Postitused: 411
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Muidugi maapiirkondade põllumehed ja teised Gaz autode kasutajad suretatakse säärasel moel kindlasti välja.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
05-03-2017, 02:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2017, 02:24 AM ja muutjaks oli
zurik.)
Kahjuks ongi nii et kõige suuremat "lõivu" maksavad eesti talumehed ja vanatehnika huvilised kes oma tehnikaga tasulist tööd ei tee. Suurtel transpordifirmadel on kama see 1000 euri aastas siia-sinna,selle maksavad teenuse tahtjad kinni aga talumehel ei hakka lehm rohkem piima andma kuna riik "lahkelt" maksu koorib.
. Kahju vaadata kuidas eesti riik oma endi inimes´i koorib nii kuis jaksab. Saan aru et teemaks oleks vajalik,maksustage siis suured maanteed kus tõsine transiit ja raha liigub,jätke lihtrahvas rahule!!!
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Sellel maksul võiks olla kuu pilet. Kui masinat kasutatakse ainult suvel viljaveoks 1-2 kuud, siis maksadki nende kuude eest ainult mitte kogu aasta eest...
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Hakkasin talvel ka c katti tegema ja ajab närvi küll see jura, kui tuleb veel mingi automaks alla 3500kg autodele siis ei pääse kuidagi riigi haardest.
Endal oleks ka vaja hooajaliselt vedada midagi raskemat, eks tuleb siis vanatehnika poole vaadata, kui piir on 25 aastat siis pole ju väga hull asi. Või siis traktor valida kui lühemad otsad, aga küll selle vastu ka midagi välja mõeldakse.
Postitused: 3,142
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
05-03-2017, 11:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2017, 11:11 AM ja muutjaks oli
hulgus.)
Mujal maailmas on siiski teekasutustasu ainult kiirteedel, mõne üksiku erandiga. Tahad kiiresti ja mugavalt, köhi pappi, aega on ja pappi pole, kolistad looduskauneid kohti mööda.
Eestis oleks piisavalt, kui maksustada Ikla-Pärnu-Tallinn-Narva; Jõhvi-Tartu-Valga ja Rakvere-Paide-Pärnu suunad, ehk analoogselt teistele Balti riikidele, kus põhilised transiidi suunad tasulised.
Ise ei ole huvitatud soome-poola ja vene-skandinaavia vahelist transiiti sponsoreerida, kui plaanis kodu ümber 30+a vanuse "uunikumiga" oma tarbeks vedusid teha. Kahtlustan, et analoogselt kindlustusele, kus alul pakuti ka päevakaupa kindlustust, kaob varsti projektis olnud 1p tasu, ehk muudetakse hinnapoliitikat selliselt, et 1p=~1 kuu maksumusega.
Kohalikule transpordile, a´la " puud/muld koju naabrimehe GAZ53 kalluriga" on juba vesi peale tõmmatud, tahhograafi jms nõuetega. Järgmisena ongi löögi all "1 auto mehed", kes hooajalistest ja juhu töödest elatuvad. Kui täna on võimalik ehitusele kohalik multilift konteiner tellida, mille (ainult)äravedu 50-100€ maksab, siis kõrvale on panna 10a. tagune suurfirma pakkumine täitepinnase konteinerile 230€ (3600eeek)
Eelnevalt mainitud käibe ja kasuminumbrid 1 auto kohta on ju kenad küll, aga ehituse muda ja pilpa/puruveo mahud ei ole võrreldavad muude kohalike vedudega. 6k€ mahu jaoks peaks jaotusveo furgoon kuus maha uhama 7500 km, kui leiab hea kliendi, kes maksaks 0,8+km, kuuldavasti pakuvad suured logistikud alla selle. Multiliftid kraanad jms peaks uhama 24/7 et hetkel pakutavate hindadega sellise numbrini küündida.Ammustel aegadel sai tehtud exxeli tabel, mis arvutas soolo km/h hinda. Tänaste numbritega, (+teemaks) palgalise juhi ja ilma optimeerimiseta oleks km omahind ilma kasumi ja reservita 6000km juures ~0,85 ja 10k.km puhul ~0,60+km. Kes teab firmat, kus 1 juhi ja korras paberitega sõidab auto eestis üle 10k.km kuus?
Loodetavasti saab terve mõistus võitu ja see teemaks, mis iseenesest on väga vajalik transiidi ohjamiseks, vaadatakse üle ja muutub paindlikumaks. Suure kühvliga võtmine sealt kust tundub, et veel võtta on, annab ennustatava tagajärje.
Loogiliselt võttes jaotusveo autosid L.Eestis varsti ei vajatagi, sest kohalikud väikepoed panevad järjest uksed kinni, kohalikud käivad Lätis ja Maxima veab nagunii oma kaubad laiali LT registris masinatega
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Oma mätta otsast vaadates , kui see maks on paratamatu, siis veokatele alates 7.5 tonni, alates 3.5 oleks minu rahakotile päris karm kuritegu.
Mul on endal hoovis paar veokat mis on üle 3.5 tonnise täismassiga ja nad ei teeni mitte ühtegi kopikat, nagu öeldaks "hobikat"
Postitused: 411
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Soomes on maksu erisus näiteks teenust osutavate ettevõtte ja ettevõtte sise kasutus autode vahel olemas. Teenust osutavatel autodel on kollakad numbri alused .Nii neid teel eristatakse.Ka euroopa riik ju.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Kindel on see,et lisaks sõiduautode registreerimise Kw maksule, tuleb nüüd see aasta maks ka rasketehnika kasutamisel.
Huvitav on see,et kas siis ka meie võõrkülalised,kes siit läbi tormavad, hakkavad edaspidi teekasutus maksu tasuma? Või on see vaid kohaliku "matsi karja" tegevusvabaduse piiramiseks?
Postitused: 1,295
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Ma olen täiesti kindel, et tegemist ei ole sõna otseses mõttes kohustusliku nõudega EL poolt, vaid pigem nö tugeva soovitusega, mis tuleks rahulikult pikalt saata viidates pika ja ilusa lausega kohalikele erisustele. Mis mõtet on kohalikku tööd tegevat äri tappa kuskil regioonis?
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(05-03-2017, 13:53 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: (05-03-2017, 12:20 PM)taavi Kirjutas: või valid omale hobiks kudumise, mida veel peale käibemaksu muude maksudega pole maksustatud
Ole rahulik,varsti maksustatakse ka see
Kudumine on maksustatud tulu- sotsiaal- töötukindlustus- pensionisammaste ja müües ka käibemaksuga. Maksuvaba on ainult kinnaste müümine, kui tõestad ära, et need olid perekonna omandis aastasadu, muidu maksad ostu- ja müügihinna vahelt tulumaksu.
Vähemalt kaks aastat su omandis olnud asjade müümine on vaikselt ilma liigse kärata maksuliseks tehtud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.