07-07-2017, 21:39 PM
(07-07-2017, 17:08 PM)Taaviw126 Kirjutas:Jah see projekt on üks kohutav probleemide sasipundar. Rootslane on ka möödunud 50 a jooksul mingid detailid mootori küljest ikkagi ära kruvinud. Nüüd otsib neid mööda maailma taga. Iga detailiga on jube probleem. Venemaalt pakuvad kõik "spetsialistid" midagi, alguses olin optimistlikum aga nüüd ei tee mingit kaupa enne kui asjast on mitme külje pealt pildid tehtud ja mõõdulinti külje peal hoitud. Siis võrdlen asja kataloogiga ja alles siis hakkan kaupa tegema. Kui taastad Gaz M1, siis arvatakse, et tegemist on miljonäriga. Just täna tehti mulle pakkumine tagumiste originaalsete täiskomplektsete mehhaanilisele pidurisüsteemile küsiti 4500€,(04-07-2017, 08:35 AM)Veteran Kirjutas: Arvajaid on siin ja soovitajaid ning muidu tarkpäid, kuid kas teil on ka KOGEMUSI?Elu on isegi keeruline, kas peab seda veel keerukamaks tegema?
Lase liivapritsiga puhtaks ja kogu lugu!Seda loomulikult oskaja meistri juures!
Vaevalt et kellelgi Eestis V8 emkaga kogemusi on. Ma ise nii hurraaga peale ei lendaks. Sama nagu soovita numismaatikule liivapaberit. Hästi võtab ju.
Ma soovitasin vennal ennast välja magada. Isegi GAZ 23 oli lihtsam projekt. Teine suurem probleem on katus. Eestist tõenäoliselt ma keevitajat ei leia. Katused olid M1-l kõik presendist, mis tänapäeval on suures enamuses kinni keevitatud, nagu minul. Milline ta välja nägi, kuidas kinnitus present, milline oli seal puidust karkass ja kuidas see kinnitus. Moskvast pakutakse M1 tehasejooniseid 35 000 rub. komplekt. Tõenäoliselt tuleb see osta.