17-12-2016, 22:49 PM
(17-12-2016, 19:41 PM)stihl Kirjutas:(17-12-2016, 18:58 PM)veix__ Kirjutas: Sõiduauto juures muidugi mitte. Sellised poldid/mutrid hoiavad kinni hüdraulika abil liigutatavate roopide detaile tööstusliku katlamaja hakkepuidulaos. Tugevust ei tea, musta värvi poldid/mutrid olid küll (ma ei tea kas see on 100% reegel, aga üldiselt tugevamad poldid on sellised olnud küll). Mõõtu ei mäleta, võis olla küll vähemalt M27 või suuremgi, kasutatava võtme number oli kindlasti suurem kui 40, võibolla ka 50-55. Igatahes sel hetkel arvutasin, et võtme käepidemele on vaja rakendada üle 70 kg
Ma ka ükskord keerasin London Bridge`l polte kinni.
Osad olid M52 ja kinni sai keeratud jõuga 11000Nm. Noh, et pähe ei kukuks...
Pasundasin siis oma saavutusest ka mudellismifoorumis; pärast selgus, et üks vend oli ka M100 polte keeranud jõuga 85000Nm.
Krt, siis jõudis kohale, et pole vist õige koht hüppamiseks....
.
Väga tore, kui pika võtmega keerasid neid 11 000 Nm?
See teema on siin juba algusest saadik olnud kaugel sellest, et ainult sõiduautode tööriistadest oleks juttu.