Postitused: 652
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
24-02-2016, 10:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2016, 10:42 AM ja muutjaks oli
pvr.)
Veel treipingi temaatikat
Postitused: 397
Teemad: 2
Liitus: Mar 2013
Maine:
2
Vaatasi pilte ja sain aru, et elu päästis veljelt eraldunud rehv, tänu millele kadus veojõud. Äkki sobiks paremini rehvi vedamiseks 90 kraadise nurgaga 1*1 ülekandega reduktor. Samas kurat võtaks - sa panid ülesse pildid minu mõttest, tõsi küll aastakümneid tagasi olnud mõttest, mis olid tagurpidi arendus dünamost
Postitused: 397
Teemad: 2
Liitus: Mar 2013
Maine:
2
OK. Meist palju targemad on ammu aru saanud, et mootori ja ratta ühenduseks oleks hea kasutada midagi meie mõistes siduri laadset. Käigukast pole oluline, Aga pikalt kestev sidur (rihm või kett ülekanne, kas või kardaan), see teeks imet, arvestades minu eelmises postituses pakutud varianti - see sobib ainult lühiajaliseks kiirendusvõistluseks. Anna andeks -aga sääreväristaja on juba olemas, seega peab olema midagi geniaalsemat. Minu mõte praegu ei küüni selleni - head aastapäeva. PROOSIT.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Taolised mootorid, mis käisid jalgratta raami alla ja vedasid rullikuga mööda kummi, olid juba vanal ajal olemas. Täitsa tehasetöö ja puha. Mootorid olid lihtsalt nõrgemad ja mis põhiline, ülekande kiirus ja võimsus ei teinud kummile liiga. Seega taoline kooslus sobiks küll, kui muuta haakumist paremaks kummi ja vedava rulli vahel. Ehk tuleks rullid paigaldada mõlemale poole kummi ja need siis näiteks ketiga ühendada, et vedu oleks mõlema rulliga. Sellisel juhul saaks haakumise 2x ja natuke peale paremaks. Sidur, pidur ja kiiver ei ole teemaks, need on pehmodele ja ei vääri momendil tähelepanu.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 7,112
Teemad: 61
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Ketiga ühendatud veorullikud kahel pool ratast annavad hoopis reeversi võimaluse
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,785
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
25-02-2016, 14:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2016, 14:15 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
(25-02-2016, 12:47 PM)Marko Kirjutas: Ketiga ühendatud veorullikud kahel pool ratast annavad hoopis reeversi võimaluse 
Siis juba selline rool ka!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(25-02-2016, 12:47 PM)Marko Kirjutas: Ketiga ühendatud veorullikud kahel pool ratast annavad hoopis reeversi võimaluse 
Annavad jah kurat
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,178
Teemad: 98
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
25-02-2016, 20:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2016, 20:08 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
(10-01-2016, 23:33 PM)h2rra Kirjutas: (10-01-2016, 23:17 PM)maitus Kirjutas: Tegelikult lahe ju, ja lapsel rõõmu kui palju. Autoaku peaks ka peale panema 
Põrsapõlves 60 ndatel sai tehtud samuti puidust kärusi, kuid siis polnud akudrelle ja rataste asemel olid kuullaagrid... asfaldil sädemeid lendas, kui paelaga jalgratta taga oli.
Tuleb välja, et ka tänapäeval on see meelelahutuseks isegi täiskasvanutele Assoori saartel.

Muide need on seal euroopa läänepoolsemad saared.
http://www.spotazores.com/liveEvent/115
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 2,178
Teemad: 98
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(26-02-2016, 11:01 AM)ahtos Kirjutas: (25-02-2016, 20:03 PM)h2rra Kirjutas: (10-01-2016, 23:33 PM)h2rra Kirjutas: (10-01-2016, 23:17 PM)maitus Kirjutas: Tegelikult lahe ju, ja lapsel rõõmu kui palju. Autoaku peaks ka peale panema 
Põrsapõlves 60 ndatel sai tehtud samuti puidust kärusi, kuid siis polnud akudrelle ja rataste asemel olid kuullaagrid... asfaldil sädemeid lendas, kui paelaga jalgratta taga oli.
Tuleb välja, et ka tänapäeval on see meelelahutuseks isegi täiskasvanutele Assoori saartel.
Muide need on seal euroopa läänepoolsemad saared.
http://www.spotazores.com/liveEvent/115
Koolikaaslane elas Toompeal ja sealsetel poiste oli sellised puust ja laagritel sõidukid kasutusel ja vahel oli ka mõne pobi või almaga kukkupuuteid,aga ei midagi fataalset
.
Ega siis füüsika seadusi ei õpitud koolis, meie noorusajal... lõhkised põlved ja kadunud hambad olid maksevahendiks kogemuste eest

Lõppkiirus seal mäe all selle madala kuullaagri käruga ja jalgade-nööri juhtimisega on ikka muljetavaldav+ külglibisemine
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA