Tänasest alates liikluses nalja ei ole.
#81

kuskilt  neid  uuena siiski  sai , ETKVL ?,  v Berjozka  tüüpi  asutis,  ma  läksin  85  kroonu  ja  siis  olid  06-l  hakkapeliitad  all ,  tuliterad  .
Vasta
#82

(03-11-2016, 20:40 PM)stihl Kirjutas:  
(03-11-2016, 20:37 PM)linnuke Kirjutas:  Mina ostsin 1984 a.l Mosse 2140.Soomest tagasi tulnud.Putka oligi ainult naelkumme täis.Ilmselt tuli kuskilt Lapimaalt Smile
Hind oli 2400 rbl.

Ok, aga need polnud ju ilmselt uued.
Täna me teame, et rehvi eluiga on umbes 5 aastat ja siis on kööga.

See, et Nokian hakkas talvenaelu tegema aastal 1936 ei muuda asja. Aga ilmselt kodanik kruvis alla mingid samamoodi aegunud rehvid ja siis saigi katus maakeraga üheks.

Minu teada kasutati 80.-datel veel rehvides ohtralt kautšukki ja need rehvid ei vananenud paari aastaga nagu praegused. Olen täitsa näinud ja näppinud üht komplekti tolleaegseid hakasid, olid sõrme all täitsa pehmed.

Aga seda on näha igapäevaselt, et naastrehvid toodavad shuumahhereid. Omal hea tuttav sõitis eile suvekatega ja jõudis kenasti tööle ja koju... õhtul sättis tuliterad naastud alla, aga nüüd on auto paar nädalat remondis, sest... noh libe oli.
Vasta
#83

Isa töötas metsamajandis ja neile seal eraldati neid rehve ,ETKVL müüs ja tuliterad olid suvel sain ,mitu kuud käisin silitamas enne kui alla sain.Jagati veel kahekaupa aga õnneks oli loobujaid kes pidasid neid kalliks,maksid 120 rubla tükk poes.Aga matemaatika juhatas õigete aastateni.
Vasta
#84

Sõbra isa oli ministeeriumis tegev ja tänu sellele olid kaheksakümmnendatel olemas nii Tšehhi õlu, vajadusel kohalikud viinerid ja ka Soome päritolu naelrehvid.
Vasta
#85

(03-11-2016, 23:46 PM)Alts Kirjutas:  Sõbra isa oli ministeeriumis tegev ja tänu sellele olid kaheksakümmnendatel olemas nii Tšehhi õlu, vajadusel kohalikud viinerid ja ka Soome päritolu naelrehvid.
Olid ,olid onud ja tädid kõigi kusagil.Aga seda värki me ju kirume täna.Kes ikka istub suurema rahapaja otsas jne....
Vasta
#86

Metramajandites hakkas Soome kraami liikuma 86 aastal. Toodi rehve ja muid hilpe, ametiühing jagas, või õigemini müüs tavaari. Meil õnnestus saada tutikad Nokiad 09 mustriga, pidamine oli super, nagu suvel.  2 rehvi siiani alles, ei pragusi ega midagi.
Vasta
#87

Jah, minagi sõitnus Nokiatega sügavast vene ajast saati. Metsamajandi süsteemis maksid puidu saajad osa natuuras. Metsamehed hakkasid saagima Husgvarna saagidega, palke tõsteti koormasse Fiskarsi tõstukitega ja tööliste lapsed jooksid ringi ilusate värviliste talvekostüümidega. Nendega sai joosta kohe mitu last. Samuti said isad oma mossede alla kruvida naelkummid, et oma peret ohutumalt vedada.
Oh, venelased (külalisprigaadid) es saanud algul kuidagi varnadega hakkama. Mõni isegi küsis oma vana Urali tagasi. Mitu korda juhtus varna lindi alla jääma. Eks nad (külalised) olid metsas pidevalt täis.

hp
Vasta
#88

Täna hommikul siis nähtud oma silmaga avariid .Oli kolmeline "Y" kujuline  ristmik .Yhel juhil keeras tee veidi paremale ,vastu tuli auto.Esimene pidurdas ehmatusest nii et rattad blokki ja kaldus vastassuunda teisele kylge.Selgus et suverehvid olid all.
Kahju et pardakaamerat polnud-oleks köik ilusti järelvaadatav olnudWink

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#89

(04-11-2016, 11:21 AM)zxr Kirjutas:  Esimene pidurdas ehmatusest nii et rattad blokki ja kaldus vastassuunda teisele kylge.

Ega selle "ehmatise" mudelit ja marki ei fikseerinud...?

Sesmõttes, et enamusel 90+ autodel on ikkagi ABS peal ja ülevaatus "olemas"... Toungue
Vasta
#90

(03-11-2016, 09:23 AM)v6sa Kirjutas:  Kui kiiresti härra jaoks siis sahk ilmuma peaks, et ei oleks põhjust nuriseda?

Tallinn-Pärnu nühiti igatahes 2-tunniste vahedega, kohalik kõrvaltee oli kella üheks esimest ja kuueks teist korda sahka näinud. Minu arvates päris hea tulemus olukorras, kus mingid ülijuhtivad jobud siinkandis õige mitu Kollast Sahka on remonti saatnud.

Vähem vingumist ja rohkem arvestamist, tavaline talv ju. Cool

[Pilt: 6027067t75haba9.jpg]

Nagu näha, siis ei jõudnud sahk piisavalt ruttu. Pärnu mnt-l veel kell 9 polnud ühtegi sahka käinud - rööpad olid samasügavad, kui mul külavahel.
Reaalsus on see, et trasse hakatakse nühkima alles suht hilja - vanasti sai Peterburi mnt-d iga hommik nühitud ja seal oli seis sama.
Vähemkogenud autojuhi jaoks on lobjakavaalus reavahetus enamasti üle jõu käiv - nähtud ja kraavist on neid küll välja aitamas käidud.
Vasta
#91

(04-11-2016, 12:28 PM)stihl Kirjutas:  
(04-11-2016, 11:21 AM)zxr Kirjutas:  Esimene pidurdas ehmatusest nii et rattad blokki ja kaldus vastassuunda teisele kylge.

Ega selle "ehmatise" mudelit ja marki ei fikseerinud...?

Sesmõttes, et enamusel 90+ autodel on ikkagi ABS peal ja ülevaatus "olemas"... Toungue
Köik sai fikseeritud,kuna syydlane polnud end alul valmis syydi tunnistama,kuid peale politsei kohaletulekut ja selgitusi,et kui asi peaks minema kohtusse siis läheb syydlasel kokku köik "väga valusalt maksma".

http://static4.album.ee/files/1184/68/or...9_yCcn.jpg

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#92

(04-11-2016, 12:40 PM)rulli Kirjutas:  
(03-11-2016, 09:23 AM)v6sa Kirjutas:  Kui kiiresti härra jaoks siis sahk ilmuma peaks, et ei oleks põhjust nuriseda?

Tallinn-Pärnu nühiti igatahes 2-tunniste vahedega, kohalik kõrvaltee oli kella üheks esimest ja kuueks teist korda sahka näinud. Minu arvates päris hea tulemus olukorras, kus mingid ülijuhtivad jobud siinkandis õige mitu Kollast Sahka on remonti saatnud.

Vähem vingumist ja rohkem arvestamist, tavaline talv ju. Cool
[Pilt: 6027067t75haba9.jpg]

Nagu näha, siis ei jõudnud sahk piisavalt ruttu. Pärnu mnt-l veel kell 9 polnud ühtegi sahka käinud - rööpad olid samasügavad, kui mul külavahel.
Reaalsus on see, et trasse hakatakse nühkima alles suht hilja - vanasti sai Peterburi mnt-d iga hommik nühitud ja seal oli seis sama.
Vähemkogenud autojuhi jaoks on lobjakavaalus reavahetus enamasti üle jõu käiv - nähtud ja kraavist on neid küll välja aitamas käidud.
Ega ainult lumi, ikka muud tegurid ka. 31. okt. õhtul kilomeeter-paar Uulu kalmistust Riia pool oli küliti kahesillaline järelhaagis, auto ise püsti, tee sirge, asfalt kuiv, temperatuur autotermomeetril miinus1. Juttudest sain aru, et väljamaalane üritas teisest rekkast möödusõitu (võis ka vabalt magada roolis) ja vastutulija tõttu läks see teine välismaalane teepeenrale paremale liiga kaugele. Kraavi polnudki selles kohas aga metsast tuli üks mahasõit ja see viskas käru külili. Kas magas roolis või oli möödasõit, eks politsei selgitab.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#93

siiani pole meie riikliku kruusakattega maanteed vallidest puhtaks lükanud, keegi rallimees oli kõva ehmatuse saanud kui peale pimedat kurvi kohe suur vaal tuli, on lasknud risti teel veid vingerdanud ja siis edasi läinud Big Grin siiani pole hakkama saadud tee hooldusega, aga seda kuradi kloriidi jõuavad küll igale poole loopida
Vasta
#94

Mitte et ei ole hakkama saadud vaid keegi pole tellinudki teehooldusfirmat sinna pigem...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#95

meite kandi maanteele ilmus eila õhta hirvejuss sahaga. ju siis valla tellitud asi riigiteel toimetas.
no sõita sai enne ka.
praegusel ajal, kui paljud veel suvekatega liiguvad, võiks pigem natsa soola loopida.
tänagi sain ise ka võimelda. isegi liivalaias oli liuväli. mitmel kõrvalisemal uulitsal loomulikult ka.
eks talvekatega oleks vast sutsu parem küll. peab hakkama mõtlema järjekorda panemise peale.
Vasta
#96

(04-11-2016, 17:15 PM)diesel Kirjutas:  eks talvekatega oleks vast sutsu parem küll. peab hakkama mõtlema järjekorda panemise peale.
Ma läksin ka kergema vastupanu teed, võtsin garaažist riiulilt talvekad ja tungi, sõitsin Säästuka maa-alusesse ja installeerisin ralliraja tegemise papud kvadrole. Kuna tundub, et see lumi kestab kauem kui 3 päeva ja ndlavahetusel pidi veel tuulutama ka hakkama, siis on vist mõistlik. Oopeli hambulised HKPL7 talverattad, asendama HKPL R2 lamelle, võtsin ka alla... ja põmmi ajasin majataha peitu ää koos MS rehvidega  Wink
Vasta
#97

See teema on sama, nagu kõigile oleks üllatuseks, et meres on vett. 
Ainult Jeesus oli kunagi veepeal kõndinud, teised peavad ikke kasutama mingit ujuvvahendit.

hp
Vasta
#98

(04-11-2016, 12:40 PM)rulli Kirjutas:  Nagu näha, siis ei jõudnud sahk piisavalt ruttu. Pärnu mnt-l veel kell 9 polnud ühtegi sahka käinud ...

Jama jutt. Kell 3 öösel, kui lapsele köhateed tegin, siis tuli kolinaga Talinna poolt ja paarkümmend minutit hiljem kolistas tagasi. Olin peaegu uinunud ja viidates klassikutele: pidasin plaani lumelabidaga sahajuhile piki pead panna äratamise eest... Elan viidatud kohast 12 km lõuna poole... Viie paiku ajas miski ka üles, aga see ei pruukinud olla sahk - võis ka mingi muu kolistaja olla. Kell pool kaheksa, kui suurema lapsega kooli läksime, oli sahk uuel ringil. Tõenäoliselt viskas kloriidi ka, vähemalt mingi pihu käis samas. Aga kaugelt läbi saju hästi ei näinud. Kell 10, kui käisin ise asju ajamas, oli teel umbes 5-sentimeetrine lobjakakiht, milles kinnisõidetud jääd...

Saage üle Toungue , sääraste oludega ei ole võimalik mõistlike kuludega teed puhtaks sahatuna hoida. Kõnealune lõunanaaber suutis oma kaariku külili keerata ikka omal süül, mitte teekaldest tingitud fortse majuure tõttu. Krt, seal on lage väli ja lai tee - mingi lollusega roolis pidi hakkama saama, et sedasi külili heita.
Vasta
#99

Totaalne karutagumik. Tee peaaegu-lõpus kolm maja, nendeni tee lükatud. Viimase majani (pool kilti veel metsateed) lükkamata. Nügisime natuke takka ja sõitsime läbi lume kohale. Järgmine hommik vallamajas:
elanik (E): meil seal-ja-seal tee lahti lükkama
vallavanem (V) (oli hommikul ainuke ametiisik ametikatuse all): Jawohl! Kohe helistame, et lükatagu!
....
varajane lõunatund. Telefonihelin...
V: Tere, vabandage, nii-ja-naa... traktorist ütles, et teil seal oksad tee kohal ja siis talu nimesilt ka natuke madalal ripub
E: Enam ei ripu ja oksad on ka maha lõigatud.
V: Väga hea, helistan uuesti traktoristile.
....
hiline lõunatund:
MTZ sahaga aia taga.

Ma ei usu, et automotofoorumis virisemine oleks selle saha mulle kiiremini aia taha toonud...
Vasta

(07-11-2016, 14:34 PM)Telc Kirjutas:  Totaalne karutagumik. Tee peaaegu-lõpus kolm maja, nendeni tee lükatud. Viimase majani (pool kilti veel metsateed) lükkamata. Nügisime natuke takka ja sõitsime läbi lume kohale. Järgmine hommik vallamajas:
elanik (E): meil seal-ja-seal tee lahti lükkama
vallavanem (V) (oli hommikul ainuke ametiisik ametikatuse all): Jawohl! Kohe helistame, et lükatagu!
....
varajane lõunatund. Telefonihelin...
V: Tere, vabandage, nii-ja-naa... traktorist ütles, et teil seal oksad tee kohal ja siis talu nimesilt ka natuke madalal ripub
E: Enam ei ripu ja oksad on ka maha lõigatud.
V: Väga hea, helistan uuesti traktoristile.
....
hiline lõunatund:
MTZ sahaga aia taga.

Ma ei usu, et automotofoorumis virisemine oleks selle saha mulle kiiremini aia taha toonud...
Kindlasti mitte,aga igal pool pole selline eeskujulik vallavalitsus.Paljudes kohtades teostavad tööd allhankijad ja tellijaks mingi valla asutus mile pealik endine saamatu vallavanem.Vallas võid rääkida palju tahad vastus helista sinna ja seal keegi ei vasta ja sina kes istud lumevangis ja ootad kiirabi võid rahumeeli sussid nurka visata..Siin keilas üks talv telliti teenus kusagil rae vallast väikselt traktorilt.Parim traktor minu arvates need front laaduriga kopad,kui ikka teraga läbi ei lähe siis kaevab lahti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne