12-05-2017, 13:54 PM
Kas Tallinnas on Congestio lõpetanud tegevuse? Pood on füüsiliselt nagu alles, ust lahti ei teha ega telefonidele-meilidele vastata.
(15-05-2017, 17:42 PM)jussm Kirjutas: Oskab keegi öelda miks mõne manuaalkastiga autoga on sujuvalt käigu vahetamine raskem?
...
(15-05-2017, 21:32 PM)hulgus Kirjutas:(15-05-2017, 17:42 PM)jussm Kirjutas: Oskab keegi öelda miks mõne manuaalkastiga autoga on sujuvalt käigu vahetamine raskem?
...
Vahe on sees ka tross- või hüdroajamiga sisteemi puhul. Hüdro reeglina andestab rohkem, mõni trossiga sidur on ikka väga äkiline... samas äkilisem sidur laseb ka kiiremini vahetada.
Kahemassilise siduriga VW-l hakkab vist sidur pekki minema, ilma jõnksuta vahetus tahab harjumist. Spetsialistid räägivad, et sõida kuniks kestab ja nii ongi juba 2 aastat sõidetud.
(15-05-2017, 22:54 PM)impreza Kirjutas: kahemassilise sitaratta vahetad tavalise vastu
(15-05-2017, 17:42 PM)jussm Kirjutas: Oskab keegi öelda miks mõne manuaalkastiga autoga on sujuvalt käigu vahetamine raskem? Näiteks mu Audi A6 C4 quattro puhul 1-2 vahetuse puhul peab väga rahulikult sidurit ühendama ja natuke ka gaasi lisama sest muidu käib jube jõnks läbi, kõrgemate käikude puhul on asi veidi kiirem. Samas 2011.a Skoda roomsteriga saab välkkiirelt vahetada ja pole midagi tunda. Ilmselt jõuülekandes aja jooksul midagi kulub aga mis need kohad on?
(15-05-2017, 22:54 PM)impreza Kirjutas:On saadaval küll, aga miks näppida töötavat asja?(15-05-2017, 21:32 PM)hulgus Kirjutas: ...
Kahemassilise siduriga VW-l hakkab vist sidur pekki minema, ilma jõnksuta vahetus tahab harjumist. Spetsialistid räägivad, et sõida kuniks kestab ja nii ongi juba 2 aastat sõidetud.
Selle kahemassilise sitaratta vahetad tavalise vastu ja köik probleemid murtud
inglaste jebays enamus VAGidele asi saadaval...
(15-05-2017, 22:54 PM)impreza Kirjutas:Järgmisena tekivad käigukastide probleemid kuna viimased on väände- jm tugevusvarude poolest teistmoodi projekteeritud. Paljudes vag-foorumites juba selgeks räägitud teema...(15-05-2017, 21:32 PM)hulgus Kirjutas:(15-05-2017, 17:42 PM)jussm Kirjutas: Oskab keegi öelda miks mõne manuaalkastiga autoga on sujuvalt käigu vahetamine raskem?
...
Vahe on sees ka tross- või hüdroajamiga sisteemi puhul. Hüdro reeglina andestab rohkem, mõni trossiga sidur on ikka väga äkiline... samas äkilisem sidur laseb ka kiiremini vahetada.
Kahemassilise siduriga VW-l hakkab vist sidur pekki minema, ilma jõnksuta vahetus tahab harjumist. Spetsialistid räägivad, et sõida kuniks kestab ja nii ongi juba 2 aastat sõidetud.
Selle kahemassilise sitaratta vahetad tavalise vastu ja köik probleemid murtud
inglaste jebays enamus VAGidele asi saadaval...
(16-05-2017, 09:45 AM)Walter Kirjutas: Järgmisena tekivad käigukastide probleemid kuna viimased on väände- jm tugevusvarude poolest teistmoodi projekteeritud. Paljudes vag-foorumites juba selgeks räägitud teema...
(17-05-2017, 20:56 PM)Provoker23 Kirjutas: millega konserveerida külvimasina ülekandekette peale külvamist, et järgmiseks hooajaks masin löögivalmis oleks. Masin soetatud siinse foorumi kaudu ning tänud müüjale soodsa diili eest.
Ainus mida masinaga oli teha vaja oligi kettide liikumasaamine kuna need olid õsna pulkadeks roostetanud ning ühe suurema koputasin lülikaupa pingil istudes jälle liikuma. Rohkem seda tööd teha ei tahaks ning uuringi, et kas on mingit varianti millega aasta seismist asi vastu peaks ilma et ketid jälle kinni oleks roostetanud. Ise mõtlesin, et võtan lõpus ketid maha ning torkan kuskile naftavanni kuni järgmise hooajani. Kaanega nõusi majapidamises ikka leidub ning hoiaks teda väetisekastis.