Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Mingi aeg kolasin ka vartremurega pm kaubamajas ja vars oli eraldi saadaval,äkki 10 rubla.
Enda omal sain viimase tihendite vahetusega pidama.Varasemalt panin tihendi kaande ja jõuga vart läbi surudes lihtsalt lõikas pool tihendit minema.Seekord kah raske ja ei lähe kuidagi,käiasin kolvivarre otsas terava serva laugemaks ja lupsti kohal ja loodame,et kestab kah seekord.
Ei sõida paagipõhjaga,aga vahel juhtub ja siis hea kui õhk saab ise tagasivoolust paaki minna ja eii pea filtripotil polte kruvima ja üle kere naftaga koos olema ja tilkuva naftaga loodust reostama.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Selle viguri ainus ülesanne on käivitusblokeeringu lüliti lülitamine niiet pole vajalik asi.
Pigem saab sellest põhjus nii mõnelegi käiguvahetusprobleemile.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
26-07-2016, 23:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2016, 23:40 PM ja muutjaks oli
unimüts.)
(25-07-2016, 17:33 PM)Laurts Kirjutas: Kuidas välisel vaatlusel ära tunda võimsamat mootorit? Kui õlivarras on ploki keskel siis on 100% tegu 22kW mootoriga? Mõnede selliste 93-94´masinate kuulutused on ka üleval olnud kuid mnt.ee andmetel on nende võimsus ikka ainult 18kW...
Ka venekeelsed технические характеристики tabelid pakuvad 25A mudelile vaid 18... kilovatti
MNT ameti lehel võib 50kw masinal kapotiall tiksuda ka 500kw elukas. Reaalselt seal on nii, kuidas keegi soovib nii ka märgiti. Ja kui juhuslikult oli mõni arvelevõtja esmakordselt pannud "eelmise sarnase masina kw arvu" siis seda peeti normaalseks.
Tehase masinatel olid tehasest õiged paberid kaasas. Külavoovade masinatel aga joonistati need mujal kokku - arvele võeti mõlemad.
Paljudel masinatel ongi seetõttu valed kw arvud passides, eks see ole seotud just arki onude tarkusest.
d120 mootori välisteks näitajateks jah võib pidada, et mootori ploki keskel on juba õlivattas ja tsentrifuugi asemel on õlifilter.
Nende vanemate mootorite alates 89a võrdlust uuematega 94a ma ei ole detail detaililt teinud. olgugi et seal on ka plokis valujälg õlivarda jaoks ja tsentrifuugi saaks vahetada õlifiltri vastu.
Uuemast mootorist ei ole kasu senikaua, kui ei ole ka uuemat tagasilda.
Üldjoontes venelane ei ajanud paberimajandust väga keeruliseks.
http://traktor25.ru/opisanie-trraktora/d...sanie.html
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(27-07-2016, 21:42 PM)mihkelr Kirjutas: Juhtus siis selline "tore" lugu, et käivitamisel lõi mootorisse korraliku kolina sisse ja suri välja. Lahkamisel selgus, et üks klapipesa (tõenäoliselt siis) tuli uudistama, mis silindris ka toimub.
Kuna hariduselt ja elukogemuselt pigem metsa ja saeveski mees, mitte lukksepp, siis küsin võib-olla vähe rumala küsimuse, aga kas selline lõhkumine võis teha liiga ka mootori alumisele osale ja kuidas seda tuvastada?
Küsin ka varuosade kohta, Põllumehe kaubamajas müüdavad silindripead on poolakad ja tõenäoliselt hülsid/kolvid samuti, Flindi varuosade päritolu ei tea, aga silindripea hinnavahe ~20 euri. Lisaks pooltel kordadel kui seal käinud, siis soovitud asju pole.
Siit ka dilemma, kas minna Poola juppide teed või otsida Vene päritolu juppe?
Esmalt
Saada Urmasele sama küsimus. Ta teeb Sulle hinnapakkumise kolbide hülsside osas põllumajanduskaubamaja poolt. Mulle vähemalt on ime juppe välja ajanud. Alati võib leida halva partii jupi, kuid nüüdseks juba asi veidi paranenud neil ja soovitavad juba ka tagasiside baasil asju. - samas otsustama peab ikka ise .
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Need kolvid hülsid on venelase toode. Sama firma toodab ka kolbe tuntud autofirmadele.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
06-08-2016, 18:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2016, 18:08 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Eriprofiiliga rõngas on alumine ja verh tähendab, et paned selle kirja üles, ehk siis kolvi põhja poole. Järgmised rõngad samuti kirjaga kolvipõhja poole. Lukuvahesid näed ainult siis kui paned rõnga silindri sisse ilma kolvita. Laua peal sa lukuvahet ei näe.
Tundub, et oled algaja ja ise esimest korda rõngaid kolvile ära pane. See nõuab teatud vilumust ja oskusi. Muidugi, kui on rõngakomplekte tagavaraks, tasub õppimiseks mõned ära lõhkuda.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(06-08-2016, 18:06 PM)aavu Kirjutas: Eriprofiiliga rõngas on alumine ja verh tähendab, et paned selle kirja üles, ehk siis kolvi põhja poole. Järgmised rõngad samuti kirjaga kolvipõhja poole. Lukuvahesid näed ainult siis kui paned rõnga silindri sisse ilma kolvita. Laua peal sa lukuvahet ei näe.
Tundub, et oled algaja ja ise esimest korda rõngaid kolvile ära pane. See nõuab teatud vilumust ja oskusi. Muidugi, kui on rõngakomplekte tagavaraks, tasub õppimiseks mõned ära lõhkuda.
Rõngaid on kõige kindlam paigaldada õhukese kitsa noaga.... keerutad ükshaaval üle rõnga soonte ja kolb peab olema fikseeritud, et käte vahelt välja ei pudene. Rõngaste mahavõtmine samas tempos....
härra on kõnelenud.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Osadel silindritel hülssidel see pool kust kolb sisse läheb lauge koonus.Mina teen alati kogu krempli õliga kokku ja kui silindri pind otsas kegee koonus siis alul üritan kerge survega-käega pressides sisse lükata,kui ei lähe siis kahelt poolt sõrmedega rõngast kokku suruda ja kui ka see ei aita sis võtan tüki plekki keeran rulli kolvi jämeduseks ja otsad vinklisse.Selle pleki paned ümber kolvi surud käega tihedalt vastu kolbi ja lõpuks vinklisse keeratud otstest näpitsatega kinni ja nii läheb lupsti kolb silindrisse.Olen lõhkunud rõngaid kolvile panekul,aga kolbe rõngastega silindrisse pannes pole veel kordagi rõngaid lõhkunud.Põhiline on see,et haamri või muu instrumendiga tümitama ei hakka!!!!
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
07-08-2016, 11:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2016, 11:28 AM ja muutjaks oli
Tegelane5.)
(07-08-2016, 10:45 AM)mihkelr Kirjutas: Tsitaat:Ise esimest korda rõngaid kolvile ära pane
Ega kui ise ei pane, siis iseenesest nad sinna ei lähe ka ja no egas muud moodi seda kogemust ei tule ka. Lähevad katki, siis lähevad, tellin/ostan uued ja proovin uuesti.
Tsitaat:Rõngaid on kõige kindlam paigaldada õhukese kitsa noaga
A.Palu motopiiblist või kuskilt meelde jäänud, et rõngaid aeti peale plekiribadega.
Igatahes, aitäh õpetussõnade eest.
Vbolla saad kusagilt sellist tööriista laenata, sellega saaks ka väike laps rõngad peale:
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.