Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
See on aastaid müügis olnud. Nüüd siis õige omaniku leidnud. Igal asjal ikke oma koht olemas, edu ehitamisel.
Postitused: 3,698
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
26-05-2015, 17:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2015, 17:13 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
transpordipilt on päris uhke - vedaja ja veetav paistavad suht ühest "kaalukategooriast" olevat. See on visuaal.
masin kah huvitav. Kusagilt kurdude vahelt kumab mul, et kütusetüübi muutmine passis vajab ilmtingimata ümberehitusega seotud (fomaalseid) toiminguid. St et ei ole lihtsalt mootorivahetus, mille puhul mootor asendatakse samale kerele tehases paigaldatud teise mootoriga ning registripidaja vaatab lihtsalt üle ning väljastab uue passi. On mu mälusopil õigus?
kas passis on ja jääb kohtade arvuks 2 (või 3)?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
26-05-2015, 17:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2015, 17:16 PM ja muutjaks oli
Jossu.)
Passis 9 kohta ja diisel juba sisse viidud. Vana sinine pass veel
Keegi rehvimõõte oskab välja pakkuda?
16 tolli velg ja üsna kitsas. Hetkel mõranend vene rämps peal, mustrijärgi pigem offrõudiks mõeldud
Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(26-05-2015, 17:14 PM)Jossu Kirjutas: Keegi rehvimõõte oskab välja pakkuda?
16 tolli velg ja üsna kitsas.
6.50R16
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 2,173
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Kas väidan valesti, et olümpiaks 80 aastal tõi "Tamro" Tallinnasse liikuva med transpordi mis oli ka näitusel lauluväljakul. samad mersud ju sellest ajast+ paadid ja kärud lisaks... + UAZ baasil laibaveo masin ja külmutusega RAF ???
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 112
Teemad: 1
Liitus: Apr 2005
Maine:
2
26-05-2015, 22:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2015, 22:18 PM ja muutjaks oli
traps.)
Ja kui viimast postitust veidi edasi arendada, siis oli kiirabiautosid (reanimobiile) kokku 3, autod läksid Tallinna, Tartu ja Narva. Tartu kiirabiga juhtus Aardla ristmikul vilkuritega sõites liiklusõnnetus, kus auto paiskus avarii tagajärjel kummuli jalakäijatele peale ning hukkus vist 2 inimest. Auto remonditi ja vahetati Narvaga ära.
Postitused: 3,560
Teemad: 27
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Ja veel täienduseks, et Tallinna oma oli veel mõni aasta tagasi Mustamäel kasutuses miskitviisi kohalikuks transpordiks.
Postitused: 121
Teemad: 61
Liitus: Sep 2008
Maine:
1
ida virus padaoru kandis seisab üks selline-arvatavasti laip .vajadusel viskan kordinaadi
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
ega ma nüüd muidugi kindel pole.
aga tolleaegses mersu reanimobilis olen kliendina sõitnud ja minu meelest siin jutuks olev näikse ikke pisut teine massin olevat.
Postitused: 112
Teemad: 1
Liitus: Apr 2005
Maine:
2
Kiirabile on paigaldatud lisalaadimissüsteem läbi välise akulaadija, mis ühendatakse seisu (valvesoleku) ajaks lisajuhtmega juhi istme küljes olevaga pistikuga, et tagada kiire käivitus ning akud oleksid alati laetud, kuna elektrisüsteemis on väga palju energimahukaid tarbijaid (valgustus, soojendus, ventilatsioon, meditsiiniline aparatuur).
Postitused: 3,560
Teemad: 27
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Kas päritolu kohta andmeid on? 1990.-datel sisse toodud või ongi tegu ikka selle (algselt Narva) kiirabiga, mis purukssõidetu asemele Tartusse toodi 80.-datel? Ehk siis üks kolmest "Olümpiakiirabist".
Postitused: 1,194
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
29-05-2015, 11:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2015, 11:15 AM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Taolise kerega meditsiinibusse on eestisse toodud kindlasti rohkem, kui kolm. Eesti vabariigi alguspäevil toodi neid päris palju siiamaale. Ühel Lõuna-eesti haiglalgi oli neid kolm. Tõenäoliselt neli. Mitte korraga, vaid eri aegadel toodud. Nood konkreetsed masinad olid oma nooruspäevil sõitnud mitte kiirabi, vaid olid
Deutsches Rotes Kreuz
omad, vanad, kuid läbisõit 100 000 ümber. Oli nii bensiini, kui diisliga. Ka mujal meditsiiniasutustes liikus taolisi. Seega ei maksa väga kinni olla "olümpiateemas".
Kiirabivariandi kahest akust. Tavapäraselt on asi lahendatud nii, et üks aku toitis masina tavavajadusi, teine oli kongi, lisaseadmete ja lisavalgustite energiavajaduse tagamiseks. Teine võti võib olla lisaaku masslüliti tarbeks. Kõigil seda masslülitit ei olnud, paigaldati millegi pärast osadele masinatele.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 2,173
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Pilt kokpitist tõi naeratuse näole.... see mono raadio-makk "GRODNO" made in ussr
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 10,900
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
Kui kindel Sa selles mootori algupäras oled? Vähe liikus 2,4 mootoreid, millel sisselaskes drossel ja peal püsiõlitusega KSP. Samas - nii vana masina puhul on igasugused "parendused" võimalikud.
Vanade mersude kohta pead siis lugema välismaiseid foorumeid. Soome omas on palju tehnilist, kuid see onm teemades laiali ja keelt peab puhuma. UK omast leiab ka päris palju. Enim on infot muidugi auto emakeeles...
Kas hõõgküünalde jaoks on tõmmatav, vedrutagastusega lüliti ja kontrollspiraal armatuuris?
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
pole ju algupärane , vaid diiseldatud kunadi , mis veel paberites ei kajastu , vähemalt nii saan aru eelnevast jutust. arvaks selle 2,4 -ja väga hapu sellisele kerele , ka 3,0 on väga nutune isegi väiksema 309-sa vahel , sõitmiseks oleks sobilik 4,0 , mida vist 508.tel pruugiti . neljasajase kohta ei tea täpselt. tänapäeval vast oleks mõni 2,9 turbo aktuaalne , kui sõitmiseks teha , samas käis läbi väljend "baaribuss" , või midagi , niiet võibolla dünaamika pole prioriteediks .