02-08-2017, 11:36 AM
Kompressorite puhul antaksegi suurte rasvaste numbritega imivõimsus. Suruõhu tootlikkus on, kui üldse, nomogrammilt loetav. Odavkompressoritel säärast asja ei leidu.
(02-08-2017, 09:08 AM)Walter Kirjutas:Kirute ju kõik seda vene aega, et saada polnud midagi. Oligi ainult üks gaas,mida laos oli ja mis kõlbas kõikjale, sest oli plaanimajandus, nagu praegugi statistika + exeli tabel ja heaolu tõuseb : CO2 gaasi saamiseloost saab ilusa pildi, kui külastate MOE piiritusetehase muuseumi TAPA külje all. Ainuke erinevus võib olla niiskuse % sisaldus(01-08-2017, 23:01 PM)hulgus Kirjutas: Keevituse balloonist on mitmel korral "mullivee" jaoks mulle võetud, elus siiani.Seda ma mõtlesingi kui palju see õhkrelvade CO2 nüüd ''joodavam'' on. Oskab keegi öelda kas vene ajal tänavatel olnud gaseeritud vee automaatides kasutatud CO2 oli mingi eriline ''toiduainetööstuse'' gaas või tuli ta keevitusega samast kraanist? Mis tüüpi balloonid neis masinates üldse olid - sama mõõtu kui keevituse omad või väiksemad (mingi oma standard)?
Õhkrelvade kapslite puhul peab vaatama, et pole silikoonõliga nn. hooldusvariant.
(02-08-2017, 10:42 AM)fanatt Kirjutas: Tere!
Soetasin omale kompressori, igane jurakas. Mootor 7,5 kw, kahe silindriline pump, 270L paak tootlikus kirjade järgi 1210/970 L-min esimene arvutuslik teine nominaalne vasturõhul 6 bar. Tegin väikse katse: lasin kompressoril töötada nii kaua kuni paaki pumbati rõhk ~6bar/270L, aega võttis 1 min ja 40 sek.
Küsimus: Mis on reaalne kompressori tootlikus ja kas müüja on jälle asja liiga ilusaks rääkinud? Nii palju kui ma ise arvutanud olen tundub pumpamise aeg liiga pikk.
(02-08-2017, 15:37 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Oleks täitsa vajalik teema,kuna mul on siin tutvusringkonnas tublid ja toredad poissmehed koos talude ja masinatega aga näe perenaisi napib. Võite julgelt pakkuda. No öelge ausalt,et kas siis selline maamees kes peab üksi loomi,autojuhilubadega, endine tankist vene sõjaväes olnud....jne... ei kõlbaks kellegile. Vett ja seepi kasutab,kirjaoskaja,peab mesilasi jne...ja täitsa INIMENE.
tel.56956013
(02-08-2017, 15:37 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Tere!
Ega juhuslikult pole kellegil pakkuda kuni kuu vanust suvalist tõugu pullvasikat? Soovitav oleks Viljandi ligiduses või Türi kandis... Nimelt üks poissmehest tubli maamees peab veel loomi ja tahab pisut karja uuendada. Sellepärast siis ka aitan tal asju ajada.
Ma ei leidnud siit foorumist sellist teemat ka nagu" AMF-i poissmehed otsivad perenaist" või "AMF-i vallalised" Oleks täitsa vajalik teema,kuna mul on siin tutvusringkonnas tublid ja toredad poissmehed koos talude ja masinatega aga näe perenaisi napib. Võite julgelt pakkuda. No öelge ausalt,et kas siis selline maamees kes peab üksi loomi,autojuhilubadega, endine tankist vene sõjaväes olnud....jne... ei kõlbaks kellegile. Vett ja seepi kasutab,kirjaoskaja,peab mesilasi jne...ja täitsa INIMENE.
tel.56956013
(02-08-2017, 17:34 PM)oltsberg Kirjutas: Kompressori kohta isiklik loomkatse CO-7ga. Taga 3 propaanipudelit (a 50 liitrit), vajadusel kraanidega eraldatavad/ühendatavad. "Kiirendusaeg" 0...8 ühel balloonil 40 sek, kogumängul (150 liitrit) 120 sek ehk 2 min. Peast ametlikku tootlikkusnumbrit ei mäleta, kes teab, võib öelda, kuidas see reaalsusega klapib.
(02-08-2017, 15:37 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Ma ei leidnud siit foorumist sellist teemat ka nagu" AMF-i poissmehed otsivad perenaist" või "AMF-i vallalised" Oleks täitsa vajalik teema,kuna mul on siin tutvusringkonnas tublid ja toredad poissmehed koos talude ja masinatega aga näe perenaisi napib. Võite julgelt pakkuda. No öelge ausalt,et kas siis selline maamees kes peab üksi loomi,autojuhilubadega, endine tankist vene sõjaväes olnud....jne... ei kõlbaks kellegile. Vett ja seepi kasutab,kirjaoskaja,peab mesilasi jne...ja täitsa INIMENE.No ütle nüüd ausalt, nagu kommunist kommunistile, kas on ikka vaja õnnelikult elavatele inimestele käkki keerata ja ka endale häda kaela tõmmata? Organiseerid sinna tallu mingi tulehargi, siis tee talle omal kulul garantiiremont või vaheta välja!
(02-08-2017, 10:17 AM)Aspelund Kirjutas: Pane mõttes kokku ballooni kõrgus ja masina kõrgus...Vene 1/3kop "gazirovka" masinas käis tavaline must tööstusballoon sisse. Mis seal sees oli, puhas või mitte ei tea. Ise sain paar korda tehases ballooni vahetada ja tassida. Esipaneel käis hingedel lahti ja balloon paremasse serva sisse.
(02-08-2017, 09:08 AM)Walter Kirjutas: Seda ma mõtlesingi kui palju see õhkrelvade CO2 nüüd ''joodavam'' on. Oskab keegi öelda kas vene ajal tänavatel olnud gaseeritud vee automaatides kasutatud CO2 oli mingi eriline ''toiduainetööstuse'' gaas või tuli ta keevitusega samast kraanist? Mis tüüpi balloonid neis masinates üldse olid - sama mõõtu kui keevituse omad või väiksemad (mingi oma standard)?
(02-08-2017, 21:26 PM)Basilio Kirjutas: No ütle nüüd ausalt, nagu kommunist kommunistile, kas on ikka vaja õnnelikult elavatele inimestele käkki keerata ja ka endale häda kaela tõmmata? Organiseerid sinna tallu mingi tulehargi, siis tee talle omal kulul garantiiremont või vaheta välja!
(02-08-2017, 21:46 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:Kas ühes korrast ei piisa.(02-08-2017, 21:26 PM)Basilio Kirjutas: No ütle nüüd ausalt, nagu kommunist kommunistile, kas on ikka vaja õnnelikult elavatele inimestele käkki keerata ja ka endale häda kaela tõmmata? Organiseerid sinna tallu mingi tulehargi, siis tee talle omal kulul garantiiremont või vaheta välja!
No see plaan mul ongi,et üks tulehark majja ja saab mees kodust loomade juurest eemale.
(02-08-2017, 19:44 PM)nustu826 Kirjutas: ....
Endine töökaaslane jäi seetõttu 6-ks kuuks jalameheks, kuna nad seltskonnaga kuulasid kortermajade juures olevate garaazide ees autost valjult muusikat ja jõid õlut. Keegi kortermajast aga arvas et poisid segavad tema und ja kutsus patrulli välja. Töökaaslane kui auto omanik paraku jäi jalameheks, kuigi rooli taga ei olnud...
(03-08-2017, 08:26 AM)v6sa Kirjutas:(02-08-2017, 19:44 PM)nustu826 Kirjutas: ....
Endine töökaaslane jäi seetõttu 6-ks kuuks jalameheks, kuna nad seltskonnaga kuulasid kortermajade juures olevate garaazide ees autost valjult muusikat ja jõid õlut. Keegi kortermajast aga arvas et poisid segavad tema und ja kutsus patrulli välja. Töökaaslane kui auto omanik paraku jäi jalameheks, kuigi rooli taga ei olnud...
Siit on nüüd midagi puudu. Muusika kuulamise eest ei ole mitte kunagi lube ära võetud....
(03-08-2017, 10:05 AM)honkomees Kirjutas:Esimese korraga ei saanud ka aru kuidas selline asi võimalik ja tahtsin kirjutada, et ju töökaaslane ajas kägu või jättis miskit rääkimata. Samas tervet postitust uuesti lugedes (sh. koma jalameheks taga) sain asjalele ikka pihta. Seisvas autos on läbi ajaloo joodud ja juuakse ka edasi ning selle eest mingit paragrahvi küll olemas ei ole. Sõiduk peab liikuma ja keegi seda kuidagi juhtima, ka lükkamine ilma roolis olemata on juhtimine ("Juhtimiseks loetakse igasugust juhi tegevust mootorsõiduki kulgemise suunamisel." Viide).(03-08-2017, 08:26 AM)v6sa Kirjutas:(02-08-2017, 19:44 PM)nustu826 Kirjutas: ....
Siit välja tulnud teine teema aga - Mootorsõiduki igasugune liigutamine - kaasa arvatud lükkamine joobes peaga on kah keelatud kui seltskonnas ei ole just ühte kainet ja vastava kategooria juhtimisõigust omavat isikut. Selleks pidavat täiesti omaette paragrahv olema mis võrdsustab selle joobes juhtimisega. Põhjuseks oli see, et oli mitu sellist juhtu, kus joobes inimesed lükkasid sõiduki patrulli silme alt ära(näiteks parklast vms) ja siis sõitsid ära ja tegid avarii. Räägiti seda muideks autokoolis nii 4 aastat tagasi.
Endine töökaaslane jäi seetõttu 6-ks kuuks jalameheks, kuna nad seltskonnaga kuulasid kortermajade juures olevate garaazide ees autost valjult muusikat ja jõid õlut. Keegi kortermajast aga arvas et poisid segavad tema und ja kutsus patrulli välja. Töökaaslane kui auto omanik paraku jäi jalameheks, kuigi rooli taga ei olnud.......
Siit on nüüd midagi puudu. Muusika kuulamise eest ei ole mitte kunagi lube ära võetud....
arvan, et ka massina mootor tuksus ja seda loetakse juba sõitmiseks ...