Postitused: 5,315
Teemad: 74
Liitus: Oct 2011
Maine:
132
Kirjutada pole suurt miskit, Jumz teeb ikka vahepeal väiksemaid töid (loe mittetulutoovaid) ning siiani on kenasti vastu pidanud. Esimene väike Nš 32hakkab otsa saama, polegi seda veel vahetanud sel masinal, tuleb ära teha. Esimese jagaja kaitseklapi keerasin just põhja et tööd saaks teha.
Muidu igati ok.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Tervist.
Üks algaja soovib infot esimese korra käivitamise ja masina liigutamise asjus. Esimesed pumbad on lülitatavad. Ühel pool vist rooli võim. teisel pool saha ja käppadega seotud vist?Kas seda lülitushooba tohib ka töötava mootoriga ümber lülitada või ainult seisvaga?
Kuidas käituda tagumise pumbaga?
Kus asub kerel vin kood? See mis on tehnilisse passi kantud.
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(06-01-2017, 21:18 PM)Ranno Kirjutas: Tervist.
Üks algaja soovib infot esimese korra käivitamise ja masina liigutamise asjus. Esimesed pumbad on lülitatavad. Ühel pool vist rooli võim. teisel pool saha ja käppadega seotud vist?Kas seda lülitushooba tohib ka töötava mootoriga ümber lülitada või ainult seisvaga?
Kuidas käituda tagumise pumbaga?
Kus asub kerel vin kood? See mis on tehnilisse passi kantud.
Kui tunnilugeja on üle värvitud kõvendiga värviga , kas siis on üldse võimalust see klaas loetavaks teha või on seal plastikklaas ja see pigem sulab lahustitega?
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Postitused: 5,315
Teemad: 74
Liitus: Oct 2011
Maine:
132
Oli korra tonnist kotti maha tõsta seega tundus hea idee olevat jumz käima panna. Alustuseks muidugi ksp plunsrid kinni, tavaline asi külmaga sel masinal... ja näed pole viitsinud ära vahetada sest muul ajal ju käib nagu kell. KSP õlid jms kõik vahetatud ja korralikud aga eks siis ole ikka vana ja viga mann. Veidi kuumaõhupuhurit ja minut ketramist ning käis nagu kell.
Kui lükkasin suure pumba sisse ja siduri päästsin siis lahkus meie seast hüdropaagi tagasivoolu filtri kaane vahelt tihend.... jätsin seega pilli seisma ja lõin käega... Mõni teine kord tegelen sellega, täna polnud lihtsalt see päev.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
13-01-2017, 23:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2017, 23:43 PM ja muutjaks oli
Ranno.)
Endal sama jama. Vesi hüdroõlis. Tagumise jagajasiibri alla settib (ei lase siibrit alla enne kui on sulatatud) ja paagis on emulsioon. Noolt ei tõsta. Kuna mul traktor alles paar päeva õuepeal ja ise ei ole veel kõike jõudnud välja uurida siis esitan paar küsimust.
Kus asub hüdrofilter ja kuidas selleni ligi pääseb?
Kas on ka võimalik kõik õli välja saada?
Millist õli soovitate panna ja millest peaks loobuma.? Jutud räägivad et hammasrataspump ei taha vedelat lääne õli. Mul on seda võimalik hankida koppade õlivahetuspunktist.
Kui suur on õlikogus hüdrosüsteemis?
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Kuidas toimub õli keetmine et vesi välja saaks?
Kas suurem pump mis käigukasti küljes asub on hammasrataspump või kolbpump?
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Postitused: 5,315
Teemad: 74
Liitus: Oct 2011
Maine:
132
Hammasrataspump otseloomulikult...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB