Malmi keevitamine
#1

Kes teostab malmi keevitust ? Soovitavalt Järvamaal


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Sikemasina? valatud malmhammasratas.Kodarad teevad asja ikka väga nõrgaks.Pigem uus hammasratta paar.
Vasta
#3

(02-09-2015, 20:16 PM)vanaain Kirjutas:  Sikemasina? valatud malmhammasratas.Kodarad teevad asja ikka väga nõrgaks.Pigem uus hammasratta paar.

Võib-olla tõesti mõelda uute rataste peale. Kes teeb ? Big Grin
Päris sike pole , kuid mõte sarnane


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#4

Tööstustarvikute poest tellid vastava mooduliga hammasratta,mille ava töötled sobivasse mõõtu.Tartus on selliseks kohaks Varson.
Vasta
#5

Ei ole see asi nii hull midagi, ega hammasratas siis nii rasket elu ka ei ela. Proovida tasub vähemalt.

Otsid mõne vanakooli keevitaja, see teeb ära nagu naksti. On ju igasugu malmi elektroode jms olemas,

Ise olen ka malmi lappinud. Tuleb faasid sisse lasta, mingi põletiga ette soojendada ja siis võib ka traatkeevitusega säristama hakata. Esimene õmblus võib tulla veidi kehvem aga järgmised kihid on juba paremad. Ühe soojaga ära teha ja siis liiva sisse, vms aeglaselt jahtuma panna.
Suure tõenäosusega õnnestub, vähemalt mul endal on küll pea kõik asjad kokku jäänud.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#6

(02-09-2015, 22:13 PM)valts Kirjutas:  Ei ole see asi nii hull midagi, ega hammasratas siis nii rasket elu ka ei ela. Proovida tasub vähemalt.

Otsid mõne vanakooli keevitaja, see teeb ära nagu naksti. On ju igasugu malmi elektroode jms olemas,

Ise olen ka malmi lappinud. Tuleb faasid sisse lasta, mingi põletiga ette soojendada ja siis võib ka traatkeevitusega säristama hakata. Esimene õmblus võib tulla veidi kehvem aga järgmised kihid on juba paremad. Ühe soojaga ära teha ja siis liiva sisse, vms aeglaselt jahtuma panna.
Suure tõenäosusega õnnestub, vähemalt mul endal on küll pea kõik asjad kokku jäänud.

Kõik eelnev jutt õige.Malmi jaoks olemas spesial vaskelektroodid.(Traatkeevitus murdub ära)
  Kui hambamoodul mingi x keeruline,siis aitab lihtsalt flants,plekiribad needi mutriga vms,jne.
Vasta
#7

(02-09-2015, 22:13 PM)valts Kirjutas:  Ei ole see asi nii hull midagi, ega hammasratas siis nii rasket elu ka ei ela. Proovida tasub vähemalt.

Otsid mõne vanakooli keevitaja, see teeb ära nagu naksti. On ju igasugu malmi elektroode jms olemas,

Ise olen ka malmi lappinud. Tuleb faasid sisse lasta, mingi põletiga ette soojendada ja siis võib ka traatkeevitusega säristama hakata. Esimene õmblus võib tulla veidi kehvem aga järgmised kihid on juba paremad. Ühe soojaga ära teha ja siis liiva sisse, vms aeglaselt jahtuma panna.
Suure tõenäosusega õnnestub, vähemalt mul endal on küll pea kõik asjad kokku jäänud.

Roostevaba traadiga võib ehk enamvähem jääda. Tavalisega tõmbab praod sisse, kuna malmis sisalduv süsinik karastab keevisõmbluse ning jahtudes tõmbab mikropraod sisse. Roostevaba (304, 316) teatavasti ei karastu.
Ise olen TIG'ga teinud mõned korrad (roostevaba sisse sulatanud), kui on olnud vaja malm detaili remontida.
Vasta
#8

Malmi jaoks roostevaba traat või elektrood, tava traadiga kinni ei jää.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne