Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(21-09-2016, 17:07 PM)zazik Kirjutas:  Volkari süsteem toimis vist läbi ABSi, kui rattad pöörlesid, siis tahmas kui kurivaim, kui rattad seisid paigal, siis tuli ainult ingli hingeõhku summutist.

Siis panen politseireidil puhumise ajaks katalüsaatori suhu ja hingeõhk puhas. Siit kostab äriidee alget!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(21-09-2016, 18:00 PM)aavu Kirjutas:  Siis panen politseireidil puhumise ajaks katalüsaatori suhu ja hingeõhk puhas. Siit kostab äriidee alget!
Siit ka küsimus, kas keegi on aktiivsöega vastavaid katseid teinud? Kas tõmbab õhust alkoauru ära?

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Söe kohta ei tea aga metamfetamiini suitsetamine pidi alkoaurud ära varjama.

(21-09-2016, 22:29 PM)tanel. Kirjutas:  Söe kohta ei tea aga metamfetamiini suitsetamine pidi alkoaurud ära varjama.
Rajalt võetakse ikkagi maha,kui küssa oli selles.

(21-09-2016, 21:06 PM)Basilio Kirjutas:  
(21-09-2016, 18:00 PM)aavu Kirjutas:  Siis panen politseireidil puhumise ajaks katalüsaatori suhu ja hingeõhk puhas. Siit kostab äriidee alget!
Siit ka küsimus, kas keegi on aktiivsöega vastavaid katseid teinud? Kas tõmbab õhust alkoauru ära?


Mis sest ikka katsetada, ega alkomeetrisse puhumisel ikka kasutada ei saa. Kui suu sütt täis toppida ja vaikselt läbi söe puhuda, siis ehk jah, aga seda saabki teha vaid katsetamiseks, ilmselt reaalselt seda pole võimalik märkamatult teha ja pealegi on vaja puhuda üsna tugevalt. Big Grin

(21-09-2016, 15:34 PM)aavu Kirjutas:  Heitgaaside kohta.
VW peab miljardeid maksma mingi võltsingu tõttu. Tekkis küsimus, et miks?
sel teemal on aasta jooksul tqhq-s rohkem juttu olnud:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=44402

minagi seal eelkõige aktsia võtmes (olen vahepeal kaks korda VW aktsiaid ostnud ja müünud Smile ) kaasa elanud.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Väike NewHolland 3010 traktor (itaalia, mitte Mehhikos made)sai seitse aastat vanaks.Seni ainus rike oli starterirelee lülitusjuhtme massihõõrdumine. Pikapeale leidis terava plekinurga.
   Nüüd hakkab pidur pikaks ajaks peale jääma. Avaldub- peale käivitamist kipub umbes poole kilomeetri sõidu ajal märjal, libedal teel paremale kiskuma. Alul aitas korraks tagurpidi liikumine. Nüüd vaid kümneminutine "soojakssõitmine". Ja järjest pikemat hakkab tahtma ja ka teisele rattale tundub sama tõbi tulevat. Piduripedaali vabakäik endiselt normis. Pump tal sihuke, et musta ei viska korrakski raskel veolgi. Kui kiireimal, 12 käigul sidurit lahutada, siis peaegu momentselt seisab paigal. Võõra õliga hüdroriista pole järgi saanud, et sillas-käigukastis-hüdros mingi gemüse oleks. Tuleb peale õunamahlapressi järeltsaamist vist kasvuhooness sõita ja seal soojas-valges rattad alt ja tagasilda sisse piiluda. Pole siiamaale netist leidnud mingitki pilti, kuidas käiguosa seest  välja näeb. Ka Tatoliga telefonikõne ei juhatanud kuhugi. Venemaal vast nii vähelevinud massin, et sealgi pole keegi veel laiali harutanud ja netti üles pannud. Juhendraamatust leiab  vaid õlipunnid üles, mitte rohkemat.
Õunad mahlastatud. Ja esimest korda seitsme aasta jooksul tuli traktori alla pugeda. Hakkasin küll juba hüdrosüsteemi, istet maha võtma. Ühes tükis toa põhja-poritiibade mahasaamine hull töö, loobusin. Lähenesin altpoolt, et uurida Ksf Necro ja 2715 poolt soovitatut. Oligi nii- pori kogunes peale väetisekülvamisejärgseid pesusid(muul ajal peseb vihm...) õõnsusse, kuivas ja pudenes hoobade otstele ja lasi järjest vähen pidurit tagasi. Kompressoriga puhus lahtiurgitsetu ilusti välja. Nüüd masin nagu seitse aastat tagasi.

(20-09-2016, 09:36 AM)Jokker Kirjutas:  Tere!
 Vaja teada pöörlemis suunda vaakumpumbale. Vaadates rihmaseibi poolt.
Asjaga kiire!

IMG_20160920_090638.jpg

Jokker
No ei ole siis kellelgi kogemust sellise pumbaga?

Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721

(23-09-2016, 18:40 PM)Jokker Kirjutas:  No ei ole siis kellelgi kogemust sellise pumbaga?

See asjandus peaks imema mõlemat pidi. Lihtsalt õliti pead õigele poole tõstma.


Ettenähtud imipoole ava peaks olema suurema diameetriga, kui ma õigesti mäletan. "Survepoole" oma väiksem. Põhimõtteliselt haarab laba õhu kaasa, keerutab seda pea kolmveerand ringi ja puhub teisest otsast jälle välja.

Konkreetse mudeli juures võivad esineda nüansid, millest ma pole teadlik. Sad

(22-09-2016, 10:20 AM)pen.skar Kirjutas:  Väike NewHolland 3010 traktor (itaalia, mitte Mehhikos made)sai seitse aastat vanaks.Seni ainus rike oli starterirelee lülitusjuhtme massihõõrdumine. Pikapeale leidis terava plekinurga.
   Nüüd hakkab pidur pikaks ajaks peale jääma. Avaldub- peale käivitamist kipub umbes poole kilomeetri sõidu ajal märjal, libedal teel paremale kiskuma. Alul aitas korraks tagurpidi liikumine. Nüüd vaid kümneminutine "soojakssõitmine". Ja järjest pikemat hakkab tahtma ja ka teisele rattale tundub sama tõbi tulevat. Piduripedaali vabakäik endiselt normis. Pump tal sihuke, et musta ei viska korrakski raskel veolgi. Kui kiireimal, 12 käigul sidurit lahutada, siis peaegu momentselt seisab paigal. Võõra õliga hüdroriista pole järgi saanud, et sillas-käigukastis-hüdros mingi gemüse oleks. Tuleb peale õunamahlapressi järeltsaamist vist kasvuhooness sõita ja seal soojas-valges rattad alt ja tagasilda sisse piiluda. Pole siiamaale netist leidnud mingitki pilti, kuidas käiguosa seest  välja näeb. Ka Tatoliga telefonikõne ei juhatanud kuhugi.  Venemaal vast nii vähelevinud massin, et sealgi pole keegi veel laiali harutanud ja netti üles pannud. Juhendraamatust leiab  vaid õlipunnid üles, mitte rohkemat.

4 minutit Koogelmoogelit ja sisevaade käes.
http://partstore.agriculture.newholland....06ar567203
Ma pakuks, et vedrud nr7 on katki või väsinud.
Pidur peal vägistada pole ka hea mõte sest neil piduriketastel on tore omadus katted maha visata kuumenedes.

(21-09-2016, 09:56 AM)Tegelane5 Kirjutas:  
(20-09-2016, 22:43 PM)veix__ Kirjutas:  
(20-09-2016, 20:52 PM)tanel. Kirjutas:  
(20-09-2016, 07:35 AM)veix__ Kirjutas:  Kui nüüd tahaks kondensaatoriga proovida, siis kas peaks kuidagi süütepooli järgi valima selle või võtan nö. suvalise, mis näiteks Žigulil käib?

Miks sa seda teha tahad?


Et näha kas süütepool ikka normaalset sädet ka anda suudab. Ilma kondekata oli ju üsna hädine, nagu mainisin, küünlaga proovides ei tekkinudki sädet, traadiga väikese vahega sai mingi sädeme, aga nii kui veidi vahet suurendasin, oli kadunud või väga kaootiline. Normaalses korras pooli poolt antud säde peaks ikka ka ligikaudu 1 cm suurusest vahest üle hüppama (kui otse juhtmega, ilma küünlata proovida). Rolleyes Praeegu tundus, et suur osa "aurust" läheb kontaktide (antud juhul oli küll tegemist juhtme käsitsi aku klemmi külge ja sealt lahti ühendamisega) vahel võimsa sädeluse tekitamiseks ja sädet õigesse kohta nagu väga ei jätkugi. Kondensaator peaks seda olukorda parandama.

 Käsitsi aku pealt juhet maha tõmmates ei saa nii kiiresti vooluahelat katkestada kui katkestiga, rääkimata transistorist. Seega saab nii kontrollida pooli rohkem üldjoontes.


Ühendasin nüüd ahelasse ka kondensaatori ning kasutasin katkestamiseks magneeto kontakte (magneeto mähis välja võetud). Olukord oli parem, kui enne tekkis mingi hädine säde ainult traadiga proovides ning läbi küünla ei läinudki, siis nüüd tekkis ka küünlaga suhteliselt korralik säde. Siiski kontaktid sädelevad minu arust liiga tugevalt, jutkui oleks midagi viltu veel. Rolleyes  Plaan ongi proovida seda süsteemi ühel masinal magneeto asemel kuna on kahtlus, et magneeto säde pole hea. Kondensaatoriks on Žiguli oma ja süütepool peaks ka pärit olema Žiguli pealt.

(23-09-2016, 18:40 PM)Jokker Kirjutas:  
(20-09-2016, 09:36 AM)Jokker Kirjutas:  Tere!
 Vaja teada pöörlemis suunda vaakumpumbale. Vaadates rihmaseibi poolt.
Asjaga kiire!

IMG_20160920_090638.jpg

Jokker
No ei ole siis kellelgi kogemust sellise pumbaga?

Rihmaseibi poolt vaadates vastupäeva.

(21-09-2016, 09:56 AM)Tegelane5 Kirjutas:  ...
Käsitsi aku pealt juhet maha tõmmates ei saa nii kiiresti vooluahelat katkestada kui katkestiga, rääkimata transistorist. Seega saab nii kontrollida pooli rohkem üldjoontes....
ot. sry.
mõtlemisainet natuke. Kas käsitsi juhet eemaldades on mingi reostaat vahel, mis aegapidi pinget langetab? Wink


Kuidas sujuvalt reguleerida 12V (ca 2A)kojameeste mootori pöördeid, mis ühte mehhanismi ringi ajab?
Hetkel on seal vahel kooli füüsikatunnis nähtud liugreostaat, millega operatiivselt majandada on ebamugav.
Kas sellise võimsusega potentsiomeetrit eksisteerib, või peab hakkama mingeid skeeme moodustama?
Kui kasutaks mõnd salongi ventika takistite blokki, saaks astmelise reguleerimise, aga see on ebamugav.
Kui kellelgi selline vidin üle on, siis võib lahkesti pakkuda.


http://radiokot.ru/forum/viewtopic.php?f=11&t=92704
... ja väheke keerulisem: http://cxem.net/house/1-277.php
Muidu oomipoest võib valmisasja küsida.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(24-09-2016, 11:07 AM)veix_ Kirjutas:  Ühendasin nüüd ahelasse ka kondensaatori ning kasutasin katkestamiseks magneeto kontakte (magneeto mähis välja võetud). Olukord oli parem, kui enne tekkis mingi hädine säde ainult traadiga proovides ning läbi küünla ei läinudki, siis nüüd tekkis ka küünlaga suhteliselt korralik säde. Siiski kontaktid sädelevad minu arust liiga tugevalt, jutkui oleks midagi viltu veel. Rolleyes  Plaan ongi proovida seda süsteemi ühel masinal magneeto asemel kuna on kahtlus, et magneeto säde pole hea. Kondensaatoriks on Žiguli oma ja süütepool peaks ka pärit olema Žiguli pealt.

Võimalus on, et see süütepool on elektroonilise süüte jaoks sobilik pool. Neil oli sisetakistus väiksem kuna kontaktide asemel oli pooljuht, siis sai voolud suuremaks puhuda ja sädeme paremaks. Sell juhul sädelebki kontakt väga palju. Aga võib ka konde pekkis olla.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

(24-09-2016, 23:08 PM)meli666 Kirjutas:  Osta.ee ka näiteks otsitav pöörete regulaator olemas: 
https://osta-ee.postimees.ee/dc10v-60v-e...src=search
Vaja traadikeevitusele?

Nagu rusikas sõbra silmaauku... poleks sellise nimega taibanud otsidagi.
õige vastus annab 10p.


(25-09-2016, 10:16 AM)hulgus Kirjutas:  
(24-09-2016, 23:08 PM)meli666 Kirjutas:  Osta.ee ka näiteks otsitav pöörete regulaator olemas: 
https://osta-ee.postimees.ee/dc10v-60v-e...src=search
Vaja traadikeevitusele?

Nagu rusikas sõbra silmaauku... poleks sellise nimega taibanud otsidagi.
õige vastus annab 10p.

See sobib küll.Mul kah keevitusel läks midagi peppu.Orginaal aju eest küsitakse megalt pappi,1500 eek oli vanas rahas.Kruvisin selle peale ja töö käib edasi,las mädanevad esinduses need ajud.

Probleem siis järgmine... Volvo FL7 andis saba kabiini lukustamise süsteem. Lukud tulevad pealt maha hüdrauliliselt, st siis kui hakkad kabiini üles pumpama, pumbatakse ka lukud maha aga ühe luku juurest tuleb sirinal õli ja tänu sellele ei saa survet üles ega ka lukke maha. Kas on võimalik kuidagi teisiti neid lukke maha saada? Sinna alla kurat ei näe ka. Äkki on võimalik millegagi neid maha kangutada mehhaaniliselt? Kui on siis kust kandist või kuidas?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(26-09-2016, 18:28 PM)viplala Kirjutas:  Probleem siis järgmine... Volvo FL7 andis saba kabiini lukustamise süsteem. Lukud tulevad pealt maha hüdrauliliselt, st siis kui hakkad kabiini üles pumpama, pumbatakse ka lukud maha aga ühe luku juurest tuleb sirinal õli ja tänu sellele ei saa survet üles ega ka lukke maha. Kas on võimalik kuidagi teisiti neid lukke maha saada? Sinna alla kurat ei näe ka. Äkki on võimalik millegagi neid maha kangutada mehhaaniliselt? Kui on siis kust kandist või kuidas?

Manuaal käsib lukuvastuse maha keerata sel juhul.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne