14-01-2016, 20:56 PM
Põkal lisamass aiste otsa ja ronib tükk maad paremini.
(04-01-2016, 20:52 PM)muska71 Kirjutas: Täna väljas mingi -15 ja lasin karteri elektriga soojaks,20 min ja ülemine osa tuline alt soe.Panin põka ka käima,kui suvel käis ka kompress maas siis praegu külmaga starteri toel lonkab,võtad starteri tagant siis seiskub soojaga käis.Muidu käivitus koheselt.
(15-01-2016, 09:36 AM)Subaru Kirjutas: Mul on ketid, üks sahk ees ja teine taga. Mingit lisaraskust pole vaja, tagumine sahk on ca. 150 kg. Ei ole jäänud kordagi kusagile kinni. Samas enne kui ketid soetasin ja pusisin ilma siis see oli ikka oioioi kui napakas ettevõtmine.
(15-01-2016, 09:36 AM)Subaru Kirjutas: Mul on ketid, üks sahk ees ja teine taga. Mingit lisaraskust pole vaja, tagumine sahk on ca. 150 kg. Ei ole jäänud kordagi kusagile kinni. Samas enne kui ketid soetasin ja pusisin ilma siis see oli ikka oioioi kui napakas ettevõtmine.
(15-01-2016, 10:08 AM)v6sa Kirjutas:(15-01-2016, 09:36 AM)Subaru Kirjutas: Mul on ketid, üks sahk ees ja teine taga. Mingit lisaraskust pole vaja, tagumine sahk on ca. 150 kg. Ei ole jäänud kordagi kusagile kinni. Samas enne kui ketid soetasin ja pusisin ilma siis see oli ikka oioioi kui napakas ettevõtmine.
Tagumine sahk võiks olla 100 kilo raskem, oleks täpselt paras edasitõukamiseks.
Aga korralike kettidega tekib põksinäksiga toimetamisele juba töö tegemise mekk külge
Kui ma oma rehnungiga väga puusse ei pannud, siis annaks "pahempidi" paigaldatud kilpidesse valada betoonist 100+ kg raskuse. Maanteele sellega ei lähe, metsa ja õuele aga küll. Tõsi, see eeldab kas teist jooksu rattaid talveks või natuke nuputamist raskuse eemaldamist võimaldava kinnituse kallal. Siis jäävad aisad vabaks millegi asjaliku jaoks.
(15-01-2016, 10:24 AM)unimüts Kirjutas: Paljud panevad 80kg veljekilbile külge rauda. Võetakse 2x2 rusi velje raskust ja keevitatakse nad rõngaks. Puuritakse veljest 4 auku läbi ja kinnitatakse kilbi külge. Ise mingeid betoonjurakaid ei pooldaks. Need lõhuvad rohkem kui kasu neist lõpuks.
(15-01-2016, 11:23 AM)Subaru Kirjutas: Unimütsile vastuseks, et poolraami ma ei lõhu. Mul on esimese saha kinnituspunktid taga nendesamade kronsade küljes kus ripuvad aisad.
(15-01-2016, 10:08 AM)v6sa Kirjutas: Kui ma oma rehnungiga väga puusse ei pannud, siis annaks "pahempidi" paigaldatud kilpidesse valada betoonist 100+ kg raskuse. Maanteele sellega ei lähe, metsa ja õuele aga küll. Tõsi, see eeldab kas teist jooksu rattaid talveks või natuke nuputamist raskuse eemaldamist võimaldava kinnituse kallal. Siis jäävad aisad vabaks millegi asjaliku jaoks.Ei tohiks ju eriti keeruline olla.Veljest augud läbi tikkpoldid püsti.Kile velje peale ja valad betooni täis.Peaks ju saama nii?
(15-01-2016, 16:56 PM)Subaru Kirjutas: Norra ketid, täpselt põka mõõdule, ostsin www.transmix.ee
(15-01-2016, 14:28 PM)unimüts Kirjutas:(15-01-2016, 11:23 AM)Subaru Kirjutas: Unimütsile vastuseks, et poolraami ma ei lõhu. Mul on esimese saha kinnituspunktid taga nendesamade kronsade küljes kus ripuvad aisad.
Igal ühel omad kogemused. Pole mõtet arutada, kuhu kinnitub - kõike on võimalik ära lõhkuda ajaga.
(16-01-2016, 21:07 PM)saare44 Kirjutas:(15-01-2016, 16:56 PM)Subaru Kirjutas: Norra ketid, täpselt põka mõõdule, ostsin www.transmix.ee
Kas selle firma esindaja Eestis oskab seda õiget soovitada? Mis hinna suurusjärgust võib rääkida?
(21-01-2016, 18:41 PM)muska71 Kirjutas:(16-01-2016, 21:07 PM)saare44 Kirjutas:(15-01-2016, 16:56 PM)Subaru Kirjutas: Norra ketid, täpselt põka mõõdule, ostsin www.transmix.ee
Kas selle firma esindaja Eestis oskab seda õiget soovitada? Mis hinna suurusjärgust võib rääkida?
600.-,32 tolli rehvile,mõttetult krõbe
(22-01-2016, 09:32 AM)muska71 Kirjutas: Hobi traktorile mõttetu kirves,kui aga põka on töövahend siis külljah.Eks sõltub palju kellegil kasutust leiab.
(22-01-2016, 18:10 PM)muska71 Kirjutas: No ei tõuse käsi maksma 600.-,et äkki talvel lund nii palju,et äkitse läheb vaja.Tavaline tummisem kett ümber rataste ja saab hakkama.
Hobid erinevad ja nt paadi eest kilo paar välja käija siis seda küll ei mõtle.Käid kasvõi iga nädal merel lõõgastumas ja loksumas,suurepärane puhkus.