16-02-2016, 10:10 AM
Selle viimase video autori "tööriistade ülevaated" on vist parimad mis juutuubist leiab Ma olen treipingis puidust harjavarre otsa koonusesse treinud(sest nuga ei leidnud)
(16-02-2016, 10:10 AM)tanel. Kirjutas: Selle viimase video autori "tööriistade ülevaated" on vist parimad mis juutuubist leiab Ma olen treipingis puidust harjavarre otsa koonusesse treinud(sest nuga ei leidnud)
(24-02-2016, 16:22 PM)pontu6 Kirjutas: Mis saab kui vägisi ristata aiatehnika jalgrattaga? Proovisin ära -->sa lausa surmapõlgur!!!!
Sõidu algus oli küll kahtlane, kuid siis kui masin hakkas tuure koguma, läks huvitavaks. Koheselt sai selgeks ka jalgrattakiivri ja muu turvavarustuse vajalikkus selliste eksperimentide juures. Minul neid muidugi polnud. Igatahes proovides järjest kasvavat kiirust kuidagi ohjata lõppes mu sõit järsult nagu kana lend. 3,5 Hp sai must jagu. Kaks ratast, lumine kõnnitee ja teadmata lõppkiirus ei sobinud kokku.
NB! Ärge seda kodus järele proovige!
(24-02-2016, 22:39 PM)klaave Kirjutas: Jalgratta rehv ja ... mis oli kokkupuute kontakti ühenduseks. Pakun et "siduri" asendaja hõõrus rehvi külgpinna üsna ruttu läbi ja pisikese paugu saatel lõppesid hobujõud. Isegi veneaegse dünamo kasutamine jättis jälje rehvile, aga mõne hobuse veojõud rehvi küljele - pagan ei usu et kaua kannatab kiirendada.
(25-02-2016, 12:47 PM)Marko Kirjutas: Ketiga ühendatud veorullikud kahel pool ratast annavad hoopis reeversi võimaluseSiis juba selline rool ka!
(25-02-2016, 12:47 PM)Marko Kirjutas: Ketiga ühendatud veorullikud kahel pool ratast annavad hoopis reeversi võimaluse
(10-01-2016, 23:33 PM)h2rra Kirjutas:Tuleb välja, et ka tänapäeval on see meelelahutuseks isegi täiskasvanutele Assoori saartel. Muide need on seal euroopa läänepoolsemad saared.(10-01-2016, 23:17 PM)maitus Kirjutas: Tegelikult lahe ju, ja lapsel rõõmu kui palju. Autoaku peaks ka peale panema
Põrsapõlves 60 ndatel sai tehtud samuti puidust kärusi, kuid siis polnud akudrelle ja rataste asemel olid kuullaagrid... asfaldil sädemeid lendas, kui paelaga jalgratta taga oli.
(25-02-2016, 20:03 PM)h2rra Kirjutas:Koolikaaslane elas Toompeal ja sealsetel poiste oli sellised puust ja laagritel sõidukid kasutusel ja vahel oli ka mõne pobi või almaga kukkupuuteid,aga ei midagi fataalset .(10-01-2016, 23:33 PM)h2rra Kirjutas:Tuleb välja, et ka tänapäeval on see meelelahutuseks isegi täiskasvanutele Assoori saartel. Muide need on seal euroopa läänepoolsemad saared.(10-01-2016, 23:17 PM)maitus Kirjutas: Tegelikult lahe ju, ja lapsel rõõmu kui palju. Autoaku peaks ka peale panema
Põrsapõlves 60 ndatel sai tehtud samuti puidust kärusi, kuid siis polnud akudrelle ja rataste asemel olid kuullaagrid... asfaldil sädemeid lendas, kui paelaga jalgratta taga oli.
http://www.spotazores.com/liveEvent/115
(26-02-2016, 11:01 AM)ahtos Kirjutas:Ega siis füüsika seadusi ei õpitud koolis, meie noorusajal... lõhkised põlved ja kadunud hambad olid maksevahendiks kogemuste eest(25-02-2016, 20:03 PM)h2rra Kirjutas:Koolikaaslane elas Toompeal ja sealsetel poiste oli sellised puust ja laagritel sõidukid kasutusel ja vahel oli ka mõne pobi või almaga kukkupuuteid,aga ei midagi fataalset .(10-01-2016, 23:33 PM)h2rra Kirjutas:Tuleb välja, et ka tänapäeval on see meelelahutuseks isegi täiskasvanutele Assoori saartel. Muide need on seal euroopa läänepoolsemad saared.(10-01-2016, 23:17 PM)maitus Kirjutas: Tegelikult lahe ju, ja lapsel rõõmu kui palju. Autoaku peaks ka peale panema
Põrsapõlves 60 ndatel sai tehtud samuti puidust kärusi, kuid siis polnud akudrelle ja rataste asemel olid kuullaagrid... asfaldil sädemeid lendas, kui paelaga jalgratta taga oli.
http://www.spotazores.com/liveEvent/115
(26-02-2016, 20:56 PM)Gravity Kirjutas: Ma ei osanud seda mujale panna kui tõeline Tatiklus
Hetkel projekt pooleli ja järgmise nädala jooksul kavatsen ära lõpetada.
Aitab 2T bensiinijoodikust ning asemele läheb kaasaegne 4T mootor(14HP) , võimsus küll tagasihoidlikum kuid kiirus polegi tähtis. Peaasi, et liiguks.
Väntvõlli leidmisega oli raskusi kuna vana Rotaxi mootor kasutab vähelevinud 1:10 koonusvõlli.
Nö põhiline asetus on paigas kuid mootori kinnitus vaja teha. Siis jääb mootor umbes 5cmi madalamale kui pildil on ning juhtsanga raam ei ole enam vastu paaki.
Eks nokitsemist jätkub igast trosside ning võib olla ka variaatori timmimisega. Orginaalmootor tegi 6500rpm aga praegu hakkab 3600 tegema. Samas proovi katsetusel lükkas rihmaseibid ilusti kokku. Elame näeme kuidas praktikas hakkab toimetama.
Üks üldskeemi pilt ning variaator omas hiilguses.