Projekt T-40AM

Esisillas vaata üle käändmiku puksid. Minu isendil on seetõttu uusi käändmike tarvis, et need puksid olid koos hülsiga juba läbi kulunud ja mõranenud. Pukse ja hülssi on täitsa saadaval. Käändmiku hind on niivõrd krõbe, et ei tihkaks neid ostma hakata veel. Ehk leian kuskilt korraliku esisilla.
Vasta

(04-01-2016, 15:59 PM)saarrand Kirjutas:  
(04-01-2016, 15:06 PM)Harrastaja Kirjutas:  Tihendid paneksin keevasse vette ja kolvile puhuriga sooja. Peaksid peale minema ja ka sooja õliga kõik kokku. Metalli pingutamisega oleks ettevaatlik kipub külmaga hapraks minema nagu akukingad.

Tihendite kolvile saamine ei olegi probleem, probleem on kolvi panemisel korpusesse, tihendid oleks justkui pisut suured, jäävad kolvi sissesurumisel vahele ja kui edasi suruda lõikab serva naksti maha. 
Kuidas need tihendid seal olema peavad, mul oli niimoodi et kolvil oli ÜKS lapik rõngas ja üks O-rõngas ja teises otsas samuti. Komplektis on aga 4 lapikut rõngast, seega eeldan, et kaks lapikut rõngast on servades ja nende vahel on o-rõngas. Mõlemas kolvi otsas siis samamoodi.

Nendes remontkomplektides ei ole minu teada täpne arv tihendeid, silindreid või jagajaid tehes on alati midagi üle või puudu jäänud, ma paneks nii tagasi nagu vanad tihendid olid ja asendaks ainult uutega.
Vasta

Ei ole mina kursis neljakümne roolivõimuga, aga nutused tihendid said nende vastu tõrkumise korral alati silindrisse aetud läbi isetehtud koonilise hülsi.
Mõningatel juhtudel kannatas kasutada ka sarnast plekkrakist nagu kolbide mootorisse paigaldamiseks ise meisterdada saab.
Vasta

(05-01-2016, 13:19 PM)Janka Kirjutas:  Ei ole mina kursis neljakümne roolivõimuga, aga nutused tihendid said nende vastu tõrkumise korral alati silindrisse aetud läbi isetehtud koonilise hülsi.
Mõningatel juhtudel kannatas kasutada ka sarnast plekkrakist nagu kolbide mootorisse paigaldamiseks ise meisterdada saab.

Plekkrakise idee tundub küll väga mõistlik mõte, aitäh idee eest!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Isegi töötanud võrudega ei lähe kolb tagasi, seega abivahend on hädavajalik. Serv lõikab kuramuse hästi kummivõru madalamaks.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Nädalavahetus möödus jälle krõbedat külma trotsides töökojas. Esisilla kardaani väljund sai omale uued tihendid ja keskosa kokku tagasi. Panin esisilla kinituskronsteini ühes uute saalerõngastega. Huvitav, et need esisilla saaled ei ole määritavad, pidevalt liikumises olev koht ikkagi. Samas küsimus, kui kõvasti tõmmatakse nende saalede kinnituspoldid kinni? Uute saaledega puudub esisilla lgasugune loksumine, varem töllerdas nagu lamba jalg. 
Kokku sai ka roolivõimendi. Selle kolvi paigaldamine korpusesse on ikka täitsa huvitav töö Smile Kes on teinud, teab millest räägin. Samas ootan pakkumisi roolivõimendi uuele kolvile. Kui kellelgi on üleliigne kolb või korralik roolivõimendi, võib julgelt märku anda. 


Pildid poolkuu kinnituspolte pean silmas:

   

Kadedaks teeb selline T-40 hübriid JUMZi akvaariumiga:
   
   

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Nii, garaazis näppe jälle külmetatud tükk aega. Esisild sai traktorile alla tagasi ja võtsin lahti vasakpoolse esisilla külgreduktori. Nagu mul naabrimees ütles, kuidagi kahtlaselt kuiv näeb see reduktor välja. nii oligi, õli sees oli max 100g, kui seda üldse õliks võib nimetada. Mingi must tökat... Igatahes laiali ta sai ja mõningate uute juppide ja tihenditega ta ka kokku läheb.

Otsin aga roolivõimendile sellist juppi, ehk kellelgi jäänud vedelema (joonisel detail 29), kood: Т30-3405056-Г:
   

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(11-01-2016, 12:02 PM)saarrand Kirjutas:  Kadedaks teeb selline T-40 hübriid JUMZi akvaariumiga:


Seljhoztehnika 78, T40 Super, see pilt ei lähe silme eest, ühel päeval kui kõik jumzid on valmis siis võtan T40 ka käsile... Wink 
(tänud Silverile kes aitas pildi üles otsida)
[Pilt: T40%252520SUPER.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Selline pill oleks täitsa luksus. Tuleb selle poole püüdlema hakata...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(27-01-2016, 01:34 AM)mlsluik Kirjutas:   ühel päeval kui kõik jumzid on valmis siis võtan T40 ka käsile... Wink 
(tänud Silverile kes aitas pildi üles otsida)

Ka Sul saavad kord "kõik Jumzid valmis".....????  Big Grin
Aga toda superpilti mõistagi omal ajal nillitud küll....

loll on loll olla.
Vasta

Vahepeal ei ole tükk aega oma päeviku täiendanud. Loodetud väike esisilla hooldus on lõppenud kardetust suurema kapitaalremondiga. Vasaku poole külgreduktor oli enam vähem, laagrid läbi ja ülemine käändmiku laager täiesti olematu. Paremalpool aga olukord väga kehva. Esisilla käise sõrmed on lahti olnud ja sellega esisilla käise kiilude kohad tugevalt kulunud. Samuti on kulunud käisele kummitihendi kohale tugev rant. Veelhullem, esisilla hülss, mis vedrude vahele on, sisaldas endas suuremas koguses muda ühes külmunud veega. Seega läheb vaja nii uut esisilla käist kui ka külgreduktoris olevat puksi.  Loomulikult on otsas ka kõik laagrid ja tihendid. Pildimaterjal hetkel puudub, aga lähiajal teen mõned klõpsud.

Omamoodi katsumus on ka esisilla külgreduktori all oleva horisontaaltifti väljasaamine. Vasakpoolne tuli lihtsalt, parempoolne vajas kuumutamist ja spetsiaaltööriistade kasutamist/ valmistamist.

Kui kellelgi vedeleb mõni JUMZi akvaarium või teab kedagi, kellel on seismas, võiks märku anda. Olen otsustanud selle originaal puuri ikka välja vahetada.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(01-02-2016, 15:23 PM)saarrand Kirjutas:  Olen otsustanud selle originaal puuri ikka välja vahetada.

LIKE!
Vasta

Nii, nagu selgub, siis maailmas ei ole enam olemas esisilla nurka, mis sobiks nn vanema tüübi vedrudega esisilla külge. Uus jupp on selline:
               

Väidetavalt on Eestis päris mitmed need jupid lisanud oma traktorile. Ootaksin soovitusi, kuidas oleks seda kõige mõistlikum teha.
Nn vanal tüübil on all selle keermega osa asemel eraldiseisev sõrm, mis käib kolme poolkuu kujulise kiiluga välja. Kogu esisilla nurk altpoolt on seotud tiftiga läbi alumise kaane. Uuel pole aga ei sõrme ega ka tifti kuskile panna, rääkimata kaanest endast.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Tundub, et on kaks erinevat detaili:
T40A-2301010
nt: http://agro-detal.com/kronshtejn-t40a-23...tz-55.html
ja
T40A-2301010G
nt: http://agro-lavka.ru/index.php/katalog/t...40-2301010
Kui muud mõõdud klapivad, oleks ehk seda alumist kaant uut vaja. Kas leiad kusagilt või lased treialil teha.
Või kannatab vana ümber teha?
Kuigi, Flindis on pildi järgi vanem variant, kood aga on uuema oma - ilma G-ta. Võibolla tasub uurida.
http://www.flintkaubandus.ee/et/a/esisil...0a-2301010
Vasta

(02-02-2016, 19:14 PM)tcumen Kirjutas:  Kui muud mõõdud klapivad, oleks ehk seda alumist kaant uut vaja. Kas leiad kusagilt või lased treialil teha.
Või kannatab vana ümber teha?

Mõtlesin ise ka selle peale, kui teeks sinna mutri alla uue kaane. Kui teha nii, et mutter jääb nö õue (väljapoole), siis kuidas õli pidama saada altpoolt keerme ümbert?

Ega tegelikult teist varianti vist polegi?  Või oli teil ksf tcumen mingi teistsugune idee...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

 Ei olnud teistsugust ideed.
Aga kas sinna puksi sisse just õli peaks käima?
Mõni paksem määre püsib ehk paremini seal. Ja ega see vanem süsteem ka just hermeetiline pole.
Vasta

Me lõikasime selle alumise otsa keevitusest lahti ja treisime vanatüübi omaks ringi.
Vasta

(02-02-2016, 21:13 PM)ErkiK Kirjutas:  Me lõikasime selle alumise otsa keevitusest lahti ja treisime  vanatüübi omaks ringi.

Ja jäi ilusti toimima?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Sile plaat alla ja kapronmutter otsa oleks variant. Õli ju püstakus ei käi. Tavott ainult seal. Samas on see esisilla kõige madalam punkt, mis maastikul hakkab pihta saama/ mullas olema. Ma mõõdunud aasta suvel maadlesin sama probleemiga ja sai ajutiselt kuidagi kokku laotud.
Vasta

Toimib siiani.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 32 külali(st)ne