06-05-2015, 22:14 PM
Olen vaatanud videosid, kus usakad on just freesinud vaheflantsilt seina karpa lõõride vahelt välja. Mootori dünos on saadud oluliselt paremaid numbreid tänu kambrite ühendamisele.
Väike klipp ka: https://www.youtube.com/watch?v=i2DvnoHWagk
On küll inglise keeles, kuid videost saab ka mingi aimduse. Soovitan endale lõpu lasta ära tõlkida, siis saad täpselt teada, mis kollektor ja flants annab kõige parema väände madalalt ja samas ka lõpp pöördel kõrge hp tulemuse.
Ehk siis minu soovitus oleks kontrollida seda "vanade tegijate" juttu dünos.
Väike klipp ka: https://www.youtube.com/watch?v=i2DvnoHWagk
On küll inglise keeles, kuid videost saab ka mingi aimduse. Soovitan endale lõpu lasta ära tõlkida, siis saad täpselt teada, mis kollektor ja flants annab kõige parema väände madalalt ja samas ka lõpp pöördel kõrge hp tulemuse.
Ehk siis minu soovitus oleks kontrollida seda "vanade tegijate" juttu dünos.
Come to the dark side, we have cookies!

Pole vaja poleerida, pole vaja pusida. Lihtsalt suurenda klappide avatud aega ja ülekatet ning anna kuuma. Põlemata küttesegu paukumine summutis annab efekti juurdegi

Teise poolfinaali viimase veerandil lõpetasid ühepoolselt siduriketas ja käigukast koostöö, kumb seda ennem tegi on raske öelda. Sidurikettal lendas südamik laiali, oli küll sees kuue neediga ja tugevndatud kuid kahjuks lõppes ikkegi. Käigukastil jäid hambutuks sidurivõlli ja alumise ploki vastand hammakad, need oli muudetud ja keevitatud, kas siis keevitus tagajärel metalli struktuur oli muutunud või mis. Samuti tegi peavalu tagumised pidurid, muutkui jooksid peale ja peale, parema trummli pääl oleks võinud ooteks muna praadida, nüüd mõtlen ketaspidurite peale.