Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Sai küll neid lukke maha niisama kah, miskit hooba pidi seal pikendusega kolkima. Need mädanesid niisama kinni ja öli neid lahti ei lükanud, kahjuks täpsemalt pead ikkagi ise seal roomama sest aastaid liiast möödas et täpseid juhiseid anda.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink

(26-09-2016, 18:28 PM)viplala Kirjutas:  Probleem siis järgmine... Volvo FL7 andis saba kabiini lukustamise süsteem. Lukud tulevad pealt maha hüdrauliliselt, st siis kui hakkad kabiini üles pumpama, pumbatakse ka lukud maha aga ühe luku juurest tuleb sirinal õli ja tänu sellele ei saa survet üles ega ka lukke maha. Kas on võimalik kuidagi teisiti neid lukke maha saada? Sinna alla kurat ei näe ka. Äkki on võimalik millegagi neid maha kangutada mehhaaniliselt? Kui on siis kust kandist või kuidas?

´87a. massina manuaalis siukest riket ja tegevust pole üles tähendatud. Vaid kabiini allalaskmine erandolukorras, kus vaja miski ventiil avada. Kui mure jätkuvalt aktuaalne, saan peale lõunat pisut lähemalt selle luku hingeelu uurida.


Minu postkasti potsatab juba pikemat aega, vähemalt korra kuus, säärane reklaam -
http://www.okidoki.ee/deals/3494/?utm_campaign=deals-27-09-2016&utm_source=deals-newsletter&utm_medium=email
Minule isiklikult tundub, et see on üks „lollidelt raha ära võtmise“ moodus.
Kas keegi on kasutanud ja mil kombel too vahend kasulik võib olla?
Ehk siis müügimehe jutt ja tegelikkus?

(27-09-2016, 09:32 AM)hulgus Kirjutas:  
(26-09-2016, 18:28 PM)viplala Kirjutas:  Probleem siis järgmine... Volvo FL7 andis saba kabiini lukustamise süsteem. Lukud tulevad pealt maha hüdrauliliselt, st siis kui hakkad kabiini üles pumpama, pumbatakse ka lukud maha aga ühe luku juurest tuleb sirinal õli ja tänu sellele ei saa survet üles ega ka lukke maha. Kas on võimalik kuidagi teisiti neid lukke maha saada? Sinna alla kurat ei näe ka. Äkki on võimalik millegagi neid maha kangutada mehhaaniliselt? Kui on siis kust kandist või kuidas?

´87a. massina manuaalis siukest riket ja tegevust pole üles tähendatud. Vaid kabiini allalaskmine erandolukorras, kus vaja miski ventiil avada. Kui mure jätkuvalt aktuaalne, saan peale lõunat pisut lähemalt selle luku hingeelu uurida.

Ole hea, kui saad viska pilk peale sinna. Mu oma on aastast 88, seega peaks sama süsteem olema ehk.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(27-09-2016, 10:42 AM)samodelkin Kirjutas:  Minu postkasti potsatab juba pikemat aega, vähemalt korra kuus, säärane reklaam -
http://www.okidoki.ee/deals/3494/?utm_campaign=deals-27-09-2016&utm_source=deals-newsletter&utm_medium=email
Minule isiklikult tundub, et see on üks „lollidelt raha ära võtmise“ moodus.
Kas keegi on kasutanud ja mil kombel too vahend kasulik võib olla?
Ehk siis müügimehe jutt ja tegelikkus?

Nimi juba üsna kahtlane, GoGoNano Big Grin Mingi kihi võibolla auto peale tekitab, aga üle kuu aja see kindlasti ei kesta, või siis vastupidi, osutub sitaks ja ei saa enam maha nt. klaasidelt.
Klaaside peal olen seni kasutanud Turtle Wax-i Clearvue Rain Repellent-it. Ütleks, et kui korra kasutanud, siis ilma selleta nagu ei tahagi enam sõita. Pakendil soovitatakse iga paari nädala tagant uus kiht panna, aga tegelikult kestvus hulga kauem. Seenevihma ja tibutamise korral just kõige parem vahend pole, pigem isegi kehvem nähtavus, aga tugeva vihma korral, kus tavaliselt oleks kojamehed maksimumi peal ja vat et jää või seisma, on see vahend ideaalne. Tundus, et talvel oli lihtsam klaasi puhtaks ka kraapida. Lisaks püsib klaas kauem puhtana. Värvi ja kummipindadele ta ei sobi, tihendite pealt üle tõmmates lapil tume laik.

(27-09-2016, 10:42 AM)samodelkin Kirjutas:  Minu postkasti potsatab juba pikemat aega, vähemalt korra kuus, säärane reklaam -
http://www.okidoki.ee/deals/3494/?utm_campaign=deals-27-09-2016&utm_source=deals-newsletter&utm_medium=email
Minule isiklikult tundub, et see on üks „lollidelt raha ära võtmise“ moodus.
Kas keegi on kasutanud ja mil kombel too vahend kasulik võib olla?
Ehk siis müügimehe jutt ja tegelikkus?

Olen midagi sarnast esiklaasile pannud nii 6-7 aastat tagasi. Linnakiirusel vahet polnud aga 60 ja üle kiirustel hakkas vihmavesi tõesti ise ära voolama. Ei pidanud klaasipuhastit tööle panema ja nähtavus oli, kuigi mitte ideaalne. Kuidas sääskede ja muu sodiga, seda kahjuks ei mäleta.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Eelpool mainitud keemiat pole proovinud,see aga päris toimib(ei ole kasutanud küll auto peal)

https://www.youtube.com/watch?v=YkFgvhHAZfM

Kunagi sai Statoilist ostetud Turtle Rainaway vedelik (teisi sarnaseid on veel). Esiklaasil igati asjalik, ei pea kojamehi kasutama, kui sajab. Mida kiiremini sõidad seda paremini vesi ära läheb.
See Nano vähemasti videol ei paistnud nii hästi vett tõrjuvat. Kestab asi kuskil 2 nädalat siis oleks vaja uuesti peale kanda.

Tuuleklaasile ma kunagi proovisin Sant-Kombaini vahendit

http://saint-gobain-autover.ee/aqua-control

See nõudis klaasi väga hoolikat ettevalmistamist, aga sai ka hea. Kestis poolteist aastat (ca 30 Mm). Siis sai uduvihmase ilmaga juba klaasipuhastite tööjälge ülejäänud klaasipinnast eristada -- sealt hakkas kiht ära kuluma. A' lõpuni ma ei saanud katsetada, enne läks klaas vahetusse.

Igasuguse nanovärgi sisse ma a priori ei usu -- paari autovahaga on olnud mitterahuldav kogemus. Võib muidugi olla, et need olid rohkem mikro kui nano.

Kunagi vahetati töömasinal esiklaas ja autot kätte saades, kiitles meister, et lasi klaasi "superhüperturbonano vahaga" üle, pole enam vaja klaasi pestagi, pori hoiab ise meetri kaugemale.
Talvine aeg, soolalume segu ja valgel ajal oli asi isegi ok, pühkis klaasi ühe tõmbega puhtaks ja tundus ok.
Kuniks esimese öise sõiduni vihmasel ajal... Kui muidu tõmbasid kojamehed klaasi "kriuksuga" puhtaks, siis nüüd jäi klaas õliseks vms. Kuivaks ei tõmba, pidev sädelus veepiiskadelt ja üdini jama nähtavus. Püsis see s--t pea pool aastat, pesime teist igasugu leotuste ja keemiaga, aga ega päris puhtaks ei saanudki.
Jah, tõsi, vihmaga jooksis vesi maha küll, aga sabad jäävad maha ja mind isiklikult see häirib. Ei julge esiklaasile soovitada, kerele ehk isegi ok.


Taolist autopesu vahendit on Eestis varemgi müüdud ja kuna ma selle eest ei pidanud toorkord maksma siis kasutasin. Pigiplekke ei eemaldanud ja pori (lahja survega suur pori maha) peale kulub palju aga muidu tegi puhtaks ja kruusatee tolm tuli autolt pärast vihmaga lihtsalt maha ja auto sai puhtaks. Sügisel esiklaasi ei peseks kuna jahedamate ilmadega jäi "rasvane" peale seda kui kojamehed üle käisid aga teistele klaasidele oli ok.
Tehnoloogia on välja mõeldud väidetavalt lennukite pesemiseks vee vaesetes  riikides.
Eestis sai äkki "koduekstras" osta. (4-5 aastat tagasi)

Üks klaasimees ei soovitanud mingeid tundmatuid mõginaid kasutada, aga mida soovitas, seda ei mäleta enam(a vähemalt 25€ pidi maksma). Ise muidugi ignoreerisin soovitust ja ostsin mingi 10 rutsise ameerikamaal toodetud analoogi. Jama rohkem, kui kasu. Umbes kaks kuud peal olnud, algul töötas, nüüd ainult segab nähtavust. Näiteks kui praegu autoga minema panen, siis peab kojakad töös hoidma, niikaua kui klaas üles soojeneb, muidu tömbab kuidagi kahtlaselt uduseks . Sääsed ja muu bioloogia kleepub kuidagi eriti hästi külge jne. Nüüd mõtlen, millega selle jama maha saaks. Aga ilmselt peab ise kuluma, muidu ei saagi. Kannatan edasi, aga kahetsen.

Vihmaeemaldusvahend (Rain remover) on hea. Ei ole jäänud mingeid jälgi klaasile ja maanteel sõites ei ole vaja kojamehi vihmaga tööle panna. Olen sõitnud vihmaga 100 km otsa kordagi kojamehi kasutamata. Cool Kiirustel alla 70 väga hästi ei lähe piisad ise ära (ilmselt oleneb ka klaasi kujust/kaldest millise kiiruse juures hakkab minema), aga vähemalt 70-ga sõites veerevad veekuulid ise ära.

Mis te mehed jaurate siin mingitest imevahenditest. Kui ikka sajab siis on vaja kojamehi ja asi vask.

Aquila captas non muscas.

Andis saba siis murutraktori niiduki lülitus. Võtsin teise koost lahti ja sealjuures tekkis küsimus, et kas seal nn. vedava ja veetava plaadi vahel peaks olema ka mingisugust siduriketta sarnast materjali. Praegu surutakse sisuliselt ainult kaks metallplaati servadest omavahel kokku ja peaks töötama.

Masina puhul on tegu siis mehhaanilise terade lülitusega, mitte see elektromagnetjura. Elektromagnetit lammutatakse juutuubis küll, aga see mehhaaniline on tahaplaanile jäänud...

Tegu siis miskise vanema kolla-rohelise Yardmaniga.

Et ehk on keegi sellist asja ennem lammutanud...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

        Kus müüakse nõukaaegsed manomeetreid? täpsemalt vaja vaakummanomeetrit

(28-09-2016, 15:16 PM)volvo Kirjutas:  Kus müüakse nõukaaegsed manomeetreid? täpsemalt vaja vaakummanomeetrit

Pead anda ei julge, aga mina läheks otsiks Maardust, Keemiakaubanduse poest.

(28-09-2016, 15:16 PM)volvo Kirjutas:  Kus müüakse nõukaaegsed manomeetreid? täpsemalt vaja vaakummanomeetrit

1.Miks nimelt nõukaaegset
2.Küsi suvalise trükikoja mehaanikult(seal kogu tehnika vaakumi peal)seilasime ,teame

(28-09-2016, 17:13 PM)linnuke Kirjutas:  
(28-09-2016, 15:16 PM)volvo Kirjutas:  Kus müüakse nõukaaegsed manomeetreid? täpsemalt vaja vaakummanomeetrit

1.Miks nimelt nõukaaegset
2.Küsi suvalise trükikoja mehaanikult(seal kogu tehnika vaakumi peal)seilasime ,teame

Sellepärast nõukaaegset,et on soov antud masinat võimalikult originaalilähedasena säilitada.

(28-09-2016, 19:10 PM)volvo Kirjutas:  
(28-09-2016, 17:13 PM)linnuke Kirjutas:  
(28-09-2016, 15:16 PM)volvo Kirjutas:  Kus müüakse nõukaaegsed manomeetreid? täpsemalt vaja vaakummanomeetrit

1.Miks nimelt nõukaaegset
2.Küsi suvalise trükikoja mehaanikult(seal kogu tehnika vaakumi peal)seilasime ,teame

Sellepärast nõukaaegset,et on soov antud masinat võimalikult originaalilähedasena säilitada.

Aga millise masinaga tegu Rolleyes Rolleyes
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne