03-10-2016, 13:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2016, 23:00 PM ja muutjaks oli kostean.)
Jõudu kõik!
Pole enne siia foorumisse isegi kontot teinud aga lugenud ikka omajagu- nüüd kus sai endale õue peale üks Jumz tiritud oli sobiv aeg ära registreerida sest näikse siin osadel meestel on tolle masina kohta ikka teadmiste pagas väga võimsaks kujunenud
Loost lühidalt- kuna näha oli, et krundil on kõvasti kaevamistöid teha vaja teha mida enam üksi labidaga ära ei tee ja samas ei viitsi ega ole ka mõttekas hakata jupiti koppa tellima või veel enam laenutusest vedama siis sai juba mõnda aega peetud silmas kas kusagil mõni enam vähem toimiv Jumz müüki tuleb- ja ennäe ilmuski üks välja kõigest miski 5-6 kilomeetrit eemal koduõuest. Seega sai kaupa tehtud ja ära sikutatud ta ideega vähemalt need kaevamised ära kaevata mis tarvis ja boonusena ka talvel lund lükata ning nenditud, et kui tõesti peale seda miskit otstarvet ei leia enam asjale siis saab ju alati kellegi leida kellel rohkem tarvis. Samas kui kujuneb asjalikuks töömasinaks ja abi temast rohkem kujuneb siis hoovi peal talle koha kus seista ikka leiab.
Traktor siis ise 88a Jumz KL-2. Töötunde mootoril näitab miski 8000 vist (ehk teine ring ei ole veel)
Muidu suht koht OK- arvestades, et maapinda on too vist ikka omajagu teisaldanud. Koledaid suuri lokse mastis pole, survevoolikud näikse uued enamus pandud olevat, käima läheb pragu soojaga nii käivitusmootor kui suur ilma pikemalt ketramata. Jõudu mastil nagu loomal ja õli tilgub arvestades nõukogude tehnika eripärasid vaid mõõdukalt.
Kuna ma olen aga põhimõtteline selle koha pealt, et vahet pole kui vana tehnika ka on siis vähemalt põhiasjad võiks toimida siis sai kiire ring tehtud et asendada kõiksugu katkised tuleklaasid, pirning jms värk et vähemalt silma ei riivaks ja ei peaks aida taha parkima masinat
Asjaolu, et tehnikat mitte pekki keerata ja et ta oma toimetused ära teeks ja vast ka 9000 töötunnini välja jõuaks vedada siis mõned küsimused kui ma võin targamatele:
1) Mitu liitrit õli tollesse D65 mootorisse sisse mahub?
2) Võrreldes mul kõrval seisva t40ga on õlisurve kole madal sellel masinal- soojalt ca 1,5- külmalt 2 tühikäigul ja peale. No ega 8 tuhat tunniga mootorilt vist väga palju loota ei tasu ja eks ma värske õliga vaata uuesti aga mis see ideaalis peaks olema? Miski rahvas teab siin rääkida, et russidel pidigi olema õlisurve selline madal aga ma kahtleks.
3) Käimakast- pole aimugi mis ained seal sees on ja mis ajast aga igaks juhuks vahetaks ära- palju sinna sisse kannataks ideaalis panna?
4) Mis lülitijublakas see käigukangi kronsteine küljes on taga- endal juhtmed sealt ripuvad- tagurdustuli?
5) Kontakte võiks pakkunda kes remondib pumpasid ja pihusteid- üks pütt külmalt igatahes ei toimi korralikult ja soojalt tõmbab ka aeg ajalt siniseks.
6) Masti tõstesilinder(too suur) toimib allapoole surudes suure viitega (ca 4-5 sek)- ja sõites vedrutab kõvasti- teises suunas on ok ja rakendub kohe kui kangi puutuda. Selline tunne nagu seal oleks õhk sees, on see võimalik idees?
...pärast vast teeb mõne pildi ka.
PS- Kui kellelegi on üle mõni korralikk D65 mooorit üle komplektselt siis tasub teada anda ja ehk jõuab kaubale- üks kuuris varuks ei oleks paha teades n-liidu tehnikat.
Pole enne siia foorumisse isegi kontot teinud aga lugenud ikka omajagu- nüüd kus sai endale õue peale üks Jumz tiritud oli sobiv aeg ära registreerida sest näikse siin osadel meestel on tolle masina kohta ikka teadmiste pagas väga võimsaks kujunenud
Loost lühidalt- kuna näha oli, et krundil on kõvasti kaevamistöid teha vaja teha mida enam üksi labidaga ära ei tee ja samas ei viitsi ega ole ka mõttekas hakata jupiti koppa tellima või veel enam laenutusest vedama siis sai juba mõnda aega peetud silmas kas kusagil mõni enam vähem toimiv Jumz müüki tuleb- ja ennäe ilmuski üks välja kõigest miski 5-6 kilomeetrit eemal koduõuest. Seega sai kaupa tehtud ja ära sikutatud ta ideega vähemalt need kaevamised ära kaevata mis tarvis ja boonusena ka talvel lund lükata ning nenditud, et kui tõesti peale seda miskit otstarvet ei leia enam asjale siis saab ju alati kellegi leida kellel rohkem tarvis. Samas kui kujuneb asjalikuks töömasinaks ja abi temast rohkem kujuneb siis hoovi peal talle koha kus seista ikka leiab.
Traktor siis ise 88a Jumz KL-2. Töötunde mootoril näitab miski 8000 vist (ehk teine ring ei ole veel)
Muidu suht koht OK- arvestades, et maapinda on too vist ikka omajagu teisaldanud. Koledaid suuri lokse mastis pole, survevoolikud näikse uued enamus pandud olevat, käima läheb pragu soojaga nii käivitusmootor kui suur ilma pikemalt ketramata. Jõudu mastil nagu loomal ja õli tilgub arvestades nõukogude tehnika eripärasid vaid mõõdukalt.
Kuna ma olen aga põhimõtteline selle koha pealt, et vahet pole kui vana tehnika ka on siis vähemalt põhiasjad võiks toimida siis sai kiire ring tehtud et asendada kõiksugu katkised tuleklaasid, pirning jms värk et vähemalt silma ei riivaks ja ei peaks aida taha parkima masinat
Asjaolu, et tehnikat mitte pekki keerata ja et ta oma toimetused ära teeks ja vast ka 9000 töötunnini välja jõuaks vedada siis mõned küsimused kui ma võin targamatele:
1) Mitu liitrit õli tollesse D65 mootorisse sisse mahub?
2) Võrreldes mul kõrval seisva t40ga on õlisurve kole madal sellel masinal- soojalt ca 1,5- külmalt 2 tühikäigul ja peale. No ega 8 tuhat tunniga mootorilt vist väga palju loota ei tasu ja eks ma värske õliga vaata uuesti aga mis see ideaalis peaks olema? Miski rahvas teab siin rääkida, et russidel pidigi olema õlisurve selline madal aga ma kahtleks.
3) Käimakast- pole aimugi mis ained seal sees on ja mis ajast aga igaks juhuks vahetaks ära- palju sinna sisse kannataks ideaalis panna?
4) Mis lülitijublakas see käigukangi kronsteine küljes on taga- endal juhtmed sealt ripuvad- tagurdustuli?
5) Kontakte võiks pakkunda kes remondib pumpasid ja pihusteid- üks pütt külmalt igatahes ei toimi korralikult ja soojalt tõmbab ka aeg ajalt siniseks.
6) Masti tõstesilinder(too suur) toimib allapoole surudes suure viitega (ca 4-5 sek)- ja sõites vedrutab kõvasti- teises suunas on ok ja rakendub kohe kui kangi puutuda. Selline tunne nagu seal oleks õhk sees, on see võimalik idees?
...pärast vast teeb mõne pildi ka.
PS- Kui kellelegi on üle mõni korralikk D65 mooorit üle komplektselt siis tasub teada anda ja ehk jõuab kaubale- üks kuuris varuks ei oleks paha teades n-liidu tehnikat.