13-11-2016, 14:17 PM
(13-11-2016, 13:54 PM)tanel. Kirjutas: Ei pea ajama rõhku kõrgeks, piisab kui silinder on 20x suurem
5+, ja kaasa aitab ka jõuõla suurendamine.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
(13-11-2016, 13:54 PM)tanel. Kirjutas: Ei pea ajama rõhku kõrgeks, piisab kui silinder on 20x suurem
(13-11-2016, 16:04 PM)viplala Kirjutas: Ega keegi ei hakkagi midagi tegema. Teinekord on lihtsalt huvitav taolistel teemadel arutada. Aga noh, kui teema kisub liiga ulmeliseks ning kõik näib võimatu ja mittevajalik, eks siis edaspidi katsume hoida oma jalad korralikult maas, ning arutame ainult nende asjade üle mis on juba kellegi poolt valmis tehtud või veelgi parem, ainult nende asjade üle, mida on endal olnud au käega katsuda, sest see ju ongi reaalne ja ainuvõimalik elu, mitte mõelda asjadele mida ei ole olemas.
(12-11-2016, 20:29 PM)tanel. Kirjutas: Summutist voolik õue.
(13-11-2016, 22:40 PM)linnuke Kirjutas:(13-11-2016, 21:57 PM)samodelkin Kirjutas:(13-11-2016, 20:49 PM)Meelis2 Kirjutas: ...ilmnes et pingutuspoldid on sise viiskandiga mida mul loomulikult pole.......no võtab siis garaažist, kastist, tavalised poldid!
Enned tuleb ikka vanad kätte saada,saan nii asjast aru.
(13-11-2016, 23:00 PM)samodelkin Kirjutas: Mina sain aru, et uus ostetud asi tuleb kokku ja külge panna.
Kui logiseb, siis võib arvata, et sees on kergelt keevitusega külge punktitud mutrilaadsed tooted ja need punktid on nüüd lahti tulnud... Siis ei aita ka parim originaalvõti.
(13-11-2016, 14:56 PM)Walter Kirjutas: Parandage kui eksin aga pneumaatikaga pole võimalik töökäigu sees vahepealseid asendeid täpselt fikseerida, nagu hüdroajamitega seda tehakse (või saab see olema kordades keerulisem ja kallim). Täpsus siis omas kontekstis. Lihtsam isegi oleks seda teha elektriliste järgivajamitega koos sagedusjuhtimisega. Pneumoajamid ikka laksavad kahe lõppasendi vahel mis on piirajatega paika pandud ja suuri jõudusid pole vaja (näit. automaatliinid tootmises). Seega kuidas seda ekskavaatori ajamites rakendada kus peab tagama täpsed vahepealsed positsioneerimised ei oska ette kujutada. Kui miski oleks efektiivne, odav ja kasutatav siis oleks seda kindlasti ka tehtud. Elektriliste või pneumoajamitega ekskavaatorit vaataks isegi lähemalt.
(16-11-2016, 19:10 PM)qwerty009 Kirjutas: Keegi vene puuride kohta oskab infot anda või lingi visata? P5Am5 markeering näiteks - mis teras see on.
(16-11-2016, 20:26 PM)Provoker23 Kirjutas: Kellelgi õpetussõnu puidu treimise peitlite teritamise kohta?Kas peitlid ise on juba olemas? Sealt peaks ju näha olema, mis on vahet tavalise ja treimispeitli teritusnurkade vahel.