Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(26-07-2017, 08:35 AM)maisalup Kirjutas:  Kui suur kinnituse vahe on hüdropumpadel nz10 ja nz32 vahel? Poldid on suurema vahega nž32, kuid mis mõõdus on kinnitus nuut, kas see võiks sobida nž10 nuudiga?

erinevad läbimõõdult naguu siga ja kägu ja ei sobi kokku mitte.

Kas keegi oskab öelda kust saaks soetada pildil olevat hüdrulika filtrit?
http://imgur.com/a/hv5VM
1991a vene freespingi hüdrojaama filter. See kõrgsurve filtri kopsik peaks suht standard värk olema. Terituspingi hüdrojaamal istub samasugune küljes.

Tekkis mul siin siis üks selline omamoodi küsimus:

Nimelt siis naise töökaaslane jäi juba mitmendat korda jogase peaga vahele ja tänasest juba mõni kuu tagasi on tal juhtimisõigus peatatud. Eelmisel nädalal aga ostis ta tööandja toetusel endale sellesamuse mopeedauto.....

Siit aga tekkis mul nagu küsimus, mis rahu ei anna - Olgugi et mopeedauto ei vaja juhilube. Kuidas krt. siis on võimalik et sa saad sõita n.ö. mootorsõidukiga legaalselt maanteel, kuigi sul on mootorsõiduki juhtimisõigus ära võetud joobes juhtimise eest...?

Kas mees sõidab praegu lihtsalt teadmatusest ringi, või ongi tegu n.ö. seaduse "halli" alaga.

Näitena: maanteel ju kirjutatakse alati protokolligi, et juhtis mootorsõidukit omamata vastava kategooria juhtimisõigust. Kuidas krt. saad sa siis legaalselt juhtida mootorsõidukit kui sul on mootorsõiduki juhtimisõigus ära võetud joobes juhtimise eest???

Juhtimisõigus juhtimisõiguseks, aga praegu on ju tegu konkreetselt roolijoodikuga....

Kas tõesti seaduse järgi saavad ka roolijoodikud uuesti maanteele wannabe-auto rooli???????


Targemad, selgitage, targutage....

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

(26-07-2017, 19:37 PM)qwerty009 Kirjutas:  Kas keegi oskab öelda kust saaks soetada pildil olevat hüdrulika filtrit?
http://imgur.com/a/hv5VM
1991a vene freespingi hüdrojaama filter. See kõrgsurve filtri kopsik peaks suht standard värk olema. Terituspingi hüdrojaamal istub samasugune küljes.

http://fildvig.ru/maslo.html
Sealt saad vähemalt filtri markeeringu, mille järgi otsida.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(26-07-2017, 20:47 PM)nustu826 Kirjutas:  Tekkis mul siin siis üks selline omamoodi küsimus:

Nimelt siis naise töökaaslane jäi juba mitmendat korda jogase peaga vahele ja tänasest juba mõni kuu tagasi on tal juhtimisõigus peatatud. Eelmisel nädalal aga ostis ta tööandja toetusel endale sellesamuse mopeedauto.....

Siit aga tekkis mul nagu küsimus, mis rahu ei anna - Olgugi et mopeedauto ei vaja juhilube. Kuidas krt. siis on võimalik et sa saad sõita n.ö. mootorsõidukiga legaalselt maanteel, kuigi sul on mootorsõiduki juhtimisõigus ära võetud joobes juhtimise eest...?

Kas mees sõidab praegu lihtsalt teadmatusest ringi, või ongi tegu n.ö. seaduse "halli" alaga.

Näitena: maanteel ju kirjutatakse alati protokolligi, et juhtis mootorsõidukit omamata vastava kategooria juhtimisõigust. Kuidas krt. saad sa siis legaalselt juhtida mootorsõidukit kui sul on mootorsõiduki juhtimisõigus ära võetud joobes juhtimise eest???

Juhtimisõigus juhtimisõiguseks, aga praegu on ju tegu konkreetselt roolijoodikuga....

Kas tõesti seaduse järgi saavad ka roolijoodikud uuesti maanteele wannabe-auto rooli???????


Targemad, selgitage, targutage....
 Seaduse mätta otsast ei oska midagi targutada.
 Aga selline küsimus tekkis küll, et missugune tööandja see selline on, kes roolijoodikute poputamisega tegeleb?
 Tüüp teeb tööd ka tahmas peaga?

Ja sõidabki nagu õige mees ringi mopeed autoga. Sest täiskasvanul ei pea olema selleks mingit juhiluba.
Ja see,et sul reaalne juhiluba peatatud on ei pidavat pilli puhuma. Anna aga minna.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)

(26-07-2017, 13:09 PM)muska71 Kirjutas:  
(26-07-2017, 08:35 AM)maisalup Kirjutas:  Kui suur kinnituse vahe on hüdropumpadel nz10 ja nz32 vahel? Poldid on suurema vahega nž32, kuid mis mõõdus on kinnitus nuut, kas see võiks sobida nž10 nuudiga?

erinevad läbimõõdult naguu siga ja kägu ja ei sobi kokku mitte.

No selge, pole ise elu sees käes hoidnud seda nz10 varianti. Ainult piltidelt näinud ja kuna tekkis mõte siis igaks juhuks küsisin üle ennem kui oma mõtet edasi mõtlen mingis suunas.

(26-07-2017, 21:15 PM)wagoneer Kirjutas:  Ja sõidabki nagu õige mees ringi mopeed autoga. Sest täiskasvanul ei pea olema selleks mingit juhiluba.
Ja see,et sul reaalne juhiluba peatatud on ei pidavat pilli puhuma. Anna aga minna.

Vat ikka ei sõida küll, on ka minult kunagi ära võetud juhtimisõigus küll liigse madalennu pärast aga otsuses seisis, et on peatatud mootorsõiduki juhtimisõigus seega mopeed auto on ju mootorsõiduk ja ei tohi liigelda ja kuna mopeed autol ei pea olema teatud aasta väljalaskes isikul vastavat juhiluba siis ikka peatatakse juhtimisõigus mootorsõidukile.
Vähe pädevamad kodanikud võiksid komenteerida täpsemalt neid paragrafe.
Kus kandis kodanik ringi vurab teaks siis sealt kaugemale hoida.

Meite kandis vuras mingi aasta-paar tagasi iga päev mööda Via Balticat mopeedauto, alati pikk rodu rekkasid taga, millel tagaaknal kiri (täpset sõnastust kahjuks ei mäleta) "Sorry kui segan, load võeti ära!". Nüüd pole enam näinud, sai load tagasi või sõideti laiaks.
Ju siis nii saama.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Kui mootorsõiduki juhtimisõigus peatatud, siis paraku nii ongi. Säärekad ja mopeedautod on off limits.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi

Mingi hetk tehti seadusmuudatus, mis sõnastas otseselt ära, et juhtimisõiguse äravõtmisel ei tohi ka mopeedi ega mopeedautoga sõita. Ca. 10 aastat tagasi sai linnapeal näha, kuidas tuntud ehitusettevõtte juht kasutas peale promillidega vahele jäämist "alternatiivseid motoriseeritud liiklusvahendeid". Eks ta vast ise ka teadis, kuidas eeskätt töötajad irvitasid ja võibolla oli see pigem osa karistusest...

Selguse huvides võiks keegi vastavad säädusetähed välja tuua. Täiskasvanul ei pea ju mopeediga sõitmiseks lubatähte olema? Ja kuidas saab ära võtta seda, mida ei pea olema (mopeedi juhtimisõigust)?

OT, aga Vene ajal, kui andmebaasid polnud hiirekliki kaugusel, leidus kavalpäid, kes erinevaid kategooriaid eri kaante vahel hoidsid. Võeti näiteks patustamise pärast mootorratta lubatäht ära, said veokaga ikka edasi leiba teenida jne.

Kehtiv LS.
§ 94.  Juhtimisõigus

 (1) Mootorsõidukit võib juhtida isik, kellel on vastava kategooria mootorsõiduki juhtimisõigus ning kelle juhtimisõigust ei ole peatatud, ära võetud või kehtetuks tunnistatud või keda ei ole juhtimiselt kõrvaldatud.

§ 124.  Mootorsõiduki juhtimisõiguse peatamine ja peatumine
 (1) Mootorsõiduki juhtimisõiguse peatamine või peatumine on isikul mootorsõiduki juhtimise ajutine keelamine.


Edu vaidlemisel. Big Grin

(27-07-2017, 11:07 AM)v6sa Kirjutas:  Kehtiv LS.
§ 94.  Juhtimisõigus

 (1) Mootorsõidukit võib juhtida isik, kellel on vastava kategooria mootorsõiduki juhtimisõigus ning kelle juhtimisõigust ei ole peatatud, ära võetud või kehtetuks tunnistatud või keda ei ole juhtimiselt kõrvaldatud.

§ 124.  Mootorsõiduki juhtimisõiguse peatamine ja peatumine
 (1) Mootorsõiduki juhtimisõiguse peatamine või peatumine on isikul mootorsõiduki juhtimise ajutine keelamine.


Edu vaidlemisel. Big Grin

Ja mootorsõiduki definitsioon.

§ 2. Mõisted
  Käesoleva seaduse tähenduses:
...
40) mootorsõiduk on mootori jõul liikuv sõiduk. Mootorsõidukiks ei loeta mootoriga jalgratast, pisimopeedi, maastikusõidukit, trammi ega sõidukit, mille valmistajakiirus on alla kuue kilomeetri tunnis;
 41) mootorsõiduki juhtimine on isiku igasugune tegevus mootorsõiduki juhi kohal, kui mootorsõiduk liigub. Mootorsõiduki juhtimiseks loetakse ka isiku tegevust, kui ta ei viibi juhi kohal, kuid mõjutab juhtimisseadiste (juhtrauad, rooliratas või muu selline) abil mootorsõiduki liikumissuunda või kiirust;
 42) mopeed on kahe- või kolmerattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus on üle 25, kuid mitte üle 45 kilomeetri tunnis ja mille töömaht sädesüütega sisepõlemismootori korral ei ületa 50 kuupsentimeetrit või muu sisepõlemismootori korral suurim kasulik võimsus ei ületa nelja kilovatti või mille suurim püsi-nimivõimsus elektrimootori korral on üle 0,25 kilovati, kuid ei ületa nelja kilovatti. Mopeediks loetakse ka eelnimetatud tingimustele vastavat kerget neljarattalist mootorsõidukit, mille tühimass ei ületa 350 kilogrammi. Neljarattalise kerge elektrisõiduki korral ei arvestata akude massi tühimassi hulka;
...

Mina järeldan sellest, et peatatud juhtimisõigusega subjekt ei tohi kõnesolevat autosarnast liikurit juhtida, kui selle "valmistajakiirus" on üle 25 km/h.
Kindlasti tohib ta juhtida alla 6 km/h valmistajakiirusega aparaati. Mis toimub 6 ja 25 km/h vahel, ei oska ma öelda.

Kas Kehrast või Koselt või lähedusest saab 203 kuullaagri?

Do'nt panic

Kõnealune neljarattaline värdi on siiski auto, kuna sama paragrahvi:
...
3) auto on sõitjate või veose veoks või sõidukite haakes vedamiseks või eritööde tegemiseks ettenähtud vähemalt neljarattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus ületab 25 kilomeetrit tunnis. Autoks loetakse ka elektrikontaktliiniga ühendatud mitterööbassõidukit. Autoks ei loeta mopeedi, mootorratast, traktorit ega liikurmasinat;
...

Mopeedil on 2 või 3 ratast, neil plastkastidel ikka 4 kaupa.

Seega ei, peatatud juhtimisõiguse  korral ei ole sellise juhtimine tasuta lubatud.

(27-07-2017, 12:20 PM)v6sa Kirjutas:  Kõnealune neljarattaline värdi on siiski auto, kuna sama paragrahvi:
...
3) auto on sõitjate või veose veoks või sõidukite haakes vedamiseks või eritööde tegemiseks ettenähtud vähemalt neljarattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus ületab 25 kilomeetrit tunnis. Autoks loetakse ka elektrikontaktliiniga ühendatud mitterööbassõidukit. Autoks ei loeta mopeedi, mootorratast, traktorit ega liikurmasinat;
...

Mopeedil on 2 või 3 ratast, neil plastkastidel ikka 4 kaupa.

Seega ei, peatatud juhtimisõiguse  korral ei ole sellise juhtimine tasuta lubatud.

Kuid punktis 40 sisalduv lause

"Mopeediks loetakse ka eelnimetatud tingimustele vastavat kerget neljarattalist mootorsõidukit, mille tühimass ei ületa 350 kilogrammi."

teeb sellest taas mitte-auto Smile

Märkus õige. Seega on mopeedauto mitte-auto.

(27-07-2017, 12:41 PM)v6sa Kirjutas:  Märkus õige. Seega on mopeedauto mitte-auto.
Täpsemalt - autokujuline mitteauto. Edasi sobib juba tuntud klassikatsitaat:
"Kuju on mitteolemine ja mitteolemine on kuju. Kuju pole mitteolemisest lahutatav ja mitteolemine pole kujust lahutatav. See, mis on mitteolemine, on ka kuju ja kuju on ka mitteolemine!" 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Ja mina mõtsin veel, et miks mõned täiskasvanud mehed nendega sõidavad.... Cool

.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 56 külali(st)ne