Postitused: 282
Teemad: 11
Liitus: May 2005
Maine:
12
Tervist üle hulga aja!
Endal on hingepeal, et pikalt vaikitud ja teinepool käib ka pinda, et sa pead endast märku andma... Ootamatult tuli peale kalapüügihooaeg, siis heinategu ja jälle kalapüük ja siis suvised bändimängud... ja Kollane Buss jäi üksi töökotta kurvastama, sest temaga enam pole aega tegeleda. Aga luban, et kui elu-tervis ikka korras, siis jätkan suve möödudes taastamistega ja hoian teid ka kursis. Endal ka põnev, nii tahaks juba sõita!
Seniks aga suured tänud kõigile toetajatele ja kui keegi tunneb veel soovi seda teha, siis rekvisiidid ikka endised ja spetsarve jääb ootama edasi tegutsemise aega!
Mõnusat suve jätkumist!
Kelm ehk Indrek
Postitused: 3,633
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
metallitöö on jätkuvalt väga ilus, aga papp on otse terasplekil? St värvikihte pole siseplekk enne pappi saanud?
kui nii, siis miks?
mul olid '65 põrnika uksed suutnud isegi siledal kattepleki sisepinnal müraisolatsiooni alt auku ussitada.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Ma siin arvuti ees mõni aeg tagasi ühele teisele tüübile ütlesin, et tead, nad hakkavad varsti PAZ bussile uusi uksi ka tegema. Sest minu nooruses, paar aastat tagasi põlati PAZ bussi tegemine ära, sest ma vaatasin roostes uksi ja mõtlesin, et neid ei hakka keegi kunagi taastama. Ja nüüd on internetis pildid sellest kuidas inimesed täiesti päriselt teevad koopiaid PAZ bussi ustest...
"Eestis vä, päriselt ka vä?" küsis sõber eemalt. Kruttisin teemat edasi-tagasi ja sain aru, et õnneks mitte. Tundub, et kusagil teisel maal, kuhu peab laevaga sõitma. Aga noh, samas, huvi on - miks mitte. Ja tore on, et keegi teeb midagi sellist, mida ülejäänud maailm normaalseks ja mõistlikuks ei tunnista.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 210
Teemad: 10
Liitus: May 2006
Maine:
1
õnneks on ühe uksega buss.
Postitused: 282
Teemad: 11
Liitus: May 2005
Maine:
12
Tere!
Eks need uksed olid üks paras peavalu jah, aga kui asi ette võtta ega siis asi enam nii hull ei olnudki. Peamine on pealehakkamine.
Postitused: 210
Teemad: 10
Liitus: May 2006
Maine:
1
Ma niisama kobisen. Mul oli "õnn" vene kroonus 2. aasta kaheukselise PAZ-iga sõita.
Meil oli roodus üks PAZ veel, üheukseline ja 4X4, GAZ 66 tehnikaga.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Samas kui see uste tegu juba nõnda kenasti käpikuisse kootud on, siis mina teeks taha ka uued uksed. Puuduvad junnid otsiks mõne romu pealt. Ütleme nii, et rahva südamesse on kindla koha raiunud ikka see levinum mudel, millel oli kaks ust. Kaks ust on parem selle pärast, et tagumise ukse juures on istekoht ka konduktorile ja tegelikult on tänapäeval siiski normaalne, et reisi eest võetakse raha, kui just Tallinnasse ei plaani sellega linnaliini uhama tulla.
Teine hea asi on tagumisel uksel see, et alatihti on küsimus, kas bussis on veel vabu kohti. Keegi, kes sees juba istub ei ütle ukselt hüüdjale kunagi ausalt, kas siis on või ei ole. Veel hullem kui hakatakse bussijuhi käest küsima ja see peab oma radikuliidiga kohapeal keerutama ja pungis silmi arvama kas see viimase istme jope nüüd istub, või passib niisama või teeb nagu istub ja hakkab tegelikult maha minema. Alati peab ronima bussi sisse ja kui kohti tegelikult ka ei ole, siis peab hakkama jälle vastuvoolu pressima ja kõikidele seletama, et ei ole vabu kohti. Kui on aga kaks ust, siis saab minna esimesest sisse, vaadata rahulikult, kas on vabu kohti ja kui selgub, et ei ole, siis saab minna tagant uksest välja ja jääda uut ringi ootama. Minu meelest on probleeme kordades vähem kui on kaks ust.
Kui keegi nüüd käib välja argumendi, et tagant ukse vahelt pressib tolmu sisse, siis minu mälu järgi on Sääretirp ka adrupressimise meetodil ära asfalteeritud ja ei tolma seal midagi. Kui midagi tolmab, siis saab ju vana kombe kohaselt visata paar puhvaikat ukse auku ja kolme liitri õliga nad sinna tihedalt kinni litsuda.
Mina küll mõtleks...
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 210
Teemad: 10
Liitus: May 2006
Maine:
1
Tolmu vastu aitab sõidu ajal tagumise katuseluugi lahti hoidmine.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
20-02-2017, 13:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2017, 14:50 PM ja muutjaks oli
Laurts.)
Ja ka talvisel lumeta tolmaval kruusateel
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 210
Teemad: 10
Liitus: May 2006
Maine:
1
vahepeal uks teaser kah.https://www.youtube.com/watch?v=-w1B9jyR5bw
vaatama tasuks hakata alates 6-dast minutist
Hääle võib ka välja lülitada-suht mõttetu loba