Postitused: 5,923
	Teemad: 752
	Liitus: Apr 2002
	
Maine: 
39
	 
 
	
	
		Repliigina: 115 on alles rohkem kui üks.
	
	
	
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 51
	Teemad: 23
	Liitus: Nov 2004
	
Maine: 
1
	 
 
	
	
		Kui lubate, siis ma pikaaegse ZIL`i ajaloo huvilisena pisut kommenteeriks seda ZIL-ZIS teemalist väljaütlemist kuna paraku ei vasta jutt tõele.
 ZIL 115`i on maailmas säilinud ikka üsna mitmeid, millest mitut olen näinud isiklikult. Olemas ka pildid. 
Kiirelt mõned näited:
1- Riia muuseumis (avalik)
2- Zadorožnõi muuseumis (avalik, mäletan isegi kerenumbrit- 18)
3- ZIL-i tehase muuseumi auto (valikuliselt avalik)
4- Põhja-Koreas (miskine muuseum, kus riigijuhi asjade avalik väljapanek)
5- Venemaal Tšeljabinski lähedal eramuuseumis (ei ole avalik)
6- Jaapanis erakollektsionääri kogus (ei ole avalik)
7- Hiinas
8- Vietnamis Hanoi Revolutsioonimuuseumi ees "klaasmajas" (avalik)
9- Afganistanis  (kerevrakk)
veel pidi olema üks Šveitsis ja tõenäoliselt on veel kuskil
 Niisamuti on lugu Zil 111-ga, mida ainuüksi Moskvas on 2 põlvkonna autosid ca.10, peale selle paar lahtist versiooni.
Lisaks siis veel muud riigid lähemal ja kaugemal (lähim Läti, 2-he autoga).
Sama ZIL 111 oli ka ju kod.V.Kirsil
Aga autoväljakutsed on sul kõvad ja soovin kõike paremat.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 51
	Teemad: 23
	Liitus: Nov 2004
	
Maine: 
1
	 
 
	
	
		No minust kiiremad mehed ka juba selgust ZIL´i faktides toonud
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,133
	Teemad: 140
	Liitus: Apr 2005
	
Maine: 
14
	 
 
	
	
		Kunagi oli teemaks mootor ja mootori kinnitused.
Siin on üks video 1937 Ford V8 mootorist raamil. Ilmselt on sama kinnitus ka 1936,37,38.a masinatel.
Palju see nüüd aitab konkreetsele projektile,kuid mingi aimnduse saab kuidas asi peaks peal seisma.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,133
	Teemad: 140
	Liitus: Apr 2005
	
Maine: 
14
	 
 
	
	
		Pigem pidasin silmas,et kas esimesed mootori kinnitused ja tala ei võiks natukegi analoogsed olla?
FOrdi raam oli vist ka nõks kitsam? Kuid nagu arusaan ei ole sinu autol ka seda algset esitala alles? 
Selle viimasega saab raske olema,sest mootor peab täpselt ära mahtuma nii,et ruumi eksimiseks pole.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,440
	Teemad: 60
	Liitus: Nov 2015
	
Maine: 
23
	 
 
	
	
		Esimesele on vist Gaz A esisild alla leiutatud.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,923
	Teemad: 752
	Liitus: Apr 2002
	
Maine: 
39
	 
 
	
	
		Ma arvan, et tegu pole isegi GAZ-A veljega, vaid 75-millimeetrise tankitõrjesuurtüki rattaga, mis on välioludes lihtsalt autole alla kruvitud. See oli vist veidi tugevama konstruktsiooniga kui A enda velg ning neid pidi II maailmasõja väljadel oluliselt rohkem saadaval olema kui A velgi.
Poldivalem on neil sama.
A.
	
	
	
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!