23-08-2017, 23:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2017, 16:20 PM ja muutjaks oli Mart Laanelepp.)
(tegelikult tuli õhtul uni peale ja ei viitsinud rohkem pilte üles panna)
(24-08-2017, 22:07 PM)Marko Kirjutas: Nende Zubriku amortide kasutuse teemal oli mõni aeg tagasi SUUR ARUTELU. Lõpuks sai selgeks, et sellises asendis amordid ei tööta.
Väljaspool asuvad vedrud meeldiksid sillatalale tõesti rohkem.
Kuni poolt tonni koormat kannab originaalsild auga ära ja kui jätkamiseks just harjavart ei kasutatud, siis peaks kandma küll. Samas on märkus õige, et mida lähemal rattale, seda vähem sillatala väänatakse.
![[Pilt: JeffSnook-Alexis-Mk14-CC.jpg]](http://www.britishracecar.com/JeffSnook-Alexis-Mk14/JeffSnook-Alexis-Mk14-CC.jpg)
(25-08-2017, 15:30 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Sild on sellise käru juures ainuke väärtuslik komponent ju
(25-08-2017, 16:49 PM)v6sa Kirjutas: ... Tonniga aeti neid looka küll......ja kraavi ka. Tänu amortide valele paigutusele (ja kindlasti ka valedele sõiduvõtetele) ei tahtnud nad teel ka püsida. Mul sõber pidi ükskord lauakoormaga uppi minema. Ainult jumal või kurat (pidi kõvem mees olema) päästis teda kõikse hullemast.
(25-08-2017, 09:35 AM)Mart Laanelepp Kirjutas: Zubrjonok ei ole kaugeltki ainuke sõiduk maailmas millel amordid nurga all on![]()