22-04-2017, 17:02 PM
Ma arvan,et katusematerjal Novosibirski autol ei ole õige. Minu arvamust kujundab asjaolu,et märjaks saades(veest läbi imbudes) tilgub sealt vett nii sohvrile kui ka kaasreisijatele kraevahele. Sama nalja olen ise kogenud GAZ 69 tendiga ja hilisema mudeli UAZ 469ga tendiga.
Pigem arvestades,et GAZ M1 eeskuju oli Ford V8 kasutati katuse kattematerjalina midagi kõvemat nagu kirsanahk või midagi sellist,mis vett sisse ei lase sadada.
Ilmselt olid katuses ka puitkaared,mis võisid olla männipuust? Kuna vaevalt väärispuidu peale hakati aega raiskama ja neid poleks venemaal nagu nii kuskilt võtta olnud.
See oleks siinkohal 5 kopikat minu arvamust,teemasse.
Paar ajaloolist pilti teises ilmasõjas konfiskeeritud GAZ M1 mille sakslased enda teenistusse rakendasid
Mitmetel vanadel piltidel tundub olema justkui hele katus peal aga tegu on hoopis sellega,et olemasolev nahk katusel on pleekinud/kulunud. Või pildistamise nurk on selline,kus peegeldamise tulemusena tekkib foto. Kust paistaks nagu oleks katuse materjal persent.
Pigem arvestades,et GAZ M1 eeskuju oli Ford V8 kasutati katuse kattematerjalina midagi kõvemat nagu kirsanahk või midagi sellist,mis vett sisse ei lase sadada.
Ilmselt olid katuses ka puitkaared,mis võisid olla männipuust? Kuna vaevalt väärispuidu peale hakati aega raiskama ja neid poleks venemaal nagu nii kuskilt võtta olnud.
See oleks siinkohal 5 kopikat minu arvamust,teemasse.
Paar ajaloolist pilti teises ilmasõjas konfiskeeritud GAZ M1 mille sakslased enda teenistusse rakendasid
Mitmetel vanadel piltidel tundub olema justkui hele katus peal aga tegu on hoopis sellega,et olemasolev nahk katusel on pleekinud/kulunud. Või pildistamise nurk on selline,kus peegeldamise tulemusena tekkib foto. Kust paistaks nagu oleks katuse materjal persent.