Postitused: 1,810
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
06-10-2017, 12:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2017, 12:32 PM ja muutjaks oli
Walter.
Muutmise põhjus: .
)
(06-10-2017, 10:36 AM)Mart Laanelepp Kirjutas: Johhaidii no selle peale et amorte lammutusest ostma minna peab ikka eriline mõistus olema Mis järgmiseks? Piduriklotsid lammutusest?
Täiesti norm nähtus oli kus vanapapi tuli lammutuse uksest sisse uurima ega mingit Fordi pole lammutada toodud. Tal oli veel ühte klotsi vaja et komplekt kokku saada (!?!), siis saaks juba sõitu minna. Näide elust enesest.
Kusjuures markantsem näide oli kus vend tuli lammutusest kasutatud õlifiltrit (!!) ostma. Tal nimelt aia ääres seisnud kaubik, mille elustamisel hakkas õli välja lahmama ja uurimine tuvastas, et õlifiltrisse oli auk sisse roostetanud. Nüüd häda suur, lammutus kui kõige lähem koht kus juppe saab ja andku talle õlifilter - saab autoga liikuma ja linna uue järgi sõita. Millega see lõppes ei mäleta, saadeti vist pikalt või tehti kiire koolitus mida saab ja mida mitte.
Laternatest on vanu pirne tahetud osta, kasutatud rooliotsi lattide küljest jne. Taksopargis kui seal veel Raf-id marsadeks olid ning mida juhid oma raha eest rendil pidasid siis käisid juhid plastkankudega teenindusest vana õli varuks tankimas. Kuna neil motod lahmasid õli nagu mahlakased siis hea ja odav peale valada....
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Nõukogude inimene oli ratsionaliseerija ja sarnaseid ja hullemaid näiteid nagu kodanik Walter mainib. Olen isegi näinud ja kuulnud.
Nõukogude liidu tehnikat andis igasugu prügimäelt leitud asjadega paremaks teha või elus hoida. Kahjuks lääne masinad enam ole unifitseeritud ja suurem osa kuluv asju kui on läbi siis jäädavalt. Samas tuleb sellest vanamehest ka veidi aru saada, ju tal pole raha,et minna poodi uusi asju ostma.
Postitused: 130
Teemad: 10
Liitus: Jul 2008
Maine:
7
Õigust räägite. Kirve jutt tuleb aga sellest, et töökoda ei taha ka kahjumiga ette võtta ja lepib kokku ajatöö. Kuna kõik on roostes, hoolet pole tehtud lähebki palju aega ja tarvis on tihtipeale mingeid muid varuosi lisaks (tööd mis avastatakse ja pole võimalik tegemata jätta). Muidugi alati on ka olnud eelnevad ,,remondimehi", kes teinud sitta tööd nn. autoomanikule sõbraliku hinnaga.
Autoplekksepa- ja keevitustööd, värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Postitused: 209
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
Vahest tahavad vanemate autode omanikud ka ise käed õliseks teha.Nii ka seekord ,autoks Volvo v40 aastast vast 96,kuidas sa lased sinna lukksepa kallale,võtab püksid jalast ära kuna auto maksab mitusada eurot ja remondist küsivad pea pool.Tõstuk priipärast käes ja remont võis alata,oli vist rattalagri vahetus ja kogu protseduur nagu eespool nimetatud Peugeotil läbitud ja võidukas lõpp paistmas... kuniks ei toimunud väike vääratus ja pooltelg vahetas oma asukohta.Ilmselt oli sisemise püsikiirusliigendi kulumine normaalsest suurem ja ta otsustas laiali laguneda ja kasti sisse pudeneda.Peale kolmandat käigukasti mahavõtmist ja laiali kokkukäimist hakkas ta ka enamvähem tööle.Ise tehtud ,kaua tehtud ja odavalt ka pealekauba.Lihtsalt keegi ei toppinud oma nina sinna protsessi ja peremees otsustas lõpuni säästa.
Jah ma olen niisama kiibitseja aga ma võtan mütsi maha meeste ees kes viitsivat,tahavad ja oskavad numbrist,ämbrist ja võibolla ka mingist väiksest mustvalgest fotost ehitada valmis sõitva auto.Tihtipeale tundub et ehitaja naudib protsessi ja tahab panna proovile oma oskused,kas ta suudab valmis teha samasuguse asja nagu tehas kaugete aastakümnete eest.Sõitmine on vist see kõige viimane asi mida tahetakse teha,vähemalt mõne ehitamise puhul.
Postitused: 311
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
3
Olles ise remondikoha omanik ja tundes veel palju teisigi, ei tea küll ühtegi, kes remonti vajava auto ukse pealt tagasi saadaks. Küll on aga palju selliseid juhtumeid, kus remonti ei ole mõttekas teostada ja paljud sellised 200 eurose väärtusega autoomanikud ei adu, et 15 000 eurose ja 200 eurose auto remondi tunnihind on sama, tihti ka varuosade hinnad. Lisaks sellele on täiesti normaalne, et ilgelt vana roostekäki veermikutööd lähevad oluliselt kallimaks, kui värskemate sõidukite puhul. Tund maksab ja paraku poltide lahti leotamine/puurimine/põletamine/keevitamine läheb tööna kirja ja peab saama tasustatud.
Olles kõike eelnevat viisakalt seletanud mõnele sellise vanema auto omanikule on nad ise ukse pealt tagasi pööranud.
On ka erandeid. Mingi aeg sai vahetatud ühe esimese põlvkonna Audi A6 õnnetu 2.8 mootor teise teadmata ajalooga 2.8 mootori vastu. Koos mootori, rihmade, vedelike, tihendite jne jne kogumaksumus ca 1000 eurot. Kui üritasin selgitada omanikule selle tegevuse mõttetust, siis lõi ta raha tuimalt letti ja töö sai tehtud. Eriti irooniline oli see, et mul oli sellel ajal pakkuda sisuliselt poole odavamalt täiesti sile ja töökorras A6. Tean, et tänaseks päevaks on see 2.8 jälle pilbasteks lennanud.
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
See on erand juhus kui selliste klassikute omanikud sind tuimalt rahapakiga viskavad,
kuid on selliseid....
Mina saadan kah nad enamuses kuhugile mujale nendega on seda psüholoogilist tööd
vahest liiga palju
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 565
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
07-10-2017, 18:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-10-2017, 18:10 PM ja muutjaks oli
Laurts.)
(07-10-2017, 15:39 PM)raulex Kirjutas: Siit tulebki üks vanemate autode kadumise põhjus.Ise ei oska või ei viitsi putitada ja remondikohad saadavad ukselt tagasi.
Sama kahtlane jutt kui ettevõtjate hala et tööjõudu pole kuskilt võtta
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 424
Teemad: 4
Liitus: Jan 2011
Maine:
11
Mnjah, viisin oma 99a alhambra remonti, et hammasrihm, mootoriõli ja käigukastiõli (automaat) ära vahetada. Kõik tehti ära, miski 400.-€ (terve päev tööd) hinnaüle ei kurda, aga käimakott läks 10000km hiljem avarii reziimi ja kuna aega pole, sõidan nüüd rõõmsalt 70'ga muidu pöörded 4000. Kui hakkasin asjasse süvenema tuli välja, et pandi dextron4 aga ettenähtud dextron3 ja ilmselt läksid omavahel kaklema, aga selgeks saab selle ilmselt siis kui tekib aeg kuhugi minna ja arvuti järgi panna. Pahatihti olekski vaja ise remontida, siis vähemalt tead mis tehtud ja kuidas.
Postitused: 780
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Eks vanemate autodega ja/või maal elades peabki olema vähemalt 1 tagavaraauto, siis kui üks remondis saab teisega liikuda.