Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Mine osta 25.- eest tööriistamarketist õige asi
http://tooriistamarket.ee/et/vedrut%C3%B5mmits

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki

(10-07-2017, 19:09 PM)maisalup Kirjutas:  Kellegil on mingeid ideesid auto vedru tõmmitsa jaoks? Tagumised vedrud lähevad vahetusse. Olemas siis m20 keermelatt, m20 mutrid ja 10mm paks terasplaat millest komponente välja lõigata...

Saab ka ilma tõmmitsata ju, ühe tungrauaga auto üles, teine tungraud õõtsa alla, amort lahti ja edasi vedru kättesaamine juba käkitegu. Võimalik ka ühe tungrauaga hakkama saada, siis lihtsalt puupakk või tellis õõtsa alla ja mängid kõrgusega niikaua kui asi käes ja uus asi küljes. 
Buumeril vähemalt sai niimoodi, loogiliselt võttes peaks teistel ka saama ju.

Ei ilma tõmmitsatta ei saa, juba proovisin ei lähe kohe kuidagi. Isegi kui amort lahti lasta ei liigu alla poole enam rohkem kui liikus koos amordiga, proovisin. Lõpuks lõikasingi lihtsalt paksust metallplaadist 2 latakat ja keskele 24mm ava, et 20mm keermelatt ilusti läbi läheks ja nurgaall olek keermelatti ei pooks. Läks kokku nagu ludin ja maksis kokku 11,6 eur(keermelatt ja hunnik mutreid kotiga) plaat vedeles vanaraua hunnikus. Peale kokku surumist Läks traadiga kinni, kuid see ilge nikerdamine ja peaks sõnnikulaotaja ketist tegema aasadega kinnituse(8mm ketilüli on vast ohutum kui 3mm pehme topelt traat.   
See tööriistamarketi oma on olemas, kannatas ühe auto esivedrud vahetada ja siis oli otsas(keere kulunud, liiga pehmest metallist ja kaardus kõveraks vedru surve all). Praegune süsteem tundub, et kannatab päris paljude autode verdusid vahetada. Poe omade kohta lugesin ka, et palju õnnetusi juhtunud, sest need odavamad nikerdised pole õigest materjalist ning kipuvad poolduma, õiged samasugused tõmmitsad nagu tööriistamarketil, hakkavad hinnast 70-80eur... ja päris õiged asjad on 350-500eur.

(10-07-2017, 19:41 PM)Laurts Kirjutas:  Mine osta 25.- eest tööriistamarketist õige asi
http://tooriistamarket.ee/et/vedrut%C3%B5mmits

Kui ma ei eksi siis Handymanis oli 10€.
Aga endale tegin ka kunagi 20 keermelatist. Keevitasin 22 mm sise mõõduga toru külge konksud mis ilusasti keermelati peal mutritega kokku pressida sai. Töö sai igatahes tehtud.

vabal ajal painutan kaablit...

(10-07-2017, 19:41 PM)Laurts Kirjutas:  Mine osta 25.- eest tööriistamarketist õige asi
http://tooriistamarket.ee/et/vedrut%C3%B5mmits

Viskasin sellise välimusega tõmmitsad pärast 5 või 6 silla vedrude vahetamist vanarauda, keerme lõtk oli jube ja rohkem ei julgenud kasutada. Tootjat ei tea kahjuks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(10-07-2017, 23:18 PM)Marko Kirjutas:  
(10-07-2017, 19:41 PM)Laurts Kirjutas:  Mine osta 25.- eest tööriistamarketist õige asi
http://tooriistamarket.ee/et/vedrut%C3%B5mmits

Viskasin sellise välimusega tõmmitsad pärast 5 või 6 silla vedrude vahetamist vanarauda, keerme lõtk oli jube ja rohkem ei julgenud kasutada. Tootjat ei tea kahjuks.

Mul samad töötavad selle vindi lötkuga juba 5aastat..Ära karda tööta edasi......

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV

Ega see keermelatt ka päevast päeva täristamist ei kannata, päris tööks näiteks Kukko tootevalikust midagi

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki

(10-07-2017, 23:29 PM)impreza Kirjutas:  Ära karda tööta edasi......

Ammu juba Huiundaks moondunud

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(10-07-2017, 23:49 PM)Laurts Kirjutas:  Ega see keermelatt ka päevast päeva täristamist ei kannata, päris tööks näiteks Kukko tootevalikust midagi

Eks päevast päeva täristamiseks ongi need 350-500eur tööriistad, aga keermelatt peab piisava määrde korral minu eluaja autod vastu nii palju kui vaja, ning ega see 6eur nii suur summa ka pole et ei saaks uut keermelatti osta, ning vaja läheb korraga ainult pool meetrisest latist...

(09-07-2017, 18:22 PM)-honkomees Kirjutas:  
(09-07-2017, 14:15 PM)oltsberg Kirjutas:  ... Kui palju maksis nõukaajal mudelauto?

Endal neid peaaegu polnudki, nüüdseks noodki ammu kadunud. Lootsin, et hind on ajastutüüpiliselt põhja alla raiutud, aga netist pilte vaadates selgus, et ei ole. Ehk oli siis pakendi peal? ...
huvitava teema leidsid üles. Ja huvitaval kombel pole ka pakendil hinda  Big Grin tõeliselt kummaline nähtus, kõigil asjadel oli hind sisse valatud-stantsitud-peale trükitud jne aga siin ei ole isegi tühja hinnakohta nagu "___rbl.___ kop. "
Väike lõik minu kogu arvepidamisest. 1984-1989 olid kindlad hinnad, hiljem algas turumajandus.  Smile 

84 Gaz 24-01   A14 6,15 rbl. 
84 RAF 2203 6,00 rbl. 
84 Gaz 13 "Tsaika" A15 9,40 rbl. 
84 Gaz 24-02 6,15 r bl. 
84 Maserati Mistral 2,00 rbl. 
84 Mebetoys Lotus 3,00 rbl. 
85 M 408    A1 3,50 rbl 
85 Vaz 2102 3,50 rbl 
86 M 412 -GAI- 3,90 rbl. 
86 M 427         3,50 rbl 
86 M 434         3,50 rbl 
87 M 427-Avtoexport 3,90 rbl. 
87 Vaz 2105 6,00 rbl. 
87 RAF 977 M 3,50 rbl. 
88 Gaz AA 4,00 rbl. 
88 Gaz AAA 4,30 rbl. 
84 Kamaz 5320 5,00 rbl. 
85 Russo-Balt "Torpedo" 8,00 rbl. 
85 Raf 2203 6,00 rbl. 
86 Gaz 24-02 -Aeroflot- 10,50 rbl. 
87 Amo-F-15 5,50 rbl. 
87 Kamaz 5511 6,00 rbl. 
87 Kamaz 5320 (tendiga) 5,50 rbl. 
87 Gaz 3102 6,80 rbl. 
87 RAF 2203 "Gai" 8,00 rbl. 
87 Zil 117 8,00 rbl. 
87 Vaz 2121+Skif 13,00 rbl. 
87 Russo-Balt "Landole"           9,00 rbl. 
87 Russo-Balt  "Limusin-Berlin" 9,50 rbl. 
88 Vaz 2101 3,50 rbl 
88 Gaz 60         4,40 rbl. 
89 Zil MMZ 555      5,30 rbl

Kas need hinnad ja aastad on ka karbil kirjas või ainult nn raamatupidamises? Mul igatahes ei õnnestunud ettejäänud karpidelt välja lugeda ei aastat ega hinda.

(10-07-2017, 20:21 PM)mihkelr Kirjutas:  
(10-07-2017, 19:09 PM)maisalup Kirjutas:  ...
Tagumised vedrud lähevad vahetusse. 

Saab ka ilma tõmmitsata ju, ühe tungrauaga auto üles, teine tungraud õõtsa alla, amort lahti ja edasi vedru kättesaamine juba käkitegu.
...

Sõltuvalt autost võib, aga ei pruugi nii saada.

Väljast haaravad tõmmitsad tahavad päris palju ruumi saada. Näituseks mersudel seda pole. Neil tuleb seest tõmmata.

10 mm plaat ei pruugi ühekordsena vastu panna. kahekordsena vast kestab.

Oskab keegi soovitada sadulseppa Tallinnas(nõudeks see et hinnad poleks müstilised)? Mosse tagaiste vajab lappimist/nahatamist(päike on oma töö teinud)

(11-07-2017, 14:20 PM)v6sa Kirjutas:  10 mm plaat ei pruugi ühekordsena vastu panna. kahekordsena vast kestab.

Pidas vastu ilusti ja grammigi järgi ei andnud, korralik venelase teras, augusaega läks ikka hulga aega, kuigi sama saag võtab magusasti tänapäevast s352 siiis selle venelasega nii magusasti ei läinud.

Kellegil selline ROTT üleminek vedeleb jalus ja tahaks loobuda sellest?
   

Kust võiks leida kummilõdvikuid? Siniseid silikoonist lõdvikuid leidsin aga nagu kiuste ei ole neil pakkuda 45mm 180 lõdvikut või 45-38 180 on 51 ja on ka 38 kuid mitte seda vahepealset ja kuna ruumiga ilgelt kitsas siis mingit 100 jätkuga kompunni senna ei pane...

Hüdroscand/Baltflex läbi käidud?

(12-07-2017, 21:45 PM)maisalup Kirjutas:  Kust võiks leida kummilõdvikuid? Siniseid silikoonist lõdvikuid leidsin aga nagu kiuste ei ole neil pakkuda 45mm 180 lõdvikut või 45-38 180 on 51 ja on ka 38 kuid mitte seda vahepealset ja kuna ruumiga ilgelt kitsas siis mingit 100 jätkuga kompunni senna ei pane...

https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...ikoon.html

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(12-07-2017, 22:04 PM)veix__ Kirjutas:  Hüdroscand/Baltflex läbi käidud?

ei nendesse pole taibanud minna, kuid muud hüdro poed käidud ja kõigil vastus nagu ühest suust et 45mm ei ole. Ja pm kaubamaja kohta nii palju, et mul oleks vaja 180 kraadise nurgaga 45mm lõdvikut, sest lõdvik peab tegema tagasi pöörde, 90 kraadiseid on igal pool olemas, kuid ruumi pole, et 2tk 90 kraadiseid üksteise ota panna

lähed knutsonisse ja ostad seda nn. õppivat lõdvikut.
mõne aasta eest oli küll 45 vabalt saadaval.
väänad sellise kuju nagu vaja ja kui kuum korra läbi käib, siis voolik õpib enam-vähem poosi selgeks.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 45 külali(st)ne