24-02-2015, 15:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2015, 12:14 PM ja muutjaks oli zurik.)
Nii kuna Nissani projekt on natukeseks peatatud,siis otsustasin teha teema algatuse järgmise projekti kohta.
Ei teagi mis meeltesegadustes aga mingi hetk avastasin ennast uurimas puksiiride kuulutusi ja järgmine mälupilt oli see et sai müüjaga käed löödud,koju sõites mõtlesin, et kas seda ikka oli vaja aga nüüd kui olen natuke üle aasta sellise pilliga ringi kulgenud siis võin öelda et äge pill on. . Esimene mure oli see et masin üle 70 ei läinud lähemal uurimisel segus et gaasihoovastikul oli niipalju lokse sees et pumba hoob lihtsalt ei liikunud piisavalt kaugele,natuke hoovastiku pikendamist ja voilaa 100 km/h nii mis kolises. Muidugi üks muredest on ka väike mootor,mis ei jaksa koormaga autot liigutada,saab sõidetud aga mis sõit see ka on .
Tehnilist siis niipalju et tühimass on u 4600 kg, kandevõime 2800kg. Tegelikuses olen ka Gaz 53 Kallurit vedanud. Märkimist väärivad tagumise vedrustuse juures õhkpadjad,mille kõrgust saab muuta. Plaadipeal on ka 12000 lbs hüdrovints,mis on puldist juhitav.
Jõuallikaks on 3,9 l Perkinsi rida 4. 75 kw.
Massin siis selline. Ikka see alumine. Üks vanem pilt kah. (See tel nr ei ole minu oma)
Lähiajal kirjutan kindlasti ka muredest ja tehtud töödest.
Ei teagi mis meeltesegadustes aga mingi hetk avastasin ennast uurimas puksiiride kuulutusi ja järgmine mälupilt oli see et sai müüjaga käed löödud,koju sõites mõtlesin, et kas seda ikka oli vaja aga nüüd kui olen natuke üle aasta sellise pilliga ringi kulgenud siis võin öelda et äge pill on. . Esimene mure oli see et masin üle 70 ei läinud lähemal uurimisel segus et gaasihoovastikul oli niipalju lokse sees et pumba hoob lihtsalt ei liikunud piisavalt kaugele,natuke hoovastiku pikendamist ja voilaa 100 km/h nii mis kolises. Muidugi üks muredest on ka väike mootor,mis ei jaksa koormaga autot liigutada,saab sõidetud aga mis sõit see ka on .
Tehnilist siis niipalju et tühimass on u 4600 kg, kandevõime 2800kg. Tegelikuses olen ka Gaz 53 Kallurit vedanud. Märkimist väärivad tagumise vedrustuse juures õhkpadjad,mille kõrgust saab muuta. Plaadipeal on ka 12000 lbs hüdrovints,mis on puldist juhitav.
Jõuallikaks on 3,9 l Perkinsi rida 4. 75 kw.
Massin siis selline. Ikka see alumine. Üks vanem pilt kah. (See tel nr ei ole minu oma)
Lähiajal kirjutan kindlasti ka muredest ja tehtud töödest.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.