Postitused: 4,465
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(21-09-2016, 17:07 PM)zazik Kirjutas: Volkari süsteem toimis vist läbi ABSi, kui rattad pöörlesid, siis tahmas kui kurivaim, kui rattad seisid paigal, siis tuli ainult ingli hingeõhku summutist.
Siis panen politseireidil puhumise ajaks katalüsaatori suhu ja hingeõhk puhas. Siit kostab äriidee alget!
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,780
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(21-09-2016, 18:00 PM)aavu Kirjutas: Siis panen politseireidil puhumise ajaks katalüsaatori suhu ja hingeõhk puhas. Siit kostab äriidee alget!
Siit ka küsimus, kas keegi on aktiivsöega vastavaid katseid teinud? Kas tõmbab õhust alkoauru ära?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 347
Teemad: 2
Liitus: Jul 2009
Maine:
3
Söe kohta ei tea aga metamfetamiini suitsetamine pidi alkoaurud ära varjama.
Postitused: 3,668
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
(21-09-2016, 15:34 PM)aavu Kirjutas: Heitgaaside kohta.
VW peab miljardeid maksma mingi võltsingu tõttu. Tekkis küsimus, et miks?
sel teemal on aasta jooksul tqhq-s rohkem juttu olnud:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=44402
minagi seal eelkõige aktsia võtmes (olen vahepeal kaks korda VW aktsiaid ostnud ja müünud
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
) kaasa elanud.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
22-09-2016, 10:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2016, 13:33 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Väike NewHolland 3010 traktor (itaalia, mitte Mehhikos made)sai seitse aastat vanaks.Seni ainus rike oli starterirelee lülitusjuhtme massihõõrdumine. Pikapeale leidis terava plekinurga.
Nüüd hakkab pidur pikaks ajaks peale jääma. Avaldub- peale käivitamist kipub umbes poole kilomeetri sõidu ajal märjal, libedal teel paremale kiskuma. Alul aitas korraks tagurpidi liikumine. Nüüd vaid kümneminutine "soojakssõitmine". Ja järjest pikemat hakkab tahtma ja ka teisele rattale tundub sama tõbi tulevat. Piduripedaali vabakäik endiselt normis. Pump tal sihuke, et musta ei viska korrakski raskel veolgi. Kui kiireimal, 12 käigul sidurit lahutada, siis peaegu momentselt seisab paigal. Võõra õliga hüdroriista pole järgi saanud, et sillas-käigukastis-hüdros mingi gemüse oleks. Tuleb peale õunamahlapressi järeltsaamist vist kasvuhooness sõita ja seal soojas-valges rattad alt ja tagasilda sisse piiluda. Pole siiamaale netist leidnud mingitki pilti, kuidas käiguosa seest välja näeb. Ka Tatoliga telefonikõne ei juhatanud kuhugi. Venemaal vast nii vähelevinud massin, et sealgi pole keegi veel laiali harutanud ja netti üles pannud. Juhendraamatust leiab vaid õlipunnid üles, mitte rohkemat.
Õunad mahlastatud. Ja esimest korda seitsme aasta jooksul tuli traktori alla pugeda. Hakkasin küll juba hüdrosüsteemi, istet maha võtma. Ühes tükis toa põhja-poritiibade mahasaamine hull töö, loobusin. Lähenesin altpoolt, et uurida Ksf Necro ja 2715 poolt soovitatut. Oligi nii- pori kogunes peale väetisekülvamisejärgseid pesusid(muul ajal peseb vihm...) õõnsusse, kuivas ja pudenes hoobade otstele ja lasi järjest vähen pidurit tagasi. Kompressoriga puhus lahtiurgitsetu ilusti välja. Nüüd masin nagu seitse aastat tagasi.
Postitused: 147
Teemad: 15
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
(20-09-2016, 09:36 AM)Jokker Kirjutas: Tere!
Vaja teada pöörlemis suunda vaakumpumbale. Vaadates rihmaseibi poolt.
Asjaga kiire!
![IMG_20160920_090638.jpg](https://www.upload.ee/thumb/6180339/IMG_20160920_090638.jpg)
Jokker
No ei ole siis kellelgi kogemust sellise pumbaga?
Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721
Postitused: 3,157
Teemad: 61
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Kuidas sujuvalt reguleerida 12V (ca 2A)kojameeste mootori pöördeid, mis ühte mehhanismi ringi ajab?
Hetkel on seal vahel kooli füüsikatunnis nähtud liugreostaat, millega operatiivselt majandada on ebamugav.
Kas sellise võimsusega potentsiomeetrit eksisteerib, või peab hakkama mingeid skeeme moodustama?
Kui kasutaks mõnd salongi ventika takistite blokki, saaks astmelise reguleerimise, aga see on ebamugav.
Kui kellelgi selline vidin üle on, siis võib lahkesti pakkuda.
Postitused: 4,465
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
(24-09-2016, 11:07 AM)veix_ Kirjutas: Ühendasin nüüd ahelasse ka kondensaatori ning kasutasin katkestamiseks magneeto kontakte (magneeto mähis välja võetud). Olukord oli parem, kui enne tekkis mingi hädine säde ainult traadiga proovides ning läbi küünla ei läinudki, siis nüüd tekkis ka küünlaga suhteliselt korralik säde. Siiski kontaktid sädelevad minu arust liiga tugevalt, jutkui oleks midagi viltu veel.
Plaan ongi proovida seda süsteemi ühel masinal magneeto asemel kuna on kahtlus, et magneeto säde pole hea. Kondensaatoriks on Žiguli oma ja süütepool peaks ka pärit olema Žiguli pealt.
Võimalus on, et see süütepool on elektroonilise süüte jaoks sobilik pool. Neil oli sisetakistus väiksem kuna kontaktide asemel oli pooljuht, siis sai voolud suuremaks puhuda ja sädeme paremaks. Sell juhul sädelebki kontakt väga palju. Aga võib ka konde pekkis olla.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Probleem siis järgmine... Volvo FL7 andis saba kabiini lukustamise süsteem. Lukud tulevad pealt maha hüdrauliliselt, st siis kui hakkad kabiini üles pumpama, pumbatakse ka lukud maha aga ühe luku juurest tuleb sirinal õli ja tänu sellele ei saa survet üles ega ka lukke maha. Kas on võimalik kuidagi teisiti neid lukke maha saada? Sinna alla kurat ei näe ka. Äkki on võimalik millegagi neid maha kangutada mehhaaniliselt? Kui on siis kust kandist või kuidas?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!