Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Ega siis üüber nuga ei tee teistsugust kriipsu. Lõikamisel on tähtis lihtsalt kriips peale saada. Murdmine on kunstükk. Tegelikult vist polegi, lihtsalt seal peab olema jõhker. Vaikne murdmine toodab praaki.
Olen ka kuulnud, et osa klaase olid lõikamatud (praagid). Olen ka kuulnud, et tehases kukub klaastahvel umbes teise korruse kõrguselt pakki, katki ei lähe. Soe klaas on vastupidav.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
26-04-2017, 08:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2017, 09:25 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
(25-04-2017, 22:13 PM)JaakH Kirjutas: pole küll ehitusmeister, kuid mu taat lõikas aeg ajalt klaase, mille ma palliga sisse lõin. nii 30a tagasi ja õpetas mind ka, kas sest tänapäeva klaasidel kasu on on ise asi. Jutt järgmine... lõige -kriips-olgu ühene algusest lõpuni ja siis koputa klaasinoaga õrnalt mööda lõiget vastaspoolt. Varsti käib plõks ja TEHTUD... Olen oma tarele mitmedki klaasid akendele nii ette lõiganud. Mul veel saksa aegne klaasinuga
Mul taat tegi ka kõik need koputamised ja kunsttükid ära. Pragu jooksis poolkaares kord siia kord sinnapoole kriipsu. Vahel harva otse ka. Klaasi viga oli, sest alles eelmisel aastal vahetasin ära tolleaegse akna, milles teravnurga all hoovi vaadates oli nagu naerutuba. Eriti naljakas oli vaadata pead piki klaasi liigutades. Kuidas taadil see klaas raami sisse lõigata õnnestus, seda ei tea. Teine aken viskas ees olles mingil aastal prao sisse, mis pikapeale teise serva välja jooksis. Raam justkui kõver ei olnud, küllap sisepinged. Klaasitahvlid olid uued, puukastis ja puust põhu sees.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 257
Teemad: 17
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
26-04-2017, 12:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2017, 12:18 PM ja muutjaks oli
Jahimees.)
Tuli üks nõukaaegne puitsõrestikuga veoka kong eest ära lammutada. Ei tea, mis mudel see oli, kuid kõikidel külgedel olid aknad ja ülemised servad kaardus ning ülemistes nurkades suisa klaasriidest nurgad.
Seda tööd tehes ei märganud ma mitte ühtegi rikutud peaga kruvi (kõiki muidugi üle ei kontrollinud). Iga plekitahvli servas oli umbes 50 mm vahega kruvi sõrestikus sees. Mismoodi need tollel ajal paigaldati nii, et kruvipäid ei rikutud? Olles ise nõukaaegsete kruvidega pidanud kokku puutuma, siis nende kvaliteet oli ju kohutav.
Postitused: 146
Teemad: 1
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Haamer, elik vasar võis olla peenemate kruvide keeramise vahend.
Postitused: 494
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Miks mitte osta komplektne rolleri mootor sinna kardile (70cc)? Rolleri sidurid on vedrude vahetusega reguleeritavad.
Postitused: 151
Teemad: 0
Liitus: Feb 2017
Maine:
2
Plaanis varsti hakata koduhoovi tänavakivid maha panna, pinda on u 250 m2 nii, et omajagu. On keegi seda tööd ise varem teinud? Juhendeid internetist leiab aga ma mõtlen, et kui raske võib esimene kord ise teha? Niipalju olen aru saanud, et kui liivapadi on õigesti tehtud siis väga nahka midagi ei saa keerata ja kui lähebki siis tuleb kivi üles võtta ja uuesti teha, ainus kaotus on oma aeg.
Postitused: 1,297
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Ei ole raske, põhiline on aluspind ette valmistada ja tihendada. Umbes sama mis vannitoas seina plaatida - kui aluspind on sirge, läheb kiirelt ja lõbusalt ja kui kõver ja töö käigus õgvendad, on jopp ja matt pidevalt suus.
Postitused: 392
Teemad: 4
Liitus: May 2013
Maine:
6
Küsimus ka:
Kuidas võiks leida tsentrifugaalsidureid ning neid pöörete järgi valida. Mootorsaagide omad vist rakenduvad väga kõrgelt pöördelt, et saaks sisuliselt kasutada näiteks murutraktori mootoriga koostöös (+võimsuse küsimus)
...
Erinevad õli/kiilrihmaga muudetavad ülekanded tunduvad kulukaks minema.
...
Õiged märksõnad e-bay-sse ja hakkab hargnema
go cart clutch
centrifugal clutch honda
Suurema mootoriga läheb kallimaks-suuremaks -keerulisemaks, aga a-la Honda GX200 nöörimootoriga ei ole mõtet midagi muud leiutada, sidur otsa (vahe on kas võll on tolli- või meetermõõdus) ketiga tagateljele ja kogulugu.
Samm edasi on variaator jne.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
(27-04-2017, 19:23 PM)Tift Kirjutas: Nii...väike arutlus. - 3000 tundi töötanud 3-silindriline diiselmootor. ca 100 tundi tagasi vahetatud õli ja filter. Hakkas lärmi lööma, et midagi on viltu mootori õlitamisega.
Võtsin õlirõhu anduri maha . (vahepeal olgu öeldud, et õlitase on normis : Ühendasin lahti kõrgsurvepumba klapi juhtme, et mootor käima ei hüppaks. Andsin võtit - anduri august ei tulnud ...midagi. Mitte poolt piiskagi! Keerasin ka filtri maha - khmm, sama lugu. Kes arvab samuti nagu mina, et õlipump või seda käitav ajamiosa on koostööst loobunud, see tõstku käsi üles!
No kui õli on, siis ei saa selle viga olla ju
. Aga võimalusi mitu näiteks: õlivõttur sodi(vms kraam) täis, tõsi võib ka pump olla või ajam. Kõige parem oleks võtta karter maha ja vaadata. Kui saladus pole, siis mis masina mootor?
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 132
Teemad: 8
Liitus: May 2009
Maine:
1
(29-04-2017, 10:34 AM)hulgus Kirjutas: Kas ainult minul viskab Kuldsebörsi lehel turvahoiatuse ette?
Ei ole sa ainuke.
_____________________________________
Kuldsete kätega soss-sepp.