03-11-2016, 21:38 PM
kuskilt neid uuena siiski sai , ETKVL ?, v Berjozka tüüpi asutis, ma läksin 85 kroonu ja siis olid 06-l hakkapeliitad all , tuliterad .
(03-11-2016, 20:40 PM)stihl Kirjutas:(03-11-2016, 20:37 PM)linnuke Kirjutas: Mina ostsin 1984 a.l Mosse 2140.Soomest tagasi tulnud.Putka oligi ainult naelkumme täis.Ilmselt tuli kuskilt Lapimaalt
Hind oli 2400 rbl.
Ok, aga need polnud ju ilmselt uued.
Täna me teame, et rehvi eluiga on umbes 5 aastat ja siis on kööga.
See, et Nokian hakkas talvenaelu tegema aastal 1936 ei muuda asja. Aga ilmselt kodanik kruvis alla mingid samamoodi aegunud rehvid ja siis saigi katus maakeraga üheks.
(03-11-2016, 23:46 PM)Alts Kirjutas: Sõbra isa oli ministeeriumis tegev ja tänu sellele olid kaheksakümmnendatel olemas nii Tšehhi õlu, vajadusel kohalikud viinerid ja ka Soome päritolu naelrehvid.Olid ,olid onud ja tädid kõigi kusagil.Aga seda värki me ju kirume täna.Kes ikka istub suurema rahapaja otsas jne....
(03-11-2016, 09:23 AM)v6sa Kirjutas: Kui kiiresti härra jaoks siis sahk ilmuma peaks, et ei oleks põhjust nuriseda?
Tallinn-Pärnu nühiti igatahes 2-tunniste vahedega, kohalik kõrvaltee oli kella üheks esimest ja kuueks teist korda sahka näinud. Minu arvates päris hea tulemus olukorras, kus mingid ülijuhtivad jobud siinkandis õige mitu Kollast Sahka on remonti saatnud.
Vähem vingumist ja rohkem arvestamist, tavaline talv ju.
(04-11-2016, 12:28 PM)stihl Kirjutas:Köik sai fikseeritud,kuna syydlane polnud end alul valmis syydi tunnistama,kuid peale politsei kohaletulekut ja selgitusi,et kui asi peaks minema kohtusse siis läheb syydlasel kokku köik "väga valusalt maksma".(04-11-2016, 11:21 AM)zxr Kirjutas: Esimene pidurdas ehmatusest nii et rattad blokki ja kaldus vastassuunda teisele kylge.
Ega selle "ehmatise" mudelit ja marki ei fikseerinud...?
Sesmõttes, et enamusel 90+ autodel on ikkagi ABS peal ja ülevaatus "olemas"...
(04-11-2016, 12:40 PM)rulli Kirjutas:Ega ainult lumi, ikka muud tegurid ka. 31. okt. õhtul kilomeeter-paar Uulu kalmistust Riia pool oli küliti kahesillaline järelhaagis, auto ise püsti, tee sirge, asfalt kuiv, temperatuur autotermomeetril miinus1. Juttudest sain aru, et väljamaalane üritas teisest rekkast möödusõitu (võis ka vabalt magada roolis) ja vastutulija tõttu läks see teine välismaalane teepeenrale paremale liiga kaugele. Kraavi polnudki selles kohas aga metsast tuli üks mahasõit ja see viskas käru külili. Kas magas roolis või oli möödasõit, eks politsei selgitab.(03-11-2016, 09:23 AM)v6sa Kirjutas: Kui kiiresti härra jaoks siis sahk ilmuma peaks, et ei oleks põhjust nuriseda?
Tallinn-Pärnu nühiti igatahes 2-tunniste vahedega, kohalik kõrvaltee oli kella üheks esimest ja kuueks teist korda sahka näinud. Minu arvates päris hea tulemus olukorras, kus mingid ülijuhtivad jobud siinkandis õige mitu Kollast Sahka on remonti saatnud.
Vähem vingumist ja rohkem arvestamist, tavaline talv ju.
Nagu näha, siis ei jõudnud sahk piisavalt ruttu. Pärnu mnt-l veel kell 9 polnud ühtegi sahka käinud - rööpad olid samasügavad, kui mul külavahel.
Reaalsus on see, et trasse hakatakse nühkima alles suht hilja - vanasti sai Peterburi mnt-d iga hommik nühitud ja seal oli seis sama.
Vähemkogenud autojuhi jaoks on lobjakavaalus reavahetus enamasti üle jõu käiv - nähtud ja kraavist on neid küll välja aitamas käidud.
(04-11-2016, 17:15 PM)diesel Kirjutas: eks talvekatega oleks vast sutsu parem küll. peab hakkama mõtlema järjekorda panemise peale.Ma läksin ka kergema vastupanu teed, võtsin garaažist riiulilt talvekad ja tungi, sõitsin Säästuka maa-alusesse ja installeerisin ralliraja tegemise papud kvadrole. Kuna tundub, et see lumi kestab kauem kui 3 päeva ja ndlavahetusel pidi veel tuulutama ka hakkama, siis on vist mõistlik. Oopeli hambulised HKPL7 talverattad, asendama HKPL R2 lamelle, võtsin ka alla... ja põmmi ajasin majataha peitu ää koos MS rehvidega
(04-11-2016, 12:40 PM)rulli Kirjutas: Nagu näha, siis ei jõudnud sahk piisavalt ruttu. Pärnu mnt-l veel kell 9 polnud ühtegi sahka käinud ...
(07-11-2016, 14:34 PM)Telc Kirjutas: Totaalne karutagumik. Tee peaaegu-lõpus kolm maja, nendeni tee lükatud. Viimase majani (pool kilti veel metsateed) lükkamata. Nügisime natuke takka ja sõitsime läbi lume kohale. Järgmine hommik vallamajas:Kindlasti mitte,aga igal pool pole selline eeskujulik vallavalitsus.Paljudes kohtades teostavad tööd allhankijad ja tellijaks mingi valla asutus mile pealik endine saamatu vallavanem.Vallas võid rääkida palju tahad vastus helista sinna ja seal keegi ei vasta ja sina kes istud lumevangis ja ootad kiirabi võid rahumeeli sussid nurka visata..Siin keilas üks talv telliti teenus kusagil rae vallast väikselt traktorilt.Parim traktor minu arvates need front laaduriga kopad,kui ikka teraga läbi ei lähe siis kaevab lahti.
elanik (E): meil seal-ja-seal tee lahti lükkama
vallavanem (V) (oli hommikul ainuke ametiisik ametikatuse all): Jawohl! Kohe helistame, et lükatagu!
....
varajane lõunatund. Telefonihelin...
V: Tere, vabandage, nii-ja-naa... traktorist ütles, et teil seal oksad tee kohal ja siis talu nimesilt ka natuke madalal ripub
E: Enam ei ripu ja oksad on ka maha lõigatud.
V: Väga hea, helistan uuesti traktoristile.
....
hiline lõunatund:
MTZ sahaga aia taga.
Ma ei usu, et automotofoorumis virisemine oleks selle saha mulle kiiremini aia taha toonud...