Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Sooja mootori ja kõva külmaga vent puhuma panna on üldjuhul esiklaasiga kellad. Seepärast peaksidki need asjad kõik koos tööle hakkama. Sama jant ka kui soojendad mootorit töötades, aga salongis vaikus. Märkad viga, puhur tööle ja soe õhk esiklaasile - prõksti
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Ei juhtu selle esiklaasiga midagi.
Marko kas sul on omad kogemused või NSR. jutud?
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Vastus tuli, ma vaatan siin, kuue minutiga
Ma olen ise õnneks suutnud vältida sellel põhjusel klaasi vahetamist. NSR-jutud lasen peast läbi, kõrvutan olemasolevate andmetega ja käitun vastavalt.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Ma võin täitsa omast kogemusest kinnitada sellist asja, et ühel külmal talvepäeval sõitsin autoga soojast garaažist välja ja käis krõps. Esiklaasi oli ilmunud mõra.
Postitused: 3,142
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
Ma olen laisk inimene, ei viitsi hommikul külmunud aknaid kraapida. Toast väikese kastekannuga käesooja vett, loputad aknad-peeglid üle, paar minutit ja alustad puhaste akendega. ps. sulatab ka seestpoolt härmas aknad.
Juba tean, et tuleb 1000 vastulauset, teemal katkine esiklaas jms. Aga ei, väga kaua nii toiminud, pole ühtki pragu vms. Esiklaas ei ole kriimuline, kojamehed ei ole katki rebitud ja klaas ka pestud.
Defa jm soojendustega on mootorit aastaid soojendatud. Kui käivitad, puhub juba leiget, mootori temp 40 peal. Pole klaasiga midagi juhtunud.
Ainus kord, kui klaas temp. šokiga pragunes, juhtus kui päikese käes seisnud autot voolikuga pesema hakkasin, trassist külm vesi 4-8kraadi, versus kuum esiklaas ja kivitäke = Diagonaalis täispikkuses mõra.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Ju siis in mulle normaalsed autod sattunud. On saanus isegi kuuma veega esiklaasilt jääd sulatada.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Eks klaasil ja klaasil on ka vahe. Mul vanemal masinal originaalklaas 21 aastat ees olnud, kivitäkkeid päris palju, aga ei midagi hullu. Mõni ****-ma kvaliteediga klaas saab ühe samasuguse kivi ja praegu jookseb üle terve klaasi.
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ei tule 1000 vastulauset, vähemalt minult mitte. Käesoe vesi on aktsepteeritav.
Ilmselt on probleemiks 100-le kraadile lähenev temperatuurierinevus, eriti osaliselt kontsentreerituna. Olen näinud, kuidas just kraani all külma veega loputatud moosipurk keeva moosi kallamisel laguneb, esiklaasiga sama. Normaalne kütteseade annab täie pauguga 70+ kraadi, õues -20 ja konflikt olemas.
Kaugel põhjas autosid tarbinud oskavad vast paremini statistikat teha.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
10-11-2017, 00:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2017, 00:09 AM ja muutjaks oli
Marko.)
Kindlasti kerkib ka konvektsiooniga mootori temperatuuriga! salongiradiaatorist mingil määral soojust üles. Kas sellest piisab, selgub pärast puhuri sisselülitamist
PS klaas on ikka klaas, olgu ta moosipurk või esiklaas. Kvaliteetklaas on see, millel kile klaasist ei eraldu mõne aasta pärast, materjal on sama. Kuuma - külma erinevuse šokki kardab ka S Mersu esiklaas.
PPS oli üks Fordirisu, millel pärast salongiradika lahtivõtmist ja puhastamist ei olnud võimalik salongi tulevas õhuvoos kätt hoida üle paari sekundi. Nagu saunalaval kui keegi sulle koeruse mõttes selga puhub õrnalt. Seega 70+ kraadi ei ole NSR-info.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(10-11-2017, 01:35 AM)oltsberg Kirjutas: (09-11-2017, 23:40 PM)Marko Kirjutas: ...Olen näinud, kuidas just kraani all külma veega loputatud moosipurk keeva moosi kallamisel laguneb...
Oi-oi-oi! Kes siis nii teeb
Märkamine tuli liiga hilja, ei jõudnud tänitama/õpetama hakata kahjuks. Meeles on aga siiani. Ja selliseid tähelepanekuid lapsepõlvest on võimalik autondusse üle kanda, eriti siis kui oled näinud kümneid allservas horisontaalse praoga tuuleklaasiga autosid.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Slaavi kultuuriruumis pannakse lusikas teeklaasi
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 1,797
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Kuigi tegelen tihtipele moosi meisterdamise ja villimisega, ei meenu tänapäevaste purkide puhul ühtki soovimatut purunemist. Vanade "vene" omadega aga piisavalt. Pole vaja seal midagi külma veega loputadagi.
Kas seda analoogiat esiklaasidele üheselt saab üle kanda, ei julge kinnitada. Soojendusavad on erinevatel autodel üsna isesugused, mõni puhub laialt klaasi allserva, teised natuke ülalpoole jne. Kardetavasti on osaliselt vastus selles, miks mõned ühel juhul pragunevad, teised aga mitte. Salongiventika tasapisi pöörlemise panemise mõte ehk pigem selles, et soe mööda tuba paremini laiali kanduks, aga siis peaks olema ikka korralik vedeliksoojendus. Need defad jms. on nii lahjad, et peale mõnd tundi kõva külma käes on suutnud ehk vedelikku mõnikümmend kraadi soojendada, ei muud. Käivitamist jah hõlbustab, aga korralikku sooja ei taha startimisel veel kuskilt tulema hakata, kui salongi just puhurit ei lisa. Paar sellist jebinat on kunagi olnud ja seeläbi pisike kogemus olemas.