Nagu ma aru saan, siis keerasid lahti neli polti ja said ratta kätte. Nüüd asu keskmise mutri kallale ja katsu see,mis rattast üle jäi ka kätte saada. Esimesel korral avaldab ilmselt natuke vastupanu, aga päras ehk leebub. Siis peaksid juba pidureid ka nägema ja oskad edasi tegutseda.
Väga vähe lootust, et selliseid kunagi toodeti rohkem kui paar tükki. Mina kasutaks muid lahendusi, see magneeto pookimine on rohkem poisikeste lõbu. Ise olen korra proovinud, kui olin kunagi ammu nii 14 - 15
(07-12-2015, 19:51 PM)aksel73 Kirjutas: Hea teada.
Mis muud töökindlad varjandid siis on.
A.
Veneaegne magneeto on kindlam.
Mulle sattus üks sarnase välimusega magneeto ja oli täitsa kokku jooksnud. Magnetid liimist lahti,võllil kiilu aseaine puru keeranud,läbi võlli venitanud..... jne. paras häda oli. No on ikka tehnika sajand. Liimitakse..... Liimida võib saapa talda. Kingsepad pekske nüüd...
(07-12-2015, 19:31 PM)aksel73 Kirjutas: Tere.
Minul peal ja olen rahul.
Kas 130 90 R10 rehvid sobivad Muraveile alla.
A
Selle magneetoga võid jääda teepeale.... juhul,kui ankrul magnetid külge liimitud...
Mu motoplokil on vene magneeto M 124B3. Eelmine aasta sai uuena ostetud 20 Euri maksis veel. Sel aastal läks tal kondekas läbi panin Zigulli kondeka. Pidin kondeka ainult väljapoole kruviga kinni panema kuna sisse ei mahtunud .
Ma ei tea kas ma õigesti tegin, aga ma panin Tuula mootorile K-36L karburaatori peale. Mootori töötamises tõrkeid polnud näha. Ainuke, et sellel puudub tooreklapp.
Talupoeg kribas:" Liimida võib saapa talda. Kingsepad pekske nüüd... "
Tegelt oli ja peaks olema ka praegu, et "Kingsepp" teeb ise saapad valmis aga "Jalatsite remont"liimib kuidagi ja läbi suure häda vahetab kontsaplekid
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Uuema Muravei sidur ei hakka peale lahtivõtmist lahutama. Panin selle siduri vanemale T-200T mootorile. Kui sidurilink alla vajutada siis liigub ikka edasi. Mis otstarve on nendel 3 mutril. Kui enamvähem need mutrid kinni keerata siis ei liigu üldse. Teisel mootoril see sidur töötas küll. Ise arvan, et ehk läksid kettad valesti ketas kettaga said omavahel kokku ja kahe ketta vahele jäi metallplaat panematta.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2016, 10:59 AM ja muutjaks oli Daniil.)
(01-01-2016, 18:18 PM)deeremees Kirjutas: Uuema Muravei sidur ei hakka peale lahtivõtmist lahutama. Panin selle siduri vanemale T-200T mootorile. Kui sidurilink alla vajutada siis liigub ikka edasi. Mis otstarve on nendel 3 mutril. Kui enamvähem need mutrid kinni keerata siis ei liigu üldse. Teisel mootoril see sidur töötas küll. Ise arvan, et ehk läksid kettad valesti ketas kettaga said omavahel kokku ja kahe ketta vahele jäi metallplaat panematta.
Neinde mutritega reguleeritakse sidurit, ka mootori kaane sees selleks spets ava, Kui üle pingitada, siis ei lahuta.
Peale seda kui käigukasti kokku tagasi panin samamoodi nagu laiali võtsin, lülituvad käigud jube raskelt ja hammasrattad ei hakka korralikult hambuma kastis jäävad kõrisema. Esimene käik läheb hästi sisse aga teisi käike ei saa üldse lülitada ainult suure jõuga. Sidur lahutab ilusti. Võibolla ehk mõni hammasratas erinev saanud komplekteerimisel. Osa hammakaid sai 87 aasta Muravei mootori käigukastist võetud ja pandud 73 aasta mootorile. Ehk äkki ei klapi 87 aasta ja 73 aasta hammasratas omavahel ja ehk see oleksi põhjus.
Kaks võimalust:
a) võta lahti ja võrdle, saad teada,millised erinevused on, ega me siin ka selgeltnägijad ole.
b) jätsid mõne seibikese panemata või sattus valesse kohta, või tihendid vale paksusega
On ka komas juhus, koostasid ilma määrdeta, kõik liikuvad kohad tahavad ikka tilga-paar määret koostamisel.