17-07-2015, 06:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2015, 06:54 AM ja muutjaks oli Tift.)
See on ülevaatlik pildike...ühest "kasulikust" teemast foorumis
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
(17-07-2015, 09:23 AM)tamburiin Kirjutas: See peenike "ava" on vajalik juhul kui ei kasutata 82 tagaripu komponenti asendi- ja koormusregulaatorit.Või mõnda teist järjestiksüsteemi, mille aktiveerimisel peab rõhk tekkima jaguri surveklapi kaudu.
Tavasüsteemi korral ilma avata jagaja koormab pidevalt pumpa ja kuumutab õli ( üle ülerõhu kaitseklapi ).
...
(18-07-2015, 00:35 AM)Tift Kirjutas: Jällegi võib tõdeda, et venelane omas geniaalsuses suudab lihtsa asja kuidagi ära susserdada. Mis oleks takistanud tegemast lihtsat jagajat, nagu inimestel on! Aga lõpp hea - kõik hea!
(18-07-2015, 08:32 AM)v6sa Kirjutas: Tift
Palju Marta tõsta jaksab? Arvestades valitud komponentide tummisust, tuleb küsimust siis mõista sedapidi, et mihandse seljakoti peale esirattad maast kerkivad
(18-07-2015, 09:54 AM)Tift Kirjutas: Lugupeetud ksf. maitus ON sihikindel tegelane, eesmärgile pühendunud ja müts maha selle eest!+1
(06-12-2015, 15:24 PM)Marko Kirjutas: Mlsluik on siin mitu korda kette pakkunud, ehk küsid kõigepealt tema käest? Alati ei saa ise tehes kokkuhoidu muide, korraliku võrgu punumine kettidest on väga töömahukas.
(06-12-2015, 16:08 PM)maitus Kirjutas:(06-12-2015, 15:24 PM)Marko Kirjutas: Mlsluik on siin mitu korda kette pakkunud, ehk küsid kõigepealt tema käest? Alati ei saa ise tehes kokkuhoidu muide, korraliku võrgu punumine kettidest on väga töömahukas.
Seda ma usun, et see töö melakkumine ei ole, aga kuidas toimiks siiski ketiaasad läbi velgede?
(06-12-2015, 17:20 PM)raivo45 Kirjutas:(06-12-2015, 16:08 PM)maitus Kirjutas:(06-12-2015, 15:24 PM)Marko Kirjutas: Mlsluik on siin mitu korda kette pakkunud, ehk küsid kõigepealt tema käest? Alati ei saa ise tehes kokkuhoidu muide, korraliku võrgu punumine kettidest on väga töömahukas.
Seda ma usun, et see töö melakkumine ei ole, aga kuidas toimiks siiski ketiaasad läbi velgede?
Ise kasutan T16-el niimodi kette, et mõlemal rattal on kolm juppi ketti ümber ratta. Parem kui mittemidagi. Saab vähemalt talvel künkast üles.
(06-12-2015, 18:10 PM)meli666 Kirjutas: Omast kogemusest ütlen, et see mõnest kohast läbi velje pandud kett eriti ei toida.
Nimelt harva pandud kett liigutab natuke libedal masinat edasi. Siis aga tuleb ju tühi koht ehk siis paljas rehv. Ja tõusul vajub traktor jällegi tagasi.
Muidugi kiirelt kaapides on see effekt väiksem. Lisaks tekitab harv kett ka hüplemist kiiremini sõites.
Harva keti mõtekus on rohkem metsa vedades näiteks. Et libeda puujuure tagant aitab välja.
Marta veorattad on juba omajagu suured, et ise tehes läheb materjali peale juba kenasti. Näiteks tegin autorolleri pisikestele ratastele ketid ja materjali peale läks juba puhtalt mõni kopikas üle 50.-e. Siin teemas postitus 165: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...autoroller
Näiteks siin on 4 Laplanderi ketti 150.- saadaval: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=8&t=60329
Ma nüüd ei tea Laplanderi rehvi mõõte, aga silma järgi tunduvad suht russi mõõdule sarnased. Ja ilmselt ringitegemise vaev on minimaalne ja rahaliselt tuleb samuti võit sisse.
(06-12-2015, 18:24 PM)Veskioja Kirjutas: Ise tehes läheb jh mõttetult kalliks,mul tuli ka vist sinna 50 pluss rutsi kanti ja muidugi töö sinna juurde![]()
Targem osta,keegi kes käib soome,rootsi vahet vms.
(06-12-2015, 21:01 PM)metsakohin Kirjutas: Mõtle veel vähe aega. Sul tundub olevat natuke igava võitu, nagu jutust selgub.
Variant A: ostad poest odava ja tundmatust metallist (loe: saastast) keti, mõned lõikekettad, 20 elektroodi; näed kaks päeva vaeva, igaks juhuks värvid punaseks või kollaseks, käid kolm päeva metsa vahet puude koormaga ja neljandal avastad, et ketid õige õhukeseks kulunud. Alustad jälle poest ja kolme päeva pärast saad rooli metsa poole keerata.
Variant B: ostad Norra vahet sõitva kaasfoorumlase käest poolpidused ketid (saad umbes sama hinnaga, mis variandi A kulumaterjal kokku, jääb ära leiutamine ja muu selline), kohendad ehk sobitad parajaks (läheb vast paar tundi), jätad värvimata, saad viis kuni kümme aastat metsa vedada, enne kui kuluma hakkavad.
Ega ma ei keela kui tahad leiutada. Edu mõtlemisel.
Muidu rõõm kuulda, et Marta tegutseb ega piparda.