MTZ-05 head ja vead
#21

Kas mtz-05'le veel letist päris uusi pulki ka kusagilt saab?

Näiteks bensiinipumpa (või membraani).
Õige küünal kuluks ka ära.
Vasta
#22

Sobib sapaka oma(membraan).
Vasta
#23

Kas keegi on MTZ-05 haagisele külge pannud sõiduauto haagise kuulpea lukusti? Sel juhul oleksin konstruktsioonist huvitatud.
Vasta
#24

Siis pead tekitama ka lisaratta sinna alla või rattapaari nagu mul omal oli(pilte pole) Big Grin .
Vasta
#25

(21-09-2015, 13:34 PM)ahtos Kirjutas:  Siis pead tekitama ka lisaratta sinna alla või rattapaari nagu mul omal oli(pilte pole) Big Grin .

Ma küll mõtlesin jätta haagis üheteljeliseks.
Vasta
#26

(21-09-2015, 11:44 AM)olevtoom Kirjutas:  Kas keegi on MTZ-05 haagisele külge pannud sõiduauto haagise kuulpea lukusti? Sel juhul oleksin konstruktsioonist huvitatud.

Kas plaanid pruukida põksilise küljes? Siis vajad eelviidatud lisatuge, muidu pead kangidest üleval hoidma haaget. On ju too haakepulk ühtlasi pöördeteljeks.

Kui aga tahad haakida muude pribooride sappa, siis on iseasi.
Vasta
#27

(21-09-2015, 15:37 PM)v6sa Kirjutas:  Kas plaanid pruukida põksilise küljes? Siis vajad eelviidatud lisatuge, muidu pead kangidest üleval hoidma haaget. On ju too haakepulk ühtlasi pöördeteljeks.

Kui aga tahad haakida muude pribooride sappa, siis on iseasi.
Jaapani väiketraktori sappa. Too hoiab 400 kilo üleval, rohkemaga ei ole proovinud...
Vasta
#28

(21-09-2012, 07:05 AM)mtz05 Kirjutas:  Kui kellelgi on probleeme käigukastiga MTZ 05, siis saan aidata
Endal oli probleem, käigud ei seisnud sees, mõni käik ei läinudki sisse, suurem lohk ja hüppasid välja sõidul.

Tere

Sooviksin väheke nõuaandeid/soovitusi käigukasti osas.
1. Kuidas vahetada käiguvahetuspulka ja kuule?
2. Kui hõlpsalt tal need käigud peavad lülituma (natuke loll küsimus aga siiski)?
Minu teema: Mtz05 probleem siduriga. Seal mul üleval ka mõni pilt. Üks probleemidest oli kokkukleepunud sidurikettad. Masin pikalt seisnud.
Teine probleem on käikude nn lahutamine. See detail(ei tea tehnilist nimetust), mille külge käiguvahetuse hoob kinnitub liigub väga raskelt. Kas viga määrimises või milleski muus.
Ka kõik muu info, mis selle Mtz05 seotud, on oodatud. Masin minu jaoks uus, seega kogemusi napib.


Kait
Vasta
#29

(31-05-2016, 20:05 PM)Kait Kirjutas:  Tere

2. Kui hõlpsalt tal need käigud peavad lülituma (natuke loll küsimus aga siiski)?
Masin pikalt seisnud.
Teine probleem on käikude nn lahutamine. See detail(ei tea tehnilist nimetust), mille külge käiguvahetuse hoob kinnitub liigub väga raskelt. Kas viga määrimises või milleski muus.
Kait
Ega siit jutust muud järeldu kui rooste. Vaata mis käigukastis õli asemel on või pole. Arvatavasti vesi või õli ja vee segu.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#30

Kas keegi on haagisele pannud topeltrattad niimoodi, et saaks vajadusel rattaid eemaldada ja pääseks laagrile ligi? On olemas ühed samasugused haagise rattad. Olen kuulnud, et mõni on tuimalt kahed veljed kokku keevitanud, aga siis ei pääse laagrile ligi ja ka rehvide vahetamine oleks keeruline.
Vasta
#31

(09-08-2016, 23:57 PM)veix__ Kirjutas:  Kas keegi on haagisele pannud topeltrattad niimoodi, et saaks vajadusel rattaid eemaldada ja pääseks laagrile ligi? On olemas ühed samasugused haagise rattad. Olen kuulnud, et mõni on tuimalt kahed veljed kokku keevitanud, aga siis ei pääse laagrile ligi ja ka rehvide vahetamine oleks keeruline.

Kultuurne on vaherõngas veljeservadesse ja tõmmitsad vahele. Säärasele kärule piisab ilmselt kolmest "ehitusmarketi" latist.

Või teed kohe südamiku autoveljele ringiWink Saad ühekorraga suurema, laiema ja hõlpsamaltasendatava tsõõri. 175/65R14 rehve leidub  praegu lademetes aitäh eest ja selle läbimõõt on ~ 585 mm... Vaid 10 mm väiksem on ka vaikselt kadumahakkav 175/70R13 (ja ka 155R13). 165/70R13 on ~560 mm.

Palju originaalratta läbimõõt on?

Muhe oleks muidugi maastikusõidukite 12" balloon panna, aga neid ilma rahata ei saa.
Vasta
#32

Mul olid originaalkärule topeltrattad pandud pikkade rattamutritega,aga asi lõppes rattavõlli murdumisega,peale seda keevitasin sigulli silla jäigalt alla.
Vasta
#33
Photo 

(21-09-2015, 11:44 AM)olevtoom Kirjutas:  Kas keegi on MTZ-05 haagisele külge pannud sõiduauto haagise kuulpea lukusti? Sel juhul oleksin konstruktsioonist huvitatud.

Üks lahendus (parem hilja kui mitte ...):

[Pilt: DSC01020_half.jpg]
Vasta
#34

(10-08-2016, 09:31 AM)v6sa Kirjutas:  
(09-08-2016, 23:57 PM)veix__ Kirjutas:  Kas keegi on haagisele pannud topeltrattad niimoodi, et saaks vajadusel rattaid eemaldada ja pääseks laagrile ligi? On olemas ühed samasugused haagise rattad. Olen kuulnud, et mõni on tuimalt kahed veljed kokku keevitanud, aga siis ei pääse laagrile ligi ja ka rehvide vahetamine oleks keeruline.

Kultuurne on vaherõngas veljeservadesse ja tõmmitsad vahele. Säärasele kärule piisab ilmselt kolmest "ehitusmarketi" latist.

Või teed kohe südamiku autoveljele ringiWink Saad ühekorraga suurema, laiema ja hõlpsamaltasendatava tsõõri. 175/65R14 rehve leidub  praegu lademetes aitäh eest ja selle läbimõõt on ~ 585 mm... Vaid 10 mm väiksem on ka vaikselt kadumahakkav 175/70R13 (ja ka 155R13). 165/70R13 on ~560 mm.

Palju originaalratta läbimõõt on?

Muhe oleks muidugi maastikusõidukite 12" balloon panna, aga neid ilma rahata ei saa.

Lada velje võiks küll alla aretada, sest neid on omal vedelemas. Aga kuidas see "vaherõngas veljeservadesse ja tõmmitsad vahele" lahendus välja näeks, hetkel ei kujuta täpselt ette, mõni illustreeriv pilt näiteks?
Vasta
#35

(10-08-2016, 22:29 PM)veix__ Kirjutas:  Lada velje võiks küll alla aretada, sest neid on omal vedelemas. Aga kuidas see "vaherõngas veljeservadesse ja tõmmitsad vahele" lahendus välja näeks, hetkel ei kujuta täpselt ette, mõni illustreeriv pilt näiteks?

Isand Luige jumpstükkide teemadest saad inspiratsiooni. Cool
Kuigi tõenäoliselt on parima hinna-kvaliteedi suhtega saadavaloleva autosilla allasäädimine.
Vasta
#36

(11-08-2016, 10:11 AM)v6sa Kirjutas:  
(10-08-2016, 22:29 PM)veix__ Kirjutas:  Lada velje võiks küll alla aretada, sest neid on omal vedelemas. Aga kuidas see "vaherõngas veljeservadesse ja tõmmitsad vahele" lahendus välja näeks, hetkel ei kujuta täpselt ette, mõni illustreeriv pilt näiteks?
Kuigi tõenäoliselt on parima hinna-kvaliteedi suhtega saadavaloleva autosilla allasäädimine.
Soovitaksin pigem Lada ära unustada ja hankida kusagilt vanarauast vms. kohast väiksema esiveolise tagasild. Seda hoiab koos vaid tummine vinkelraud, mida on lihtne lühemaks teha. Auto silla kasutamisel on boonuseks veel pidurid, mis sillaga kaasa tulevad.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#37

ja lisaks saad lammarist uurida kitsast tagavararatast auto sillale, mis pole selle põkatsi jaoks liiga ülejõu käiv laius...
Vasta
#38

Üle jõu ei käi ilmselt küll ükski sõiduauto rehv, eks asja mõte oleks mul kandepinda oluliselt juurde saada, väga kitsast seega ei paneks. Smile Võibolla siis tõesti uurin tagasilda hoopis.
Vasta
#39

(28-08-2015, 16:54 PM)ahtos Kirjutas:  Sobib sapaka oma(membraan).


Seda me teame... küsimus on endiselt kust soetada saaks.
Vasta
#40

(10-08-2016, 19:06 PM)olevtoom Kirjutas:  
(21-09-2015, 11:44 AM)olevtoom Kirjutas:  Kas keegi on MTZ-05 haagisele külge pannud sõiduauto haagise kuulpea lukusti? Sel juhul oleksin konstruktsioonist huvitatud.

Üks lahendus (parem hilja kui mitte ...):

[Pilt: DSC01020_half.jpg]

Mtz 05'e puhul see lahendus ju ei toimi, siis pead ise terve aeg lenkse üleval hoidma. Nii kõva meest pole ma veel näinud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne