12-11-2016, 23:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2016, 23:07 PM ja muutjaks oli linnuke.)
(12-11-2016, 23:52 PM)viplala Kirjutas: Pneumaatilise noole puhul tuleb jõu õlg suuremaks teha, silindrid võimsamaks ning kasutada mingisuguseid pidureid, mis kontrollitult lasevad silindrivõllil liikuda jne. Kindlasti saab. Kas sellel ka mõtet on, on väheke teine küsimus aga saab. Kari tehnika inimesi siin koos ja esimese asjana otsitakse variante miks või kuidas ei saaOK.Kuna meie vestlus Markoga sel teemal kustutati ,püüan vastata küssale.Mida suuremaks,jämedamaqks silindrid muudad,seda suuremaks muutub energia,mis vabaneb , kui takistus kaob.Kui kivi(paar tonni) kopast maha veereb ,siis pneumaatika lennutab kopa Sulle putkasse.Pneumaatika ja hüdraulika töötavad üksjagu erinevatel nn.prinsiipidel.
(13-11-2016, 00:30 AM)linnuke Kirjutas:(12-11-2016, 23:52 PM)viplala Kirjutas: Pneumaatilise noole puhul tuleb jõu õlg suuremaks teha, silindrid võimsamaks ning kasutada mingisuguseid pidureid, mis kontrollitult lasevad silindrivõllil liikuda jne. Kindlasti saab. Kas sellel ka mõtet on, on väheke teine küsimus aga saab. Kari tehnika inimesi siin koos ja esimese asjana otsitakse variante miks või kuidas ei saaOK.Kuna meie vestlus Markoga sel teemal kustutati ,püüan vastata küssale.Mida suuremaks,jämedamaqks silindrid muudad,seda suuremaks muutub energia,mis vabaneb , kui takistus kaob.Kui kivi(paar tonni) kopast maha veereb ,siis pneumaatika lennutab kopa Sulle putkasse.Pneumaatika ja hüdraulika töötavad üksjagu erinevatel nn.prinsiipidel.
(13-11-2016, 00:45 AM)viplala Kirjutas:Sul peab olema sel juhul kontroller,mis mõõdab rõhku mõlemas silindri otsas(nagu eelpool öeldud ,õhk ju kokkusurutav)Meeletu sagedusega,klappide tööst lausa vaikin.Ja ikkagi jääb selliste masside puhul nn.Jonnipunni efekt.(13-11-2016, 00:30 AM)linnuke Kirjutas:(12-11-2016, 23:52 PM)viplala Kirjutas: Pneumaatilise noole puhul tuleb jõu õlg suuremaks teha, silindrid võimsamaks ning kasutada mingisuguseid pidureid, mis kontrollitult lasevad silindrivõllil liikuda jne. Kindlasti saab. Kas sellel ka mõtet on, on väheke teine küsimus aga saab. Kari tehnika inimesi siin koos ja esimese asjana otsitakse variante miks või kuidas ei saaOK.Kuna meie vestlus Markoga sel teemal kustutati ,püüan vastata küssale.Mida suuremaks,jämedamaqks silindrid muudad,seda suuremaks muutub energia,mis vabaneb , kui takistus kaob.Kui kivi(paar tonni) kopast maha veereb ,siis pneumaatika lennutab kopa Sulle putkasse.Pneumaatika ja hüdraulika töötavad üksjagu erinevatel nn.prinsiipidel.
Selleks ma kirjutasingi kontrollitavatest silindri piduritest. Juhul kui laks käib ja silindrist hakkab vars üle x kiiruse väljuma, lendab pidur peale ja takistab liig suurt kiirust. See on täiesti teostatav.
(13-11-2016, 01:00 AM)viplala Kirjutas: Kõik on võimalik kui mõelda raamidest välja... https://www.youtube.com/watch?v=eiYoBbEZwlk
(13-11-2016, 01:01 AM)linnuke Kirjutas: OK.Kfl Viplala arutleb ehk teoreetiliselt kogu selle mandi üle.Teoorias ehk tõesti kõik võimalik.Mulle on pneumovärk ikka meeldinud(nt.Frsto meil)Aga see kasutusel ikka mujal,kui rasketehnika(Va.igasugused pinnasepuurid)
(13-11-2016, 01:06 AM)linnuke Kirjutas:(13-11-2016, 01:00 AM)viplala Kirjutas: Kõik on võimalik kui mõelda raamidest välja... https://www.youtube.com/watch?v=eiYoBbEZwlk
Video on küll vahva ,aga ei seleta kuidagi pneumo eelist,ehk siis võimalikkust resketehnikas.
(13-11-2016, 01:10 AM)viplala Kirjutas:Hea mõttekäik.Aga jätame selle Suurte peade arutada(tegelikult,jalgratast leiutatakse siiamaani )(13-11-2016, 01:06 AM)linnuke Kirjutas:(13-11-2016, 01:00 AM)viplala Kirjutas: Kõik on võimalik kui mõelda raamidest välja... https://www.youtube.com/watch?v=eiYoBbEZwlk
Video on küll vahva ,aga ei seleta kuidagi pneumo eelist,ehk siis võimalikkust resketehnikas.
Ei, seda see tõesti ei seleta, küll aga kastist välja mõtlemist
(13-11-2016, 01:09 AM)viplala Kirjutas: piduriks võiks olla mingi lineaar mootoriga keermelati taoline jupstükk, mis jookseb keerates silindri käigule järele. Kui nüüd surve kiirus muutub ja silinder tahaks koppa tuppa lennutada, jääb latt end sama kiirusega edasi kerima ja ei lase seda teha, ning erilist võnget ei tohiks ka tekkida.