(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2016, 22:40 PM ja muutjaks oli sanyo1.)
Sai soetatud kevade lõpus selline isend , suvel aega tegeleda polnud masinaga ja sai niisama paar korda metsas käidud. Kuna tegemist Eesti Teede vana autoga , siis kõige suurem kahju on kastil. Sool oli põhja tagant ära söönud. Hetkel kast maha võetud ja plekk poolenisti ära lõigatud, tagumine osa siis. Uus plekk sai ära ostetud ja ootab keevitamist. Sai ette ostetud ka rippsüsteem, kuna Eestist kedagi ei leidnud, sai ise Slovakkia tehasest tellitud, valmistavad spetsiaalselt unimogidele, 2 nädalat tagasi sain kätte. Aegamööda plaanis raam ja kabiin korralikult ära värvida ja nipet -näpet muid asju uuendada. Loodan kevadeks enam-vähem asjadega valmis saada. [attachment=60526][attachment=60526]
Lahe aparaat. Ma jälgisin seda oksjonit, täitsa ok hinnaga tuli kätte. Vints peaks muidugi ees olema kui sellega metsa minna. 10t vajub üsna kergesti maa alla kui pinnas pehme. Mis plaanid sul sellega on muidu, kas hakkab tööd rügama või niisama lõbusõiduks ja poes käimiseks?
Vintsi plaanin ka ette panna, aga pole välja mõelnud , kui võimast. Paljud küsinud ,et mis sellega tegema hakkad. Kindlat vastust hetkel pole . Tehniline pool masinal enam-vähem korras, roolikarp on niiske ja tagumised pidurid natuke lahjad. Sai ülevatus ära tehtud. Öeldi, et kasti hoiab koos ported. Tühimass tal hetkel suts alla 6 tonni. Treilaga sai ära toodud, siis nägi kaalu ka ära. Eks esialgne plaan oli sahk ette panna. Tere
See on lahe näha jah kui ägedad masinad, mida okjonil näinud/jälginud oled, natukese aja pärast kusagil ikka Eestimaa pinnal uuesti välja ilmuvad.
Üks seesuguste oksjonitega tegelev härra rääkis, et vägagi arvestatav hulk läheb ära piiri taha.
(25-11-2016, 10:19 AM)Jahimees Kirjutas: Lahe auto .
Kuidas tal edasi/tagasi käiguskeem on ja kas kast kallutab?
Sellel masinal reverskast, ühest kangist käigud ,teisest kangist liikumine edasi-tagasi. Tal veel 2 kangi kust saad muuta käike aeglasemaks- kiiremaks. Kast kallutab, saab panna ka külgedele kallutama. Autol palju asju peal, ees-taga jvv, muutuva tootlikusega hüdropump jne. Avastasin, et isegi kont. peale.
Hetkel all 14.5-r20 mõõdus rehvid. Plaan kevadel alla panna kalasaba rehvid ja soetaks ühe jooksu velgi ka. Kust oleks mõttekas otsida? Olen vaadanud, et gersamia-l suure valik.
(27-11-2016, 22:05 PM)sanyo1 Kirjutas: Hetkel all 14.5-r20 mõõdus rehvid. Plaan kevadel alla panna kalasaba rehvid ja soetaks ühe jooksu velgi ka. Kust oleks mõttekas otsida? Olen vaadanud, et gersamia-l suure valik.
Kui tutikaid ei taha ,siis ehk 4x4 foorumist saab nõu.
(27-11-2016, 22:05 PM)sanyo1 Kirjutas: Hetkel all 14.5-r20 mõõdus rehvid. Plaan kevadel alla panna kalasaba rehvid ja soetaks ühe jooksu velgi ka. Kust oleks mõttekas otsida? Olen vaadanud, et gersamia-l suure valik.
Miks kalasaba? Selle auto kiirus - ja koormusindeksile vastavad kalasabarehvid ei ole just odavad (neid pole ka meie järelturul). Pluss need ei ole vaiksed rehvid suurematel kiirustel.
Ise soovitaksin pigem jälgida järelturgu näiteks nendesamade Continental MPT rehvide osas, mis sul praegu all paistavad olevat. Mõnikord hakkavad silma väga head pakkumised. Ja korraliku mustri korral on need piisavalt maastikuvõimelised.
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2016, 13:08 PM ja muutjaks oli sanyo1.)
Tagumised rehvid peal praktiliselt uued, ees, silma järgi, tundub pool mustrist alles olevat. Tagavararehvi koos veljega andsin niisama kaasa. Kalasaba mõtlesin kasutada talvel ja põllutöödeks . Põhiliselt niitmiseks, tagumine ripp täitsa saadaval. eBays üks sakslane valmistab.Transa kallis aint, küsimise peale vastas 500.- + ca 2100.- seade. Aga see rehvi teema mõtte hetkel aint, mõtlesin laiemate peale, 16 tollised.