15-s Tchaika

Kogu vett ei pruugi süsteemist kätte saada.Eriti veel kui tegemist n.nimetatud aretatud autoga.On olnud juhus kus ühte kanalisse jäi ikkagi vesi sisse ja külmus kevadeks lõhki.Selle vältimiseks tuleks võimalikult palju vett välja lasta ja asendada tosooliga ning seejärel mootor töötemperatuurini soojaks lasta.
Vasta

Nagu ütlesin,mul on null kokkupuudet,sellega,mis seal kapoti all sünnib. Loogiliselt võttes on igal vene autol olemas kraanid ,vedelike väljalaskmiseks aga selle masina puhul on isegi raske kaasa rääkida. 
Võib olla jänkuonu idee polegi nii halb, peaasi,et sellise katsetamisega mootorile liiga ei tee.


Vasta

(01-11-2017, 00:43 AM)kopraonu Kirjutas:  .... 
Võib olla jänkuonu idee polegi nii halb, ...

Jänkuonu idee on ainuõige. Jääb ära igasugune jama lõdvikute kruttimisega.
Vasta

(01-11-2017, 00:43 AM)kopraonu Kirjutas:  Nagu ütlesin,mul on null kokkupuudet,sellega,mis seal kapoti all sünnib. Loogiliselt võttes on igal vene autol olemas kraanid ,vedelike väljalaskmiseks aga selle masina puhul on isegi raske kaasa rääkida. 
Võib olla jänkuonu idee polegi nii halb, peaasi,et sellise katsetamisega mootorile liiga ei tee.
Ma ise ka heietasin seda mõtet. Radika all on üks punn aga kraane ei ole. Roomasin kogu kõhualuse kandelambiga läbi. Muidugi asi on kohutavalt sisse pakitud aga vana Zil-i mehena tean, kus nad peaks asuma. Plokis mingid punnid, aga juurde ei pääse. Homme ostan WD-d ja proovin seda radika punni lahti saada. Igatahes on loik all ja kuskilt immitseb seda värki välja. Ma olen mõelnud, kuis Grusiinidel ta lõhki ei külmanud aga ju vist neil oli eelnevalt tosool sees, mis siis aastate jooksul tasapisi välja tilkus. Ma ei vaadanud ka täpselt, palju nad seda vett sinna sisse valasid aga vähemalt pangi ehk põhja Eesti keeles ämbri.
Vasta

(01-11-2017, 00:51 AM)Formika Kirjutas:  
(01-11-2017, 00:43 AM)kopraonu Kirjutas:  Nagu ütlesin,mul on null kokkupuudet,sellega,mis seal kapoti all sünnib. Loogiliselt võttes on igal vene autol olemas kraanid ,vedelike väljalaskmiseks aga selle masina puhul on isegi raske kaasa rääkida. 
Võib olla jänkuonu idee polegi nii halb, peaasi,et sellise katsetamisega mootorile liiga ei tee.
Ma ise ka heietasin seda mõtet. Radika all on üks punn aga kraane ei ole. Roomasin kogu kõhualuse kandelambiga läbi. Muidugi asi on kohutavalt sisse pakitud aga vana Zil-i mehena tean, kus nad peaks asuma. Plokis mingid punnid, aga juurde ei pääse. Homme ostan WD-d ja proovin seda radika punni lahti saada. Igatahes on loik all ja kuskilt immitseb seda värki välja. Ma olen mõelnud, kuis Grusiinidel ta lõhki ei külmanud aga ju vist neil oli eelnevalt tosool sees, mis siis aastate jooksul tasapisi välja tilkus. Ma ei vaadanud ka täpselt, palju nad seda vett sinna sisse valasid aga vähemalt pangi ehk põhja Eesti keeles ämbri.
Pole midagi, Sul väga korralik garaaz, paned elektriradika sisse ja terve talv mureta. See mõni euro nende projektide kõrval ei löö sul tolmu ka maha.
Vasta

(01-11-2017, 01:07 AM)sfinks Kirjutas:  Pole midagi, Sul väga korralik garaaz, paned elektriradika sisse ja terve talv mureta. See mõni euro nende projektide kõrval ei löö sul tolmu ka maha.
 Tead Sfinks, pole üldse paha idee, ostan radika. Mul pullerjaan ka seal küll, aga selle kütmisega on kuis on ja vahel peab ära käima. Ajan 14-ne ka sinna, las siis seisavad neljakesi 23, 2424, 14, 115. Õhk ka kuivem. Teises garaažis üritan kevadeks GAZ M1 ja M11 ARK kõlbulikuks saada. Eks siis näe mis nendega edasi saab.
Vasta

Zil-i tagaistmel magamise kohta kohta veel niipalju, et ise pole proovinud, aga ma ka pikem kui poliitbüroo seltsimehed tollal. Vladimir Musajeljan (Brežnevi fotograaf) on kunagi lihtsalt teinud foto, kus Suslov pikutab mingi visiidi ajal sellise Zil´i tagaistmel, jalad klapptoolil.
Vasta

(01-11-2017, 00:51 AM)Formika Kirjutas:  ...Homme ostan WD-d ja proovin seda radika punni lahti saada...
Kui WD all mõeldakse WD-40 õli siis see sobib pigem detailide konserveerimiseks rooste vastu. Määrmiseks ja detailide eraldamiseks seda ei kasutaks, sest koostise poolest oli WD-40 vist lihtsalt 50% mineraalõli ja 50% lahusti.

Aga väga hea eraldusõli on MoS2 sisaldav (ja ka nimetuses omav) eraldusõli. Aastaid ksf. Valdo propageeris seda (näiteid: 1234, ja muidugi tema Pobeda teema kus MoS2 pidevalt ära mainitud: Teema).

Ja ka omalt poolt julgen seda soovitada. Olin täitsa üllatunud kuidas tavaliselt lahtikeeramisel pooleksmineva välimusega roostes poldid pärast päevast leotust üsna kergelt lahti tulid.
Vasta

(01-11-2017, 12:21 PM)mossepower Kirjutas:  
(01-11-2017, 00:51 AM)Formika Kirjutas:  ...Homme ostan WD-d ja proovin seda radika punni lahti saada...
Kui WD all mõeldakse WD-40 õli siis see sobib pigem detailide konserveerimiseks rooste vastu. Määrmiseks ja detailide eraldamiseks seda ei kasutaks, sest koostise poolest oli WD-40 vist lihtsalt 50% mineraalõli ja 50% lahusti.

Aga väga hea eraldusõli on MoS2 sisaldav (ja ka nimetuses omav) eraldusõli. Aastaid ksf. Valdo propageeris seda (näiteid: 1234, ja muidugi tema Pobeda teema kus MoS2 pidevalt ära mainitud: Teema).

Ja ka omalt poolt julgen seda soovitada. Olin täitsa üllatunud kuidas tavaliselt lahtikeeramisel pooleksmineva välimusega roostes poldid pärast päevast leotust üsna kergelt lahti tulid.
Tänan, proovin järele
Vasta

Reedel sain siis ZIL-i arvele. Ametnikuhärrad olid vahepeal jõudnud otsusele, et kod. Formika pole mitte Gruusia teh. passide töökoda avanud ja auto võib arvele võtta Muidugi tänud ksf-le Romka, kes privaatsõnumis soovitas võtta erilisele autole eriline number ja mina ei suutnud edevust alla suruda, kuigi tuli koos registreerimisega 600€ välja käia.
   
   
Vasta

(04-11-2017, 15:36 PM)Formika Kirjutas:  Reedel sain siis ZIL-i arvele. Ametnikuhärrad olid vahepeal jõudnud otsusele, et kod. Formika pole mitte Gruusia teh. passide töökoda avanud ja auto võib arvele võtta Muidugi tänud ksf-le Romka, kes privaatsõnumis soovitas võtta erilisele autole eriline number ja mina ei suutnud edevust alla suruda, kuigi tuli koos registreerimise 600€ välja käia.
 Aga miks ZIL 115 ei võtnud, oleks veel vingem.
Vasta

(04-11-2017, 19:14 PM)sfinks Kirjutas:   Aga miks ZIL 115 ei võtnud, oleks veel vingem.
  Ebastandartne 1350€ +esmane registreerimine, rahast hakkas hale.
Vasta

(04-11-2017, 19:14 PM)sfinks Kirjutas:  Aga miks ZIL 115 ei võtnud, oleks veel vingem.
Ega siis ZIL 115-d maamuna pealt otsa lõppenud pole, seda jõuab ju veel teha. See oleks täiesti mittepaha vaatepilt, kui selliseid kaks tükki kõrvuti seisaks, ühel reg.märgiks "115ZIL" ning teisel "ZIL115", mõlemad taastatuna "musta numbrisse". Olgu siis liikurid erinevate inimeste... või koguni sama omaniku omad  Rolleyes

Ma ässitaja just ei ole, aga... Big Grin
Vasta

(04-11-2017, 20:58 PM)41Degree Kirjutas:  
(04-11-2017, 19:14 PM)sfinks Kirjutas:  Aga miks ZIL 115 ei võtnud, oleks veel vingem.
Ega siis ZIL 115-d maamuna pealt otsa lõppenud pole, seda jõuab ju veel teha. See oleks täiesti mittepaha vaatepilt, kui selliseid kaks tükki kõrvuti seisaks, ühel reg.märgiks "115ZIL" ning teisel "ZIL115", mõlemad taastatuna "musta numbrisse". Olgu siis liikurid erinevate inimeste... või koguni sama omaniku omad  Rolleyes

Ma ässitaja just ei ole, aga... Big Grin
 Vot just tabasid naelapea pihta. ZIL 115-d on just maamunalt otsa saanud. Reegel oli nende autodega niimoodi, 100 000 km ja lammutusse. ZIL 115 logo kandsid ainult 20 esimest autot, millel oli veel 7,0 L ZIL 114 mootor ja järgmised c. 50 autot, millel küll passi kirjutati juba ZIL 4104 aga taga ilutses veel embleem ZIL 115. Kuskil 1982/83 aastal lihtsustati autot, korjati ära alumised ja poritiiva ääri kaunistavad iluliistud ja koos sellega ka embleem ZIL 115. Minu tuttava Igori autol järjekorra numbriga 83 neid enam ei ole. Tal auto aastast 1983. (minul nr 64, 1980). Minu auto päästis lammutamisest tõenäoliselt see, kui vaatad paar lehte postitusest tagasi passi väljavõttest, et auto sisuliselt esimesed 7 aastat ei sõitnudki (17 000 km). Hiljem anti valu aga riigi lõpp jõudis ennem kätte ja vaja oli alam rahvastele mett moka peale määrida, selle ta ka Gruusia patriarhile kingiti. Palju siis tõelisi ZIL 115-d alles on. Tõenäoliselt mitte üle 10-ne. Kui need grusiinid oleks selle auto kuhugi Vene või Lääne müügiportaalidesse üles sättinud. Oleks ma seda näinud nagu oma kõrvu.
Vasta

Parandage kui eksin, aga mulle on jäänud mulje, et "Lääs" ei ole väga huvitatud sellest vene rauast. Kohe üldse mitte ei ole. Kui usas trehvad vene rauda, siis on see ikkagi mõne vene juudi või ära karanud ohvitseri kanni all. Nad kummardavad ikka väga oma rauda. Ja tegelt miks nad peaksidki oma raua koopiaid tahtma ?
Aga ega ka näiteks Panhardit väljaspool Prantsusmaad naljalt ei näe.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta

(05-11-2017, 02:22 AM)spitfire Kirjutas:  Parandage kui eksin, aga mulle on jäänud mulje, et "Lääs" ei ole väga huvitatud sellest vene rauast. Kohe üldse mitte ei ole. Kui usas trehvad vene rauda, siis on see ikkagi mõne vene juudi või ära karanud ohvitseri kanni all. Nad kummardavad ikka väga oma rauda. Ja tegelt miks nad peaksidki oma raua koopiaid tahtma ?
Aga ega ka näiteks Panhardit väljaspool Prantsusmaad naljalt ei näe.

Parandame siis.
Sõltumata müügiportaali asukohamaast on piisavas koguses kodumaiseid oligarhe, kes on valmis selle auto endale soetama

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

(05-11-2017, 02:22 AM)spitfire Kirjutas:  Parandage kui eksin, aga mulle on jäänud mulje, et "Lääs" ei ole väga huvitatud sellest vene rauast. Kohe üldse mitte ei ole. Kui usas trehvad vene rauda, siis on see ikkagi mõne vene juudi või ära karanud ohvitseri kanni all. Nad kummardavad ikka väga oma rauda. Ja tegelt miks nad peaksidki oma raua koopiaid tahtma ?
Aga ega ka näiteks Panhardit väljaspool Prantsusmaad naljalt ei näe.
 Noh, väga huvitatud ei ole aga huvitatud on. Eriti läheb neile peale just need luksusautod, mida vähesel määral toodetud. Näited elust enesest. Kui ostsime Bulgaariast 13-da Tchaika sellilt, kes ärastas kogu Bulgaaria Tchaika pargi ära, siis ta ütles, et 12-st autost 8 läksid Saksamaale. 4 neist ostis endine Volga sakslane Gerhard, minu tuttav. On ka mult paar Volgat ostnud varasemalt. Mehel on Saksamaal autotöökoda, kus ta neid renoveerib. Tööle on võetud ainult venelased, igasugu spetsialistid. Elavad tal seal garaashi peal. Nendest 4 autost müüs ta ühe Austraaliasse ja ühe Kanadasse, 2 jäid Saksamaale. Sel aastal olen aidanud koos oma Pihkva tuttavaga Venest 2 Gaz 14 välja smuugeldada. Pärast enda 14 ostu, sai asi selgeks kuidas seda teha. Esimest ta püüdis Saksas lahti tollida,aga ei õnnestunud. Müüs selle siis Poolakatele maha. Teisele tegin tolli Eestis, võtsin siin arvele ja saatsin Saksamaale. Selle ta renoveerib ja ostjagi juba olemas Shveitsist ja mitte endine nõukalane. Praegu ihub hammast juba 3-nda 14-da Tchaika Peale. Peab ütlema, et ostab kõige odavamaid ja rondimaid isendeid. Tal odav tööjõud ja mis veel tähtsam, kunagi pani Ida Saksa Ministrite Autobaasi tagavaraosade laole käpa peale. Tal ikka tchaika juppe kohutavalt. Midagi müüa sealt ei taha ja kui nurudki midagi välja, siis küsib hinge hinda.
 Avtoklassika mehed on ka mitu autot läände müünud. Viimastest ühe 13-nda Tchaika Sveitsi ja kõige viimati aitasin neid GAZ 24 müügiga Islandile. Autohulle maailmas palju ja nende jaoks mingi Vene auto kollektsioonis on nagu tõmbenumber, mida keegi sealmaal näinud ei ole. Lõppu ka üks näide, palju siis Saksamaal Vene limusiinide eest küsitakse.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...&fnai=next
Vasta

(05-11-2017, 11:43 AM)Formika Kirjutas:  Lõppu ka üks näide, palju siis Saksamaal Vene limusiinide eest küsitakse.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...&fnai=next

Seda et.... terve see Zilli tehas oli ka paarsada tuhat eurot odavamalt müügis mõned aastad tagasi... Big Grin Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Väidetavalt sõitnud Gorbatšovi ja Jeltsini kasutuses, ilmselt see fakt ka seda hinda kujundamas lisaks soomusele.
Vasta

Tere
Kõigepealt suured tänud teema autorile oma vägeva autopargi tutvustamise eest. Jätkake samas vaimus!
Endal küll ühtegi klassikut veel ei ole. Aga plaanis on.

Tegelikult pani mind postitust tegema üks häiriv detail paljude vanasõidukite puhul. Nimelt sinine euromärk reg. numbril. Minuarust no mitte kuidagi ei sobi see vanadele väärikatele sõidukitele. Euroliidu vastu pole mul midagi. Aga see sinine latakas vanadel autodel on minujaoks lihtsalt niivõrd teemaväline ja häiriv. Ma ei tea, kas ARKist saab enam valida ilma eur tunnusega märki. Kui ei saa, siis Tallinnas, Balti jaama turu vastas tehakse uus valge number kahe minutiga valmis. 60euri maksab ja vanad numbrid tuleb sinna jätta. Swestal OÜ

Seoses selle mobile kuulutusega tekkis küsimus. Kas soomus polnudki kõigil tähtsatel riigiisade autodel, vaid üksikul eriti tähtsal autol ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne