Gaz 23 KGB variant

Enne maalri kätte viimist ikka võtad kõik need lukud ja käepidemed ja mootori maha, ma loodan.
See läeb hulluks, muidu ja hakkab võõrkeeles neljatähelisi sõnu pilduma.... Big Grin
Vasta

(01-09-2016, 21:38 PM)stihl Kirjutas:  Enne maalri kätte viimist ikka võtad kõik need lukud ja käepidemed ja mootori maha, ma loodan.
See läeb hulluks, muidu ja hakkab võõrkeeles neljatähelisi sõnu pilduma.... Big Grin

Noh, tegelikult katsetan ma kõike ta vanade juppidega, kuna uksed ja poritiivad said kõik uued, siis on puudu igasugused avad ja mis kõige hullem, vene tagavaraosade avad on vahel mööda pandud. Küllaltki palju on vaja aukude suurust ühele või teisele poole muuta.
Lõplik komplekteerimine toimub kõik uute juppidega.
Vasta

(01-09-2016, 15:15 PM)Formika Kirjutas:  Volga hakkab vaikselt kokku saama. Õhtul proovin ka mõned pildid üles saada. Aga selline küsimus teadjameestele, et kuidas sellist autot tuleb värvida, et vastaks musta numbri nõuetele. Mine teada koostati neid eraldi liinil käsitöönduslikult ja värviti nagu Tchaikasid.
Aga kuidas värviti 1963 a. Tchaikat?

Musta numbri nõuetest ei tea ma midagi, aga kuidas aastal 63 Tšaikat värviti võib väga lühidalt lugeda näiteks siit (lk 18) ja seda täitsa eesti keeles. Muuseas, need vahepealsed iroonilised kommentaarid 13 kihi (tegelikult kuni 13 kihti) nitrotselluloos värvi peale kandmise ja vahepealse poleerimise kohta on täiesti asjakohatud. Niivõrd mõnusat ja sügavat läiget, nagu selline pind andis, ei saa mitte mingi tänapäevase värviga. Point on selles, et nitrovärv on pisut läbipaistev ja tänu sellele tekkib valguse peegeldus igalt värvikihilt eraldi. Tulemuseks on äärmiselt pilkupüüdev sügav kuma. Häda on muidugi meeletu töömaht ja pidev hoolduse vajadus, sest nitrovärv tuhmub kiiresti.

Katsuge olla
Wink
Vasta

Need asjad ei taha üldse omavahel sobida - võtab tohutu aja.

   

   

   

   
Vasta

Mäletan tuhandetollendast aastast kui isa oma Volgat tegi, olid spetsidel šabloonid vähemalt kirjade aukude puurimiseks. Ega see praegu palju aita, üks neist on läind parematele jahimaadele ja teine juba väga vana.
Kuigi krt teab, ehk Ivol mingit abi võimalik pakkuda...
Oma autot ehitades koristasin muide esitiibadest need ülekatted välja, mis ühel pildil silma riivavad. Selle algsest osast tänaseks alles paraku vaid number ja ämber...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(02-09-2016, 14:03 PM)nunu Kirjutas:  
(01-09-2016, 15:15 PM)Formika Kirjutas:  Volga hakkab vaikselt kokku saama. Õhtul proovin ka mõned pildid üles saada. Aga selline küsimus teadjameestele, et kuidas sellist autot tuleb värvida, et vastaks musta numbri nõuetele. Mine teada koostati neid eraldi liinil käsitöönduslikult ja värviti nagu Tchaikasid.
Aga kuidas värviti 1963 a. Tchaikat?

Musta numbri nõuetest ei tea ma midagi, aga kuidas aastal 63 Tšaikat värviti võib väga lühidalt lugeda näiteks siit (lk 18) ja seda täitsa eesti keeles. Muuseas, need vahepealsed iroonilised kommentaarid 13 kihi (tegelikult kuni 13 kihti) nitrotselluloos värvi peale kandmise ja vahepealse poleerimise kohta on täiesti asjakohatud. Niivõrd mõnusat ja sügavat läiget, nagu selline pind andis, ei saa mitte mingi tänapäevase värviga. Point on selles, et nitrovärv on pisut läbipaistev ja tänu sellele tekkib valguse peegeldus igalt värvikihilt eraldi. Tulemuseks on äärmiselt pilkupüüdev sügav kuma. Häda on muidugi meeletu töömaht ja pidev hoolduse vajadus, sest nitrovärv tuhmub kiiresti.

Katsuge olla
Wink
Muideks, Rollsidki värviti nitroga,aga kihte oli ikka rohkem kui 13(kusagilt kõrva taha jäänud)
Vasta

Kogun informatsiooni võimalikult originaalse sisustuse kohta. Pakuti välja, et allolev sisustus peaks pärinema kuskil
alates 1965 aastast. Tähendab, ei sobi
   
Ruudukujuline polsterdus peaks olema aastatest 1962 - 1964. Kas tõesti kasutati ühtsama polsterdust aastaid. Äkki on kellelgi sellist kangast
välja pakkuda.
   
Ühesõnaga uks peaks välja nägema selline
   
Jätkub ikka juppide sobitamine
   

   
Võtsin riiulilt tutika kuiva originaal aku, kuid oh häda puudub raam ja kaan. Kas kellelgi on Gaz 52/53 aku plast kaant ja raami pakkuda
Oleks väga huvitatud
   
Vasta

https://youtu.be/ZspxNVnvzPs

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(23-09-2016, 09:59 AM)Formika Kirjutas:  Võtsin riiulilt tutika kuiva originaal aku, kuid oh häda puudub raam ja kaan. 

Selline aku maksab tänapäeval kullahinda... Toungue Raami ja kaane vast ikka leiad.
Mis Sul veel seal riiuli peal on?

Cool
Vasta

(28-09-2016, 07:40 AM)h2rra Kirjutas:  https://youtu.be/ZspxNVnvzPs

KGB Volgal ei ole B piilari küljes mõistatuslikku konksu Rolleyes
Vasta

Akud  leedust saadaval.Usun et tüüp Tagadilegi kaasa veab.
Vasta

Õigel Volga (Gaz-21) akul on korpusesse sisse valatud logo GAZ ja lisaks on aku ka pealtpoolt mõnevõrra teise ilmega.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Aspelund mainis
Õigel Volga (Gaz-21) akul on korpusesse sisse valatud logo GAZ 

See logo oli ikka mitme muu liikuri akul.GAZ ei olnud ainult Volga
Vasta

H2rra pandud lingil on juttu kaalujaotust parandavast tinaplaadist pagasiruumis. Kas see ka plaanidesse kuulub?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

KGB Gaz 24al oli raskus pagassi tagaosas kinnitatud vist stange poltidega. Nii igastahes näis mulle. Nagi videost selgus oli selline auto suur haruldus ja riiklik saladus, mida Motamees on kunagi oma silmaga näinud. Muidugi nägin ka kapote alla. Seal pold midagi huvitavat. Gaz 53 mootorit oli iga mees näinud.
Vasta

(28-09-2016, 13:17 PM)stihl Kirjutas:  
(23-09-2016, 09:59 AM)Formika Kirjutas:  Võtsin riiulilt tutika kuiva originaal aku, kuid oh häda puudub raam ja kaan. 

Selline aku maksab tänapäeval kullahinda... Toungue Raami ja kaane vast ikka leiad.
Mis Sul veel seal riiuli peal on?

Cool

Ega midagi rohkemat polegi, koos 23 valmimisega võib ka laohoidja lahti lasta
Vasta

(28-09-2016, 14:04 PM)linnuke Kirjutas:  
(28-09-2016, 07:40 AM)h2rra Kirjutas:  https://youtu.be/ZspxNVnvzPs

KGB Volgal ei ole B piilari küljes mõistatuslikku konksu Rolleyes
Selles saates olev auto on 21 pealt ümber ehitatud 23-ks. Kui kapott avatakse siis on näha, et puudub ainult 23-le omane radiaatori kate
Samuti ei ole rooli küljes käikude skaalat 3x H D, mis peab kindlasti olema ja millegipärast ei näidata praktiliselt üldse mootorit.
Vasta

(28-09-2016, 21:59 PM)Marko Kirjutas:  H2rra pandud lingil on juttu kaalujaotust parandavast tinaplaadist pagasiruumis. Kas see ka plaanidesse kuulub?

Kuula tähelepanelikult seda linki, seal öeldakse selgelt, et see raskus oli rohkem legend, seda asendas 150 kg. raadioaparatuuri,
aga seda vist küll leida ei õnnestu.
Vasta

(28-09-2016, 23:11 PM)motamees Kirjutas:  KGB Gaz 24al oli raskus pagassi tagaosas kinnitatud vist stange poltidega. Nii igastahes näis mulle. Nagi videost selgus oli selline auto suur haruldus ja riiklik saladus, mida Motamees on kunagi oma silmaga näinud. Muidugi nägin ka kapote alla. Seal pold midagi huvitavat. Gaz 53 mootorit oli iga mees näinud.

Gaz 13  mootor ei ole mitte gaz 53 mootor.  Vahetatavaid osi peale veepumba tiiviku vist ei ole. Gaz 53 4,5L, Gaz 13 5,5L

Mul poeg ostis Ukrainast GAZ 2424 ,seal küll pagasnikus mingeid jälgi plaadist või selle kinnitustest ei ole märgata.
Vasta

(28-09-2016, 21:43 PM)Aspelund Kirjutas:  Õigel Volga (Gaz-21) akul on korpusesse sisse valatud logo GAZ ja lisaks on aku ka pealtpoolt mõnevõrra teise ilmega.

A.

 GAZ 23 kasutatakse GAZ 52/53 akut. Kunagi, kui sai uudismaal käidud toodi meile autopataljoni 40 uut GAZ 52-te.
Nendel autodel küll akudel GAZ logosid ei olnud. Aasta siis oli 1978.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne