kas on keegi lennukompaniilt hilinenud lennu kompensatsiooni (vastavalt CE 261/2004) saanud? Eks lennukompaniid püüavad kompensatsiooni maksmist vältida, aga ühel tuttaval on siiski väikese kemplemise järel reisija õigused tunnustust leidnud - temal oli aga alguspunkt Kopenhaagenis ja seal pani kohalik võim/ametnik seaduse maksma. Mind huvitab aga keerulisem variant, kus lennukompanii (mul oli juhus LOTga) järjekindlalt "tehniliste põhjustega" pmst soovitab nõude kusagile pimedasse kohta pista ja kus ka (Eesti) tarbijakaitse pärast lennukompanii selgituste saamist õlgu kehitab ning viitab, et võin soovi korral kohtusse pöörduda?
mingi hetk oli kirjavahetus LOTga lausa koomiline - mulle jagati linki mingi transpordiettevõtjate kokkusaamise memo-mustandile ning viidati lahkelt, et see kuulutab ju tehnilised põhjused Force Majeureks. Vastuseta jäi mu küsimus, mis seadusandlik jõud sel mingite inimeste kokkusaamisel kirja pandul on. Ilmselgelt täpselt samasugune, nagu kirjatükil, mille ka mina sõpradega õlleklaasi taga kokku saades produtseerida võiks
on ehk keegi nn nõudeõigusi ostvate ettevõtmiste läbi lennukompaniilt reaalseid sajalisi saanud?
suhtlesin ühe nn nõudeõigusi ostva (ost toimub tingimusel, et nõue on edukas) ettevõtmisega, aga skeptilisele inimesele tundub teema hämar ning väheläbipaistev - mulle paistab, et on võimalik stsenaarium, kus minu nõude eest seisev ettevõtmine saab lennukompaniilt raha, aga mina sellest ei tea ning raha ei näe
nn nõudev ettevõtmine:
http://aireclaim.com/
nende pakutav leping / kokkulepe:
https://na1.documents.adobe.com/public/e...vB469KpUNx&
manuses mu täpsustavad küsimused / ettepanekud nn ostjale leppe ajalise kehtivuse pikkuse kohta ja nn autonoomse jälgimise kohta. Pole ju välistatud, et 400 eur nõude puhul võib tekkida kiusatus unustada esindatavale 300eur maksta ning nii jääbki.