Irvita, irvita jah, enne on kõik kõvad mehed...
Tee väike katse: lükka kilega viinerist tavaline harilik pliiats pikuti läbi ja lase see rihma vahelt läbi! Siis uuri allesjäänud materjali natuke aega! Mis sa pärast seda teed, see sõltub pea siseehitusest.
See on hea põhimõte küll ja enamus juhtudel ka asi toimib. Ütleme 99.99% näiteks. Katteid/piirdeid ja muud tülitegevat ongi vaja ainult selle ülejäänud 0.01% katmiseks.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2016, 23:59 PM ja muutjaks oli Veskioja.)
(03-12-2016, 15:14 PM)pkmp Kirjutas: Niisiis: video ja artikkel on seal:
Hmm,mul ka miskit sarnast,aint benzu konega ja kaadervärgil ka rattad all.et saaks ulualla nügida.Kole kiireks lääb vahetevahel,mõttetult kiire pill pilti ei suuda leida kuskil justkui niikui oleks, vbl.mingiaeg teeb siis uued
(03-12-2016, 15:14 PM)pkmp Kirjutas: Niisiis: video ja artikkel on seal:
Hmm,mul ka miskit sarnast,aint benzu konega ja kaadervärgil ka rattad all.et saaks ulualla nügida.Kole kiireks lääb vahetevahel,mõttetult kiire pill pilti ei suuda leida kuskil justkui niikui oleks, vbl.mingiaeg teeb siis uued
Tervitused ja palun pilte.
Kiirust saab konstruktsiooniga sättida, ma algsest timmisin ka kiirust vähemaks. Aga et nüüd ülearu kiire oleks, kindlasti mitte.
Rattad ja liigutatav ikka, muidu tekib väga kiiresti see ringmäng: kaks sammu sissepoole kaks sammu väljapoole.
Minu jaoks suur uudis, et poolakad tulid äsja välja oma rebakiga, mis ampsab 17cm puitu. Olenevalt siis kas tegemist on 3 või 4 teralise versiooniga, lennutatakse lõpp produkt välja kas 15-22cm või 20-24cm pikkusena. Kõigi eelduste kohaselt saab nelja teralisel eemaldada ka kaks tera, mille tulemina on jupi pikkus umbes 35-40cm, kuid see ei ole minu jaoks primaarne. Hind tootja uksel on 1200-1300 euri. Ma isiklikult ootasin taolist varianti juba pikemat aega. Nüüd siis tuleb väike sõit ette võtta, kindlasti peatudes ka naabrite alkopoodides, et oleks millega tehnika arengut sisse õnnistada
(27-12-2016, 04:19 AM)viplala Kirjutas: Minu jaoks suur uudis, et poolakad tulid äsja välja oma rebakiga, mis ampsab 17cm puitu. Olenevalt siis kas tegemist on 3 või 4 teralise versiooniga, lennutatakse lõpp produkt välja kas 15-22cm või 20-24cm pikkusena. Kõigi eelduste kohaselt saab nelja teralisel eemaldada ka kaks tera, mille tulemina on jupi pikkus umbes 35-40cm, kuid see ei ole minu jaoks primaarne. Hind tootja uksel on 1200-1300 euri. Ma isiklikult ootasin taolist varianti juba pikemat aega. Nüüd siis tuleb väike sõit ette võtta, kindlasti peatudes ka naabrite alkopoodides, et oleks millega tehnika arengut sisse õnnistada
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2016, 06:42 AM ja muutjaks oli linnuke.)
(27-12-2016, 06:24 AM)Naabrivana Kirjutas:
(27-12-2016, 04:19 AM)viplala Kirjutas: Minu jaoks suur uudis, et poolakad tulid äsja välja oma rebakiga, mis ampsab 17cm puitu. Olenevalt siis kas tegemist on 3 või 4 teralise versiooniga, lennutatakse lõpp produkt välja kas 15-22cm või 20-24cm pikkusena. Kõigi eelduste kohaselt saab nelja teralisel eemaldada ka kaks tera, mille tulemina on jupi pikkus umbes 35-40cm, kuid see ei ole minu jaoks primaarne. Hind tootja uksel on 1200-1300 euri. Ma isiklikult ootasin taolist varianti juba pikemat aega. Nüüd siis tuleb väike sõit ette võtta, kindlasti peatudes ka naabrite alkopoodides, et oleks millega tehnika arengut sisse õnnistada
Panen enda masinast ka mõne täpsema foto, tegelikult on mõni asi mis tahaks täiustamist aga siiamaani peale eelmise suve remonti pole probleeme olnud.. Peale panin bellarussi jägaja ja tuttuue õlipumba ja eelmev jõu probleem kadus...
Tekkis siin teemat uurides üks küsimus, et kas hüdrapumba saab tööle panna ka elektrimootorilt rihmülekandega ja rihmaratastega või hakkab rihm ilmtingimata libisema. Enamus piltide peal ikka otse mootori võllilt või läbireduktori siis pump pandud?
(02-01-2017, 13:51 PM)Harrastaja Kirjutas: Tere ja head uut aastat!
Tekkis siin teemat uurides üks küsimus, et kas hüdrapumba saab tööle panna ka elektrimootorilt rihmülekandega ja rihmaratastega või hakkab rihm ilmtingimata libisema. Enamus piltide peal ikka otse mootori võllilt või läbireduktori siis pump pandud?
Head Uut kõigile.
Ilmtingimata libisema ei hakka ,kui selleks eeldused välistatud.Esiteks küssa ,miks rihmaga,kas ülekandearvu muutmiseks.Kui aga mootoril jõudu on ja rihm pingul ,milles küssa.(aitab ka hammasrihm)
(02-01-2017, 13:51 PM)Harrastaja Kirjutas: Tere ja head uut aastat!
Tekkis siin teemat uurides üks küsimus, et kas hüdrapumba saab tööle panna ka elektrimootorilt rihmülekandega ja rihmaratastega või hakkab rihm ilmtingimata libisema. Enamus piltide peal ikka otse mootori võllilt või läbireduktori siis pump pandud?
HUA
Esiteks kindlasti seda, et mistahes hüdropumba rihmaga käitamisel peab vahepukk olema, muidu hävib pump kiirelt.
Teiseks rihmülekandel valitakse vastavalt üle kantavale vajalikule võimsusele rihma profiil, rihmade arv, rihmarataste läbimõõt jne. Selleks on tabelid, millest näpuga rida ajada.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2017, 16:29 PM ja muutjaks oli linnuke.)
(02-01-2017, 15:51 PM)pkmp Kirjutas:
(02-01-2017, 13:51 PM)Harrastaja Kirjutas: Tere ja head uut aastat!
Tekkis siin teemat uurides üks küsimus, et kas hüdrapumba saab tööle panna ka elektrimootorilt rihmülekandega ja rihmaratastega või hakkab rihm ilmtingimata libisema. Enamus piltide peal ikka otse mootori võllilt või läbireduktori siis pump pandud?
HUA
Esiteks kindlasti seda, et mistahes hüdropumba rihmaga käitamisel peab vahepukk olema, muidu hävib pump kiirelt.
Teiseks rihmülekandel valitakse vastavalt üle kantavale vajalikule võimsusele rihma profiil, rihmade arv, rihmarataste läbimõõt jne. Selleks on tabelid, millest näpuga rida ajada.
Nii huvi pärast küssa.Mis vahepukist jutt.kas siis hüdropumba võll külgtõmbe suhtes nii nõrguke.
(02-01-2017, 13:51 PM)Harrastaja Kirjutas: Tere ja head uut aastat!
Tekkis siin teemat uurides üks küsimus, et kas hüdrapumba saab tööle panna ka elektrimootorilt rihmülekandega ja rihmaratastega või hakkab rihm ilmtingimata libisema. Enamus piltide peal ikka otse mootori võllilt või läbireduktori siis pump pandud?
HUA
Esiteks kindlasti seda, et mistahes hüdropumba rihmaga käitamisel peab vahepukk olema, muidu hävib pump kiirelt.
Teiseks rihmülekandel valitakse vastavalt üle kantavale vajalikule võimsusele rihma profiil, rihmade arv, rihmarataste läbimõõt jne. Selleks on tabelid, millest näpuga rida ajada.
Nii huvi pärast küssa.Mis vahepukist jutt.
Vaijeh-nojah.
Kahe laagriga pukk-laagrikorpus, millel ühele poole kinnitub hüdropump ja mille teisel pool võlli otsas on rihmaratas.
Mõte selles, et rihmülekanne tekitab rihmade suunas külje poole tõmbejõudu, mida pumba korpus ja laagrid ei talu.