(15-03-2016, 10:58 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Mul oli plaan tõsta vanema mudeli mootorisse uuema kolvid-kepsud jne....
Kui Sul on tõesti karjuv vajadus seda konkreetset paadiankrut elustada, siis ma arvan, et ühe me Sulle leiaksime juurde
Paadi seest... ankruna...
Reaalselt diisli kohta ülivähe tööd teinud reisser-purjekast aga nii "üldiselt" tõsine õnnetus.
Aga kui tahad nautida Perkinsi restaureerimistööd, siis on sedagi Maailmas tehtud. Hull ettevõtmine aga piltidega saab silma nuumata ikkagi
http://www.sailnet.com/forums/diesel/952...ative.html
Targemaks saab kõvasti aga olles selle õnnetusega 1,5 kuud mööda meresid ja ookeane tulnud, paar korda on see kriitilisel hetkel alt vedanud, korra põlema läinud (koos Alwaro ja Indrek66'ga) jne - see on "kolisev, rögisev, ilge, nilbe, õudne ja jõuetu paadiankur" - siis mina laseks neil rahus surra! Kui tegu on Sm.Sidorovi kombel aga mõne kunagise põllumajandusmasina ulmeline täisoriginaali taastamine "matching aastaarvudega vidinatega"
, kus justnimelt seesinane Perkins peamiselt kasutust leidis, siis saab veel aru
Üldse on viimased ajad teemaks tulnud needsinased paadiankrud ja omal ka needsinased ette sattunud, küll veepealt. Need 60'te kuni 90'te labased õlipõletajad on tegelikult kasutatud romudena ilgeimad ikaldused ja tänase päeva tõekspidamiste ja vajaduste jaoks absoluutselt sobimatud! Veesõidukitele, just purjekatele, nad veel kuidagi hädapärast passivad ja isegi kannatab neid natukene remontidagi aga... Tegelikult on ka siis alati targem kohe uus ja korralik osta! Lõpuks on hinnavahe nii väike aga sul on
tuliuus katel ja reeverskast ning ohtuse ning hingerahu hinda pole võimalik määrata!
Tõesti ainus koht, kus neil jubedatel paadiankrutel võib olla veel ja edaspidigi "kohta", on isetehtud aiatraktorid... ehk seal, kuskohast need KÕIK disainipõhiselt pärit on: trakatsid ja tõstukid.
Uus on uus, ka kasutatud purjeka sees: