Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(01-06-2017, 08:00 AM)muska71 Kirjutas:  ...
kui viimati käisin siis automaat enam ei pakkunudi sellist valikut ja kummaline see,et kilomeeter eemal eesti moodsaim lüpsilaut kus põkse jalaga segada kumnas.

Metsaküla Piim ostab omale vajaliku mandi tõenäoliselt hulgihinnaga koju tooduna. Neil seda leent ikka kulub. Kunagi oli Krooningu firmakaardiga võimalik sinist ilma tuvastamata tankida. Kas see ka praegu toimib, pean järele küsima. No Sind see tõenäoliselt ei aita.

Kui Krooning Sinule enam ei müü, siis pead hakkama Olerexi klendiks. Saue ei ole õnneks kaugel.

(31-05-2017, 20:49 PM)Daff Kirjutas:  
(31-05-2017, 20:41 PM)olli Kirjutas:  Need andmed sinise kütuse ostjate kohta teatavasti MTAle edasi saadetakse. Kas võib julgelt eraisikuna oma tarbeks traktorisse, soojapuhurisse või mu poolest kasvõi lõkkesse osta, pigem väikestes kogustes? Või on oodata MTA külaskäiku, järelepärimisi?

Kõik oleneb kogustest. MTA hakkab su vastu huvi tundma kui sa suudad nendeele oma koguste ja tankimiste regulaarsusega silma hakata.

Samuti suurendab tõenäosust selgituste vajaduse kohta isikliku maavalduse puudumine. Kuigi sisulist vahet ei ole - kui põllumajandusega ei tegele, siis jääb väga vähe aktiviteete järgi sinise pruukimise õigustamiseks. Metsas ja merel käib seaduse järgi valge, teel käib valge, soojapuhuris käib valge, lõkke süütamisekeks on süütevedelikud... Samas olla MTA ametnikud täiesti äraräägitavad. Lihtsalt selgitus peab hea olema Big Grin

(01-06-2017, 00:51 AM)Marko Kirjutas:  
(01-06-2017, 00:17 AM)tõnn Kirjutas:  Kas on mingit värvikõvendit, mis sobiks veneaegse pentaftaal PF lakiga?

Proovi akuhappega, vesilahusega õigemini, saab autopoest. Ma panen oma lakile 3 - 5 kuupsentimeetrit liitri kohta.

Originaal PF parketilaki kõvendi oli vist HCl, ehk soolhappe 10% lahus. Mingit õlisodi pandi ka juurde,et paremini seguneks.
Ise lakkisin 25 aastat tagasi isesegatud kõvendiga laudpõranda. Kole kui Moskva peale tuumasõda, aga kestab siiani.


(01-06-2017, 08:00 AM)muska71 Kirjutas:  jah olen kursis selle tralliga,automaadist valisingi vanasti kütuse liigi- eriotstarbeline,siis id kaart jne.kui viimati käisin siis automaat enam ei pakkunudi sellist valikut ja kummaline see,et kilomeeter eemal eesti moodsaim lüpsilaut kus põkse jalaga segada kumnas.

Minul on käinud ühes tanklas kusagil Kohila kandis selliselt, et kõigepealt sisestad automaati ID kaardi, küsis koodi ja siis automaatselt andis ette kirja et erimäristusega kütust kasutades olen teadlik..................jne.

Enne ei olnud samamoodi valikut et kas eri või tavalist tahan...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

Küsimus selline, et kas murutraktori niidukorpust on mõtekas lasta tsinkida. Rooste närib kui jätta pesemata ja iga aasta värvida kah ei viitsi.

Ei ole, poodides hakkavad uue korpuse hinnad 100 eurost, 250 on koos terade pukkide ka rihmaratadtega... see tsink seal kaua ei kesta....

Kas elektrigeneraatoris ei või sinist kasutada?

(02-06-2017, 07:18 AM)veix__ Kirjutas:  Kas elektrigeneraatoris ei või sinist kasutada?

Ei ,kui pole plaanis seadust rikkuda

Kuna mul 4x4 foorumis kasutajat njetu, siis küsin siit. Kas keegi oskab öelda, midagi esibumperi(põrkeraua) õmberehitusest? Plaanis enda jeebile  ette ehitada terasest bumper koos vintsipesaga, aga kas sellejaoks on vaja bürokraatiat ka ajada? St. mingi ümberehitus teema?

Almost Again

(02-06-2017, 16:32 PM)Necro Kirjutas:  Kuna mul 4x4 foorumis kasutajat njetu, siis küsin siit. Kas keegi oskab öelda, midagi esibumperi(põrkeraua) õmberehitusest? Plaanis enda jeebile  ette ehitada terasest bumper koos vintsipesaga, aga kas sellejaoks on vaja bürokraatiat ka ajada? St. mingi ümberehitus teema?

ei tohiks olla,gabariidid peavad samaks jääma,kui ei siis tuleb passis vist muutused teha.kunagi uaazikul tegin ja polnud mingeid probleeme.

(01-06-2017, 20:37 PM)nustu826 Kirjutas:  
(01-06-2017, 08:00 AM)muska71 Kirjutas:  jah olen kursis selle tralliga,automaadist valisingi vanasti kütuse liigi- eriotstarbeline,siis id kaart jne.kui viimati käisin siis automaat enam ei pakkunudi sellist valikut ja kummaline see,et kilomeeter eemal eesti moodsaim lüpsilaut kus põkse jalaga segada kumnas.

Minul on käinud ühes tanklas kusagil Kohila kandis selliselt, et kõigepealt sisestad automaati ID kaardi, küsis koodi ja siis automaatselt andis ette kirja et erimäristusega kütust kasutades olen teadlik..................jne.

Enne ei olnud samamoodi valikut et kas eri või tavalist tahan...

ma kord aastas olen ostnud nii 65L korraga,täna saue oleraksis see kompressori kõrval olev nr 5 kolonka sinise oma.lasedd paagi täis,lähed sisse putkase ja annad tädile id kaardi(on ka kliendikaart)ja siis maksad ostetud kütte eest.mulle meeldis rohkem kui tutermaa.

(02-06-2017, 08:22 AM)AsTroSS Kirjutas:  
(02-06-2017, 07:18 AM)veix__ Kirjutas:  Kas elektrigeneraatoris ei või sinist kasutada?

Ei ,kui pole plaanis seadust rikkuda

Säti vilja kuivatamine elektriahjule ja põleta seda voolu tegemiseks nii palju kui kulub Big Grin.

https://www.emta.ee/et/ariklient/aktsiis...amine#kaks

Aga kui kasutad generaatorit saadud elektrit otseselt põllumajanduslikel eesmärkidel, näiteks toodad lehmalauda jaoks elektrit?

(03-07-2015, 00:08 AM)pen.skar Kirjutas:  Niipalju elusaid belarusse meil küll enam pole, kui Maaleht väidab. Isegi eelmine nädal Saaremaal, kus imepisikesed põllulapid, toimetasid silorullidega Manitoud, Deered mässisid jne. Metsas vast mütatakse bellakaga, palms sabas ja kogu lugu.

(02-06-2017, 18:25 PM)veix__ Kirjutas:  Aga kui kasutad generaatorit saadud elektrit otseselt põllumajanduslikel eesmärkidel, näiteks toodad lehmalauda jaoks elektrit?

Kui sul on lehmalaut, siis oled ju põllumajandustootja. Milles küsimus?

(02-06-2017, 16:34 PM)muska71 Kirjutas:  
(02-06-2017, 16:32 PM)Necro Kirjutas:  Kuna mul 4x4 foorumis kasutajat njetu, siis küsin siit. Kas keegi oskab öelda, midagi esibumperi(põrkeraua) õmberehitusest? Plaanis enda jeebile  ette ehitada terasest bumper koos vintsipesaga, aga kas sellejaoks on vaja bürokraatiat ka ajada? St. mingi ümberehitus teema?

ei tohiks olla,gabariidid peavad samaks jääma,kui ei siis tuleb passis vist muutused teha.kunagi uaazikul tegin ja polnud mingeid probleeme.

Uuematel masinatel nõutakse jalakäia turvalisuse märgiks mingeid sertifikaate. Stanged, kängururauad jms. Isegi ilusate tehase rauast stangedega on mõni mees hätta jäänud ülevaatusel. Eriti "vahvad" on need moodsad kängururauad, millel spetsiaalselt vastavad nõrgestavad kohad konstruktsiooni sisse tehtud, et kokkupõrke korral ilusti kortsu läheks ja inimene vähem haiget saaks. Eesmärk iseenesest on ju üllas, aga eeldusel et neid raudasid ainult iluasjana tarbitakse.

(02-06-2017, 19:17 PM)Meistrimees Kirjutas:  
(02-06-2017, 18:25 PM)veix__ Kirjutas:  Aga kui kasutad generaatorit saadud elektrit otseselt põllumajanduslikel eesmärkidel, näiteks toodad lehmalauda jaoks elektrit?

Kui sul on lehmalaut, siis oled ju põllumajandustootja. Milles küsimus?

Vähegi arvestatav tootja vaevalt tanklast paarikümne liitri kaupa kütet ostmas käib, mingil erandjuhtumil võibolla.
Erimärgistusega kütust põllu/aiamaa harimiseks tohib kasutada ka eraisik ja kui ikka kartulimaa ja porgandipeenar on ette näida, ei ole sel eelmainit ametil miskit kõhida.

(02-06-2017, 16:32 PM)Necro Kirjutas:  Kuna mul 4x4 foorumis kasutajat njetu, siis küsin siit. Kas keegi oskab öelda, midagi esibumperi(põrkeraua) õmberehitusest? Plaanis enda jeebile  ette ehitada terasest bumper koos vintsipesaga, aga kas sellejaoks on vaja bürokraatiat ka ajada? St. mingi ümberehitus teema?

Kui tahad olla seadusekuulekas, siis tegelikult peab. Meil on muu Euroopaga võrreldes veel mõistlik lähenemine ümberehituse (iseehituse) teemale - ehk siis kui midagi väga valesti ei paista olevat, siis reeglina ei hakata norima ka ülevaatusel, kuid tegelikult peab sul olema ette näidata paber, et ümberehitus vastab seaduses märgitud nõuetele. Ümberehitus ei tohi inimestele olla ohtlik. See on sama, mis ise mingi sõiduki ehitamine - päris vabalt kõike teha ei või, kui liikluses osaleda tahad. 
Kui vaatad, siis firmad, mis erinevaid stangesid toodavad toovad üldjuhul välja ka selle, et nende stangel on sertifikaaditempel peal.

(02-06-2017, 16:32 PM)Necro Kirjutas:  Kuna mul 4x4 foorumis kasutajat njetu, siis küsin siit. ...
4x4.ee on ka registreerimata vabalt loetav?.


(02-06-2017, 21:18 PM)Jahimees Kirjutas:  
(02-06-2017, 16:32 PM)Necro Kirjutas:  Kuna mul 4x4 foorumis kasutajat njetu, siis küsin siit. Kas keegi oskab öelda, midagi esibumperi(põrkeraua) õmberehitusest? Plaanis enda jeebile  ette ehitada terasest bumper koos vintsipesaga, aga kas sellejaoks on vaja bürokraatiat ka ajada? St. mingi ümberehitus teema?

Kui tahad olla seadusekuulekas, siis tegelikult peab. Meil on muu Euroopaga võrreldes veel mõistlik lähenemine ümberehituse (iseehituse) teemale - ehk siis kui midagi väga valesti ei paista olevat, siis reeglina ei hakata norima ka ülevaatusel, kuid tegelikult peab sul olema ette näidata paber, et ümberehitus vastab seaduses märgitud nõuetele. Ümberehitus ei tohi inimestele olla ohtlik. See on sama, mis ise mingi sõiduki ehitamine - päris vabalt kõike teha ei või, kui liikluses osaleda tahad. 
Kui vaatad, siis firmad, mis erinevaid stangesid toodavad toovad üldjuhul välja ka selle, et nende stangel on sertifikaaditempel peal.
põhinõue on,et teravaidd servasi stange otstes ei tohi olla meenus praegu ja seda ülevaatajad kontrollivad ja kigisevad.

(02-06-2017, 16:32 PM)Necro Kirjutas:  Kuna mul 4x4 foorumis kasutajat njetu, siis küsin siit. Kas keegi oskab öelda, midagi esibumperi(põrkeraua) õmberehitusest? Plaanis enda jeebile  ette ehitada terasest bumper koos vintsipesaga, aga kas sellejaoks on vaja bürokraatiat ka ajada? St. mingi ümberehitus teema?

Ei mingit jama ,seilatud.Samas nett täis igale masinale sobivaid vintsilahendustega stangede jooniseid (tänavalegaalseid).Ainult edu.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 24 külali(st)ne