Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(13-11-2016, 13:54 PM)tanel. Kirjutas:  Ei pea ajama rõhku  kõrgeks, piisab kui silinder on 20x suurem   Big Grin

5+,  ja kaasa aitab ka jõuõla suurendamine.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Parandage kui eksin aga pneumaatikaga pole võimalik töökäigu sees vahepealseid asendeid täpselt fikseerida, nagu hüdroajamitega seda tehakse (või saab see olema kordades keerulisem ja kallim). Täpsus siis omas kontekstis. Lihtsam isegi oleks seda teha elektriliste järgivajamitega koos sagedusjuhtimisega. Pneumoajamid ikka laksavad kahe lõppasendi vahel mis on piirajatega paika pandud ja suuri jõudusid pole vaja (näit. automaatliinid tootmises). Seega kuidas seda ekskavaatori ajamites rakendada kus peab tagama täpsed vahepealsed positsioneerimised ei oska ette kujutada. Kui miski oleks efektiivne, odav ja kasutatav siis oleks seda kindlasti ka tehtud. Elektriliste või pneumoajamitega ekskavaatorit vaataks isegi lähemalt. Rolleyes

Ega keegi ei hakkagi midagi tegema. Teinekord on lihtsalt huvitav taolistel teemadel arutada. Aga noh, kui teema kisub liiga ulmeliseks ning kõik näib võimatu ja mittevajalik, eks siis edaspidi katsume hoida oma jalad korralikult maas, ning arutame ainult nende asjade üle mis on juba kellegi poolt valmis tehtud või veelgi parem, ainult nende asjade üle, mida on endal olnud au käega katsuda, sest see ju ongi reaalne ja ainuvõimalik elu, mitte mõelda asjadele mida ei ole olemas.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(13-11-2016, 16:04 PM)viplala Kirjutas:  Ega keegi ei hakkagi midagi tegema. Teinekord on lihtsalt huvitav taolistel teemadel arutada. Aga noh, kui teema kisub liiga ulmeliseks ning kõik näib võimatu ja mittevajalik, eks siis edaspidi katsume hoida oma jalad korralikult maas, ning arutame ainult nende asjade üle mis on juba kellegi poolt valmis tehtud või veelgi parem, ainult nende asjade üle, mida on endal olnud au käega katsuda, sest see ju ongi reaalne ja ainuvõimalik elu, mitte mõelda asjadele mida ei ole olemas.

Ära lange pessimismi, kõik ulmed kunagi reaalsuseks muutunud ju.
Siin on aga 2 aga
1.Kas keerad teemaalgataja küsimuse võssa Sad
2.Või peetakse Sind tühikargajaks targutajaks Sad

(12-11-2016, 20:29 PM)tanel. Kirjutas:  Summutist voolik õue.

Parim hinna-kvaliteedi suhe.

Kui just elutoas ei majanda, siis diiselmootoriga minilaadur ei teinud elamist kuigi ebameeldivaks päevaga. Küll kühveldas välja 20+ t sodi vanast laudast.

Pneumoga saab asju ehitada, aga suured jõud küsivad Suuri Silindreid või mehiseid jõuõlgu. Tasuta lõunaid ei ole olemas.

Suuremat sorti ventilaator ajab ka asja ära.

Või siis võtta väike ekskavaator (nagu traktori haakesse pannakse), see tõsta mingi plate peale kus ühes ääres oleks rattad(siis saab kopaga liigutada) ning hüdrojaam panna õue.

Pnemo  lahendus oleks hästi suure läbimõõduga aga lühikese käiguga silindrid, mis on ühendatud omavahel jadamisi ning lukustuvad lõpp asendites.  Ühesõnaga mõttetu.

"TÄIESTI" Auto Moto väline teema

HEAD ISSIDEPÄEVA, PAPAD JA VANAISAD Smile Smile

Sai soetatud Partnerile katuseraamid. Hakates paigaldama ilmnes et pingutuspoldid on sise viiskandiga mida mul loomulikult pole....
Käiasin küll suht kõva sulamiga kruvikast viisaka viiskandi valmis aga polt ei allunud miskile jõule. Kas sellel originaalviiskandil on mingi nipp või on lihtsalt vaja tugevam ja pikema sabaga võti tekitada? Kellelgil originaali juhtumisi pole käepärast et vaadata?

(13-11-2016, 20:49 PM)Meelis2 Kirjutas:  ...ilmnes et pingutuspoldid on sise viiskandiga mida mul loomulikult pole....
...no võtab siis garaažist, kastist, tavalised poldid!

(13-11-2016, 21:57 PM)samodelkin Kirjutas:  
(13-11-2016, 20:49 PM)Meelis2 Kirjutas:  ...ilmnes et pingutuspoldid on sise viiskandiga mida mul loomulikult pole....
...no võtab siis garaažist, kastist, tavalised poldid!

Enned tuleb ikka vanad kätte saada,saan nii asjast aru. Rolleyes

hmm, võimalik muidugi, et masinad tossavad erinevalt ja kasutajate tervis ka erinev. igatahes kui ma sääl riigimetalli või aurese käima panen ja käppelt välja sõidan, siis on juba tuba tossu täis ja endal sant olla. või siis on osmiku loomulik vent liiga vilets.
vahepeal tuli küll kaval mõte, et ehk kannataks pritsumeeste või sukeldujate balloonist hingata. või läeb see tatika teemasse?

(13-11-2016, 22:40 PM)linnuke Kirjutas:  
(13-11-2016, 21:57 PM)samodelkin Kirjutas:  
(13-11-2016, 20:49 PM)Meelis2 Kirjutas:  ...ilmnes et pingutuspoldid on sise viiskandiga mida mul loomulikult pole....
...no võtab siis garaažist, kastist, tavalised poldid!

Enned tuleb ikka vanad kätte saada,saan nii asjast aru. Rolleyes

Vanade kättesaamine jah probleemiks. Kuna poldid iseenesest logisevad katusekaare sees siis seal on ilmselt mingi mutter või keermega junn aga ei näe kuna jalgade plastkate katab selle koha ära. Ilmselt tuleb puurida üks poldipea läbi ja siis näeb mis seal all on.

Mina sain aru, et uus ostetud asi tuleb kokku ja külge panna.
Kui logiseb, siis võib arvata, et sees on kergelt keevitusega külge punktitud mutrilaadsed tooted ja need punktid on nüüd lahti tulnud... Siis ei aita ka parim originaalvõti.

(13-11-2016, 23:00 PM)samodelkin Kirjutas:  Mina sain aru, et uus ostetud asi tuleb kokku ja külge panna.
Kui logiseb, siis võib arvata, et sees on kergelt keevitusega külge punktitud mutrilaadsed tooted ja need punktid on nüüd lahti tulnud... Siis ei aita ka parim originaalvõti.

Katuseraami pingutus oli veel lihtsam, nagu ikka gravitatsioonijõu abil töötaval hiina toodangul. Katuseraami talasse on lõigatud kaheltpoolt läbiv pilu kuhu on pistetud stantsi all tehtud pikergune keermeauguga metallitükk, seda jubinat hoidis paigal jalase  katteplast ning pingutatakse sellest läbi keeratud poldiga. Muidugi polt oli mõnuga korrodeerunud ja ei saanud isegi kruustangide vahel liikuma. Asendasin selle jura meetrise keermelatiga ja keerasin kronsad kaheltpoolt  pesadesse kinni. Igal juhul sai tummisem kui originaalis.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Keegi vene puuride kohta oskab infot anda või lingi visata? P5Am5 markeering näiteks - mis teras see on.

Kellelgi õpetussõnu puidu treimise peitlite teritamise kohta? Tunde järgi või peaks mingi rakise tegema vms? youtubest veel pole jõudnud vaadata, aga jõuan sinna ka kunagi.  Ja äkki on kellegi silma jäänud soodsama otsa lauakäia millel oleks veekastiga ketas ka olemas. Hetkel tööriistamarketis ainult silmanud 65€ tuuris.

(13-11-2016, 14:56 PM)Walter Kirjutas:  Parandage kui eksin aga pneumaatikaga pole võimalik töökäigu sees vahepealseid asendeid täpselt fikseerida, nagu hüdroajamitega seda tehakse (või saab see olema kordades keerulisem ja kallim). Täpsus siis omas kontekstis. Lihtsam isegi oleks seda teha elektriliste järgivajamitega koos sagedusjuhtimisega. Pneumoajamid ikka laksavad kahe lõppasendi vahel mis on piirajatega paika pandud ja suuri jõudusid pole vaja (näit. automaatliinid tootmises). Seega kuidas seda ekskavaatori ajamites rakendada kus peab tagama täpsed vahepealsed positsioneerimised ei oska ette kujutada. Kui miski oleks efektiivne, odav ja kasutatav siis oleks seda kindlasti ka tehtud. Elektriliste või pneumoajamitega ekskavaatorit vaataks isegi lähemalt. Rolleyes

Selline ajam, kus suruõhuga antakse jõud peale ja väikese hüdraulikaga kontrollitakse asendit ja kiirusi, on täiesti olemas.

On selliseid metallitöötluspinke, automaatsaag näiteks, suruõhuga suur silinder surub peale ja väikese hüdrosilindri kraanist keeratakse kiirust.

Paraku ekskavaatoril vms tõstetehnikal ei ole sellisel ajamil mõtet.
Aga siseruumis oleks elektrilise hüdrojaamaga töötav ekskavaator mul ainult olemasolevate tükkide teises järjekorras ühendamise küsimus.

(16-11-2016, 19:10 PM)qwerty009 Kirjutas:  Keegi vene puuride kohta oskab infot anda või lingi visata? P5Am5 markeering näiteks - mis teras see on.

Issanda poolt loodud loomade hulgas ei ole seda marki üles tähendatud, küll on aga olemas
МАРКА СТАЛИ Р6АМ5

Марка: Р6АМ5
Классификация: Сталь инструментальная быстрорежущая
Применение: для изготовления всех видов режущего инструмента, используемого при обработке углеродистых легированных конструкционных сталей; резьбонарезного инструмента; инструмента, работающего с ударными нагрузками.


Ehk on abiks.
Koostise peaks saama siit

(16-11-2016, 20:26 PM)Provoker23 Kirjutas:  Kellelgi õpetussõnu puidu treimise peitlite teritamise kohta?
Kas peitlid ise on juba olemas? Sealt peaks ju näha olema, mis on vahet tavalise ja treimispeitli teritusnurkade vahel.
Mina lasen küll lihtsalt käe pealt ja käiaks on pesumasinamootori sarnane toode... Käiakivi võiks võimalikult peenekoeline olla. Siniseks ei tohiks peitlit lasta!  Big Grin
Pärast soovitatakse veel luisu peal ka üle lasta, aga ma pole viitsinud. Vahel tuleb ju ühe töö ajal mitu korda peitlit teritada. Oleneb puidust. Võib ka olla, et mu peitlid viletsast materjalist on...

Täistoru Big Grin Ikka juhtub,auk jäi puurimata( kuu lõpus vist)

[Pilt: core15630.PNG]
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne