Gaz 23 KGB variant

(14-07-2017, 20:37 PM)Formika Kirjutas:  ...  ja siis ladina tähtedega mustal põhjal ...
Ma kipun arvama, et seda pole olnud. Meile anti kasutada lihtsalt vene "EA"
pilt Järva-Jaanist

ps. kirillitsa klaviatuuri  saab ka guugli tõlkemasinast
Vasta

Neetmutter on selline vigur:
[Pilt: 34560.JPG]
Spets tangidega tõmbad kokku nagu tavalise alumiiniumneedi, ainult auk keskel suurem ja keermega.
Vasta

(14-07-2017, 18:59 PM)Formika Kirjutas:   Kuidas sa teda puurisid, kogu sisu käib ju ringi, või lasid suurema puuriga aga siis jääb ju rõve 

Selline olukord on ise juba rõve.
Kui siit või teiselt poolt kinni hoida ei saa, siis keevitusega väljapoole punkt peale.
Jah, saan aru, et uus värv jne kõik läheb pekki, aga mis teha.
Mõnikord aitab ka nurga all puurimine, siis ei keeruta nii kaasa. Puur läheb muidugi kiirelt metsa.

Kui see on m8, siis saaks ka M6 pikema poldiga kinnitada, aga see samuti eeldab tagantpoolt juurdepääsu.

Popmutter on muidugi hea, aga minu jaoks eeldab see alati Baltic Bolti jooksmist, tööriista pandi tasumist ja pärast tagasiviimist.
Ehk siis väga tüütu, kui endal tange pole. Aga kui tagant kinni, siis muud varianti pole.

.
Vasta

(14-07-2017, 21:02 PM)tanel. Kirjutas:  Neetmutter on selline vigur:
[Pilt: 34560.JPG]
Spets tangidega tõmbad kokku nagu tavalise alumiiniumneedi, ainult auk keskel suurem ja keermega.
Kas nende spets tangidega ei saa kuidagi originaal mutrit vähe pingutada ?
Vasta

Nonii, viimase tunni tegelesin kadund isa sõpru-tuttavaid läbi helistades. Mitte ainult aastaarvu pärast muidugi, tore vahest vanade tuttavatega juttu ajada. Konkreetse numbri saab paigutada ajavahemikku 1971 kuni 1974, täpsemalt kahjuks kiirotsing ei anna. 
Loomulikult on ka see number kirillitsas, lihtsalt E on neil "je" ja C on "es"
Minu (no ok, naise) Volga number oli H9919EA. See on samuti kirillitsa.
ARK oli juba tuhandetollendal aastal korrumpeerunud, mis siis praegu tahta?

PS minu numbrid on alles, miski paberilipakas ka...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Sellised kummist paisuvad kinnitused. See konkreetne läheb 8mm auku. 
       

hp
Vasta

Sind aitab jäänuste kättesaamisel selline asi:

https://www.stokker.ee/otsfrees-6x20x6x5...1614976452

Sabas peab olem u 30 000 pööret minutis tegev jurakas. Vaikselt meelitad, hargneb küll. Tegelikult saab ka allesoleva mutri uuesti kinni keevitada, nokitsed vajaliku ala puhtaks ja paned täpi peale. Uus värv ei lähe tingimata peesse. Katad maalriteibi ja paberiga võimalikult palju kinni. Saab ka M6 poldi keerme seest välja freesida, aega peab palju olema. Tegelikult on tiba imelik juhendada inimest, kes sellise ulmelise auto valmis on ehitanud Sad

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(14-07-2017, 22:23 PM)Marko Kirjutas:  Sind aitab jäänuste kättesaamisel selline asi:

https://www.stokker.ee/otsfrees-6x20x6x5...1614976452

Sabas peab olem u 30 000 pööret minutis tegev jurakas. Vaikselt meelitad, hargneb küll. Tegelikult saab ka allesoleva mutri uuesti kinni keevitada, nokitsed vajaliku ala puhtaks ja paned täpi peale. Uus värv ei lähe tingimata peesse. Katad maalriteibi ja paberiga võimalikult palju kinni. Saab ka M6 poldi keerme seest välja freesida, aega peab palju olema. Tegelikult on tiba imelik juhendada inimest, kes sellise ulmelise auto valmis on ehitanud Sad
Vot sellist häda värskelt värvitud autol ei ole ette tulnud. Poleks värvitud, poleks probleemi aga hirm, et keeran suure töö peesse omaenese tarkusega ... Vana polt kah veel ees. Noh võimalik see kuidagi maha lõigata aga kõrgemaks jääb ta ikkagi
Vasta

mõni tilk kanget liimi ehk oleks abiks?
Vasta

Lahti tegemiseks heebel ja pneumo- või akumutrikeeraja?
Vasta

Augu ümbrus katta kleepsu, kaltsu, pehme pleki, seibi või ükskõik millise vääratuse puhuks kaitsva materjaliga, poldi pea maha lõigata, neetmutri servadesse puurida paar madala süvisega auku stopperrõnga tangide tarvis. Nii saab puurimise aeg neetmutri pöörlemist takistada. Puurida rahulikult, madalate pööretega sobivas mõõdus auk(nt. M6 tarvis) ja keermestada. Kui soov algupärandi järgi, võib ju ka M8-le minna. M6-e variandi puhul peaks treial lihtsalt tegema M6 poldi suurema peaga. Pärast mõistlik tarvitada head määret samasuguse stsenaariumi vältimiseks...
Vasta

(14-07-2017, 18:59 PM)Formika Kirjutas:  
(14-07-2017, 18:55 PM)Kadjakas Kirjutas:  
(14-07-2017, 18:14 PM)Formika Kirjutas:  ....Nüüd vahin lolli näoga seda polti ja keerutan teda näpuga ringi. Teiselt poolt ka ligi ei pääse. Kas kellelgi on ka sellist rumalat situatsiooni olnud ja kuidas seda lahendada.

Oli sama värk hiljuti. Puurisin kogu jama välja ja asemele läks tõmbemutter.
 Kuidas sa teda puurisid, kogu sisu käib ju ringi, või lasid suurema puuriga aga siis jääb ju rõve ja milline see tõmbemutter välja näeb. Pole sellise elukaga kokku enne puutund.

Lõikasin poldi võimalikult lähedalt maha ja puurisin kerge nurga all, et mutter ringi ei käiks. Ksf-id on eelpool kõik lahendused kirjeldanud, nt väike punkt keevitusega peale vmv.
Vasta

(14-07-2017, 18:14 PM)Formika Kirjutas:  Nii, auto sai valmis. Sain üle koera ja saba aga sabaotsas oli üks kuradima pikk karv.  Selleks osutus ühe tagumise numbri kinnitus polt. Tahtsin enne numbri kinnitust keeret natuke üle keerata, sest nägin, et augus oli päris palju värvi, aga pingutasin tsipa üle ja see sees olev mutter hakkas ringi käima. Sai ju tagasi pandud originaal luuk ja eks sel ka vanust juba 55a. Nüüd vahin lolli näoga seda polti ja keerutan teda näpuga ringi. Teiselt poolt ka ligi ei pääse. Kas kellelgi on ka sellist rumalat situatsiooni olnud ja kuidas seda lahendada.

Pakutakse sellist esinumbri alust ja väidetakse, et pidavat originaal olema. Kas vanemad härrad mäletavad, kas 60-ndatel olid esi ja taganumber erinevad. Kuskilt lapsepõlvest on meeles et olid erinevad. Või on siin vanu Volgamehi kes oskavad selle numbri aluse kohta sõna võtta
  Nii, oma pikast karvast sain ka lahti. Küll ma mõtlesin, kuidas ma selle numbri poldi kätte saan ilma midagi peesse keeramata. Lõpuks ühel unetul ööl otsustasin poldi pea maha lõigata otsa ümardada ja lihtsalt 6-ne mutter otsa keerata ja samal ajal peente otstega tangide kinni hoida. Asi õnnestus suurepäraselt. Homme pidid mingid autoajakirjanikud autot vaatama tulema ja vist tahavad kuskile autoajakirja üles panna
Vasta

Tänases Autolehes ka sõidukit lähemalt kajastatud.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(30-08-2017, 10:52 AM)Walter Kirjutas:  Tänases Autolehes ka sõidukit lähemalt kajastatud.
 Noh, siin foorumis teema ikka kordades paremini ja põhjalikumalt kajastatud. Vaevalt laiemat ringkonda see põhjalikkus üldse huvitab. Eks see rohkem minusugustele fanattidele, kes iga kruvikest oluliseks peavad. Peaasi, et oleks võimalikult originaalne.
   
Vasta

(30-08-2017, 21:56 PM)Formika Kirjutas:   Noh, siin foorumis teema ikka kordades paremini ja põhjalikumalt kajastatud. Vaevalt laiemat ringkonda see põhjalikkus üldse huvitab. Eks see rohkem minusugustele fanattidele, kes iga kruvikest oluliseks peavad. Peaasi, et oleks võimalikult originaalne.

Autoleht ongi suhteliselt pinnapealne, võtad artikli ette ja loed sissejuhatuse läbi, mõtled, et keerad lehte ja saad täpsemalt lugeda aga näed oligi kogu artikkel. Sammas on sul õigust, eks leht tahab müümist ja keskmine lugeja tahab, et ühte artiklit jaguks ühe peldikukorra jaoks.
Vasta

Kas sellised valge seinaga rehvid olid nõukogudemaal saadaval? Üks musta numbriga 2101 omas ka taoliseid.
Vasta

Valget seina müüdi eraldi.

hp
Vasta

Tegu rohkem tuuninguga .Usa rehvi matkimine.
Vasta

(31-08-2017, 11:44 AM)cesium Kirjutas:  Kas sellised valge seinaga rehvid olid nõukogudemaal saadaval? Üks musta numbriga 2101 omas ka taoliseid.
 Ega keegi täpselt ei teagi, milliseid kumme kasutati 60-ndatel Kremli saateautodel. Selge on see et tava Volga kummid seal vastu ei pidanud. Tava Gaz 23, mis olid KGB-l kasutuses jälitustegevusel, kasutati Gaz 22 kumme aga neil polnud üldjuhul sellistel kiirustel ka liigelda. GAZ 23B, mis olid valitsuse saateautod, pidid liikuma palju suurematel kiirustel. Üldine arvamus, Vene ja Ukraina spetsialistide, kui nii võib nimetada, hulgas on, et neil kasutati eksport rehve. Vanemad härrased kindlasti mäletavad, et nõukaaegsed rehvid ikka üle 10 000 km vastu ei pidanud. Aga kui kiirused oleks küündinud 130 - 150 km -ni tunnis siis ....  Muidugi oli kuskil müügil ka valgeid kummi linte, millega autot ilustada.
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne