera. Ma olen päris kindel, et mul neid vaja ei lähe päris pikka aega. Võiks vabalt olla ühiskasutusel. Mõnel vedeleb kompressor kasutuna nurgas ja mõnel survekas, mõnel teemantkäi ja teisel kahe kilone haamrike. Selline algus oleks juba iseenesest kõva algus, rääkimata asjadest mida muretsetakse klubimaksude eest. Siin teemas ei oleks eriti kaotajaid, küll aga vajaka eestvedajaid, kellel pupillide asemel euro märgistus ei keerleks.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(27-01-2015, 04:39 AM)viplala Kirjutas:  Kusjuures ma olen sarnast asja kaua mõelnud, et võiks olla hoopis klubi, mis keskenduks spetsiifiliste tööriistade omamisse. Olgu selleks siis liivaprits, Inglise ratas, vastav auto koos autovedamise treileriga või kusagil nurgas pesitsev vana treipink. Maksad mingi summa kuus ja sul on alati juurdepääs nendele. Ma usun, et meie pisikeses vabariigis on piisavalt huvilisi, kes oleks käpp sellist teemat sponsoreerima igakuiselt (või mis iganes aegselt), ning kellel on ka tõsine vajadus sellise masinapargi olemasolusse mida saab oma klubimaksu eest kasutada, ning mis suureneb vastavalt ajale. 

Hobikasutajatel, fännidel ja vähe tõsisematel asjaarmastajatel, pole isegi parima tahtmise juures võimalik seda kõike endale lubada. Enamus taolistest riistadest läheks vaja ainult korra aastas, kui sedagi. Samas oleks jube ok, kui saad oma klubisse või garaaži kohale veeretada/tellida transa kuluga, näiteks kere venituse jaoks vajalikud riistad või suure kompressori koos hea pritsi ning vibraga. Ma olen üsna kindel, et korraliku eestvedamisega saaksid nii mõnedki raua armastajad sellest ideest võitu ja nii mõnigi projekt kiirema ja odavama lahenduse. Ja vot sinna võiks arvestada 50-100 nägu, kes naeratades pappi köhivad, kuna nad saavad oma papi eest just täpselt seda, millest neil aeg ajalt puudus on.
Aga see asi peaks tekkima klubi tasandil, toimima väga kindlate reeglitega ning ilma kasumi ja palkadeta, vastasel juhul oleks tegemist tavalise rendifirmaga.

Suure osa tööriistadest saaksid anda kasutusele ka klubiomanikud ise. On ju palju riistu, mida sa tegelikult ei kasuta pea kunagi, ning mis on üsna spetsiifilised teinekord. Mul endalgi hüppab pähe esimese asjana nuga, millega klaasi eest ära lõigatakse või silindrisse piilumise kaamera. Ma olen päris kindel, et mul neid vaja ei lähe päris pikka aega. Võiks vabalt olla ühiskasutusel. Mõnel vedeleb kompressor kasutuna nurgas ja mõnel survekas, mõnel teemantkäi ja teisel kahe kilone haamrike. Selline algus oleks juba iseenesest kõva algus, rääkimata asjadest mida muretsetakse klubimaksude eest. Siin teemas ei oleks eriti kaotajaid, küll aga vajaka eestvedajaid, kellel pupillide asemel euro märgistus ei keerleks.

Mõnel on vist kirjutamise vajadus ja seda lihtsalt selleks, et kirjutada asjades, millest kirjutada poleks vaja ...kirjutada ... või siis mitte kirjutada .... oleks sa vähemalt nagu "kass-gi" ... et saaks mingit asjalikku informatsiooni või lihtsalt lolli loba ... või siis irooniat vms ...

Dad.

P.S. See oli IROONIA ... enamus ei saa sellest ka vist aru!
Vasta

Klubi on tore asi. Eriti veel siis,kui liikmeid palju. Mis aga teha siis,kui esimehe auto pidevalt tõstuki otsas....teised ei saagi.... Big Grin 
Vasta

(27-01-2015, 08:38 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Klubi on tore asi. Eriti veel siis,kui liikmeid palju. Mis aga teha siis,kui esimehe auto pidevalt tõstuki otsas....teised ei saagi.... Big Grin 

Nii ta kipub paraku olema küll, samas on alti "hoobasid" millega saab selle sealt minema, kas või kõige lihtsam lahendus - "rattad alla ja maha lükata" ... proovitud ja töötab.

Sellistel puhkudel on rohkem vajadus auto või muu sõiduki teisaldamise jaoks hoida mingisugust vastavat tehnilist moodi asjandust, et pikalt seisma jäänud "projektid" saaks liikuvaks muuta ... pean tõdema, et meil MTJ-is sellist asja veel ei ole, küll aga on olnud pikemat aega arutlusel, milline see võiks välja näha ja millest see valmis teha, esimese eelistusena on kõik taaskasutatavast toormest valmistada, iseasi et keegi ilus tark ja  andekas võiks algsed joonised paberile visata, et oleks millest alustada, sest minu mõte on hetkel kinni jooksnud.

Dad.
Vasta

Küsitud abivahendi konstruktsioon sõltub garaažipõranda, hoovi ja läve konstruktsioonist ja seisukorrast.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Abivahendi nimi on kahveltöstuk, kahjuks seda käepärasest sodist valmis ei käkerda eriti
Kunagises töökojas oli üsna tihedalt kasutatav abimees, pikad kahvlid ja minek
Ja ei olnud harvad juhused, kui sealsamas kahvliteotsas rippuval autol sai ka ntx käigukast ära vahetatud..... Cool
Ei soovita järgida ja mingitest elementaarsetest ohutusnöuetest pole sel puhul muidugi juttugi.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(27-01-2015, 04:39 AM)viplala Kirjutas:  
(26-01-2015, 21:07 PM)altraditional Kirjutas:  Mina näiteks tunnen vahest harva puudust iseteeninduslikust liivapritsist. Eelnevalt kodus vaataksin ürituse kodulehelt õppevideot, läheksin oma kolaga kohale, ajaksin skafandri selga, kell läheb käima, ja muudkui pritsiksin. Ise tean, kust ja kui põhjalikult lasen, kust mida kõveraks jne. Tõenäoliselt tuleks lõpuks liiva hind ka veel juurde.

 Kusjuures ma olen sarnast asja kaua mõelnud, et võiks olla hoopis klubi, mis keskenduks spetsiifiliste tööriistade omamisse. Olgu selleks siis liivaprits, Inglise ratas, vastav auto koos autovedamise treileriga või kusagil nurgas pesitsev vana treipink. Maksad mingi summa kuus ja sul on alati juurdepääs nendele. Ma usun, et meie pisikeses vabariigis on piisavalt huvilisi, kes oleks käpp sellist teemat sponsoreerima igakuiselt (või mis iganes aegselt), ning kellel on ka tõsine vajadus sellise masinapargi olemasolusse mida saab oma klubimaksu eest kasutada, ning mis suureneb vastavalt ajale. 

Hobikasutajatel, fännidel ja vähe tõsisematel asjaarmastajatel, pole isegi parima tahtmise juures võimalik seda kõike endale lubada. Enamus taolistest riistadest läheks vaja ainult korra aastas, kui sedagi. Samas oleks jube ok, kui saad oma klubisse või garaaži kohale veeretada/tellida transa kuluga, näiteks kere venituse jaoks vajalikud riistad või suure kompressori koos hea pritsi ning vibraga. Ma olen üsna kindel, et korraliku eestvedamisega saaksid nii mõnedki raua armastajad sellest ideest võitu ja nii mõnigi projekt kiirema ja odavama lahenduse. Ja vot sinna võiks arvestada 50-100 nägu, kes naeratades pappi köhivad, kuna nad saavad oma papi eest just täpselt seda, millest neil aeg ajalt puudus on.
Aga see asi peaks tekkima klubi tasandil, toimima väga kindlate reeglitega ning ilma kasumi ja palkadeta, vastasel juhul oleks tegemist tavalise rendifirmaga.

Suure osa tööriistadest saaksid anda kasutusele ka klubiomanikud ise. On ju palju riistu, mida sa tegelikult ei kasuta pea kunagi, ning mis on üsna spetsiifilised teinekord. Mul endalgi hüppab pähe esimese asjana nuga, millega klaasi eest ära lõigatakse või silindrisse piilumise kaamera. Ma olen päris kindel, et mul neid vaja ei lähe päris pikka aega. Võiks vabalt olla ühiskasutusel. Mõnel vedeleb kompressor kasutuna nurgas ja mõnel survekas, mõnel teemantkäi ja teisel kahe kilone haamrike. Selline algus oleks juba iseenesest kõva algus, rääkimata asjadest mida muretsetakse klubimaksude eest. Siin teemas ei oleks eriti kaotajaid, küll aga vajaka eestvedajaid, kellel pupillide asemel euro märgistus ei keerleks.

Selline klubi on olemas, täpsemalt loe minu postituse allkirjast. Autoga sisse sõita ei saa, mootorrattaga küll.
Vasta

No kõuts Basilio! Sul nupp nokib küll! Nii võib minna küll. Kõigeks peab valmis olema. Võimalusi on palju ja juhtuda võib igasuguseid jamasid. Reeglid ja kodukord peab paigas olema.  Muidu tuleb lõpuks nii välja nagu ühe mammi korteris,et koeri maja täis ja junne aknalauani... Big Grin
Vasta

(27-01-2015, 22:16 PM)Basilio Kirjutas:  Lisaksin sellesse "teeme kamba peale" meepotti veel veits tõrva. Oletame et leidubki piisavalt huvilisi, kes 100 ruublit kuus rõõmuga välja köhivad. Kui nüüd töökoda päriselt vaja hakkab minema, selgub et tihtipeale tahab mitu seltsimeest seda samal ajal saada. Keegi saab, keegi mitte. Varsti koguneb rahulolematuid tegelasi, kes on juba kolm korda küsinud, aga pole meelepärast aega saanud. Igal ajal aga pole võimalik tegema tulla. Ning kuutasu jookseb ikka edasi... Siit koorub juba ilus pahandus, mis lõpeb pereheitmisega ja mõni mees nõuab ntx raha tagasi, raha aga on juba üürile, elektrile, soojale jne ära kulutatud. Klient aga põhjendab, et ta on maksnud ja pole mitte midagi vastu saanud. 
Isiklikult ei ole ma ühtegi hästitoimivat ühisomanduses asja näinud. Lits pole oma naine!


Oi mulle need kalkunid meeldivad, kes koguaeg "arvavad" ja siis on nemad veel "arvamusdiilerid" ja vaja veel jutusaatesse "arvama" minna ning hää kui telkusse ka oma morda saaks...

ARVAKS ja PANUSTAKS vähem, teeks õige TÖÖD?

MTJ hoitud "ühiskondlikel" alustel käigus juba 2 aastat, otseselt kaduma on läinud 16mm padrunvõti ja ma kahtlustan, kelle karvane käsi seal taga oli, aga kindel on ka see, et ta lihtsalt KAOTAS, sest kodanik on natuke "uje".

Ja neid järjekorrad seisvaid tegelasi ka ei näe, sest kõik tegelevad "arvamise" ja "panustamisega"!! TÖÖD, kui sellist, ei viitsi enam keegi teha. No EI OLE TEGIJAID!!! Tilganäppijaid jaa ... palun ... terrrvvvveee miljooooon....

Dad.

P.S. Ja lits on ka inimene, pealegi aitab alati hädast välja!
Vasta

(27-01-2015, 22:28 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  No kõuts Basilio! Sul nupp nokib küll! Nii võib minna küll. Kõigeks peab valmis olema. Võimalusi on palju ja juhtuda võib igasuguseid jamasid. Reeglid ja kodukord peab paigas olema.  Muidu tuleb lõpuks nii välja nagu ühe mammi korteris,et koeri maja täis ja junne aknalauani... Big Grin


Sa Tom ära vahi seda telkut nii palju, mitte kõik ei käi akna peale julkimas.
Võimalusi on täpselt niipalju, ku isa ise suudad, tahad või lubad.... 
Vasta

Dad pakkumist vastu ei võtnud, basilio variant ka pealiku auto transpotrimiseks just parim pole, seega peaks vast inseneerriafirmade poole pöörduma. Big GrinBig GrinBig Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(12-01-2015, 22:42 PM)HrElmo Kirjutas:  Tere,

Paluks anda tagasisidet iseteenindus garaaži loomise ideele Tallinnas küsimustikus.
Samuti võib ka antud teemas arutleda ning anda soovitusi.
Teema algas nii. Mul on kahju, kui minu seisukoht ei ühtinud lgp Dad-i omaga ja enda isikliku kogemuse jagamine kedagi rööpast välja viis. Aga seda saab parandada - kustutan oma kommentaari, et inimesed tasakaalu tagasi saaksid ja elu läheb edasi. Päikest!
Muide, kas administraator ei peaks oma käitumisega teistele eeskujuks olema? Kaasfoorumlasi kalkuniteks ja tilganäppijateks sõimamisega vist õhkkonda ei paranda?
Töötegijaid leidub foorumis teisigi, ka nende hulgas, kes tihti postitavad.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(28-01-2015, 09:47 AM)Basilio Kirjutas:  Muide, kas administraator ei peaks oma käitumisega teistele eeskujuks olema? Kaasfoorumlasi kalkuniteks ja tilganäppijateks sõimamisega vist õhkkonda ei paranda?

Eks kalagi hakkab peast mädanema...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(28-01-2015, 09:47 AM)Basilio Kirjutas:  
(12-01-2015, 22:42 PM)HrElmo Kirjutas:  Tere,

Paluks anda tagasisidet iseteenindus garaaži loomise ideele Tallinnas küsimustikus.
Samuti võib ka antud teemas arutleda ning anda soovitusi.
Teema algas nii. Mul on kahju, kui minu seisukoht ei ühtinud lgp Dad-i omaga ja enda isikliku kogemuse jagamine kedagi rööpast välja viis. Aga seda saab parandada - kustutan oma kommentaari, et inimesed tasakaalu tagasi saaksid ja elu läheb edasi. Päikest!
Muide, kas administraator ei peaks oma käitumisega teistele eeskujuks olema? Kaasfoorumlasi kalkuniteks ja tilganäppijateks sõimamisega vist õhkkonda ei paranda?
Töötegijaid leidub foorumis teisigi, ka nende hulgas, kes tihti postitavad.

Ah et kui kalkun arvab või arvamusdiiler triipu pakub, siis peab mode vait olema??? Ilmselgelt ei saa foorumit lasta muutuda delfinaariumiks, kus iga lammas määgimas käib ning maha jäetud verbaalse fekaalihunnikuid tekitab!!!

Ja veel ... kuivõrd enamus ON tilganäppijad, siis pole selle "enamusel" ka midagi solvuda, sest need, kes teevad ja keda ei kutsuta, ei siin ega kusagil mujal tilganäppijateks, ei saa selle peale solvuda, mida nad ei ole, see aga et tilganäppija solvub tilganäppijaks nimetamise peale, ongi tilganäppija esmane probleem, sest enne enesele probleemi omaks võtmist ja selgeks tegemist, ei saa toimuda ka paranemist. (Kes nüüd sellest aru sai, teeb endale pika pai)

Dad.
 
Vasta

(28-01-2015, 05:33 AM)Marko Kirjutas:  Dad pakkumist vastu ei võtnud, basilio variant ka pealiku auto transpotrimiseks just parim pole, seega peaks vast inseneerriafirmade poole pöörduma. Big GrinBig GrinBig Grin

MIs pakkumist??? Mõlematel on mõtted mööda ... esimesel juhul on mingi käkk, mis seisab ühe koha peal ja teisel juhul suur jurakas, mis kukub pähe ja sedagi siis kui just enne seda ukseaugu maha ion sõitnud.
 
Vaja on väikes(t)e käru(de) järele, mis oleks kergelt auto alla paigaldatavad, seda siis ühe-kahe-jne ratta kaupa või haaval, samas peab see olema madal aga piisalvalt laiade ja madalate ratastega ning sõitma ebatasasel pinnal, kohati ka pehmel pinnasel, olema seal juures manööverdamisvõimeline, soovitavalt 360kraadi ning selle paigaldamisega peaks lihtsalt hakkama saama üks mees, seda siis juhul, kui teine hoiab parajasti autot üleval ... aaa, et homseks on valmis? Wink

Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne