10-09-2017, 20:21 PM
Repliigina: 115 on alles rohkem kui üks.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(10-09-2017, 20:21 PM)Aspelund Kirjutas: Repliigina: 115 on alles rohkem kui üks.
(10-09-2017, 19:01 PM)Formika Kirjutas: Kaua aega pole Gaz M1V8 teemal sõna võtnud, Hõisata pole millegagi aga allaandmine ei tule ka kõne alla. Parkisin hommikul pere peale ja põrutasime Riia Automuuseumi, sest kuulsin, et seal ka üks Emka välja pandud. Turvameeste valvsa pilgu all ronisin käpuli auto alla ja kaasasoleva väikse taskulambi abil üritasin lootusrikkalt mingit uut infi enda jaoks hankida. ...
Mootori katte alla mul kiigata ei lubatud, tõenäoliselt ka seal tavaline 12 V elektrisüsteem. ...
(10-09-2017, 21:35 PM)honkomees Kirjutas:Mootorialune ausalt öeldes nii väga ka ei huvitanud, kuna mul tuleb ju sinna V8 variant, ja seda seal niikuinii ei ole.(10-09-2017, 19:01 PM)Formika Kirjutas: Kaua aega pole Gaz M1V8 teemal sõna võtnud, Hõisata pole millegagi aga allaandmine ei tule ka kõne alla. Parkisin hommikul pere peale ja põrutasime Riia Automuuseumi, sest kuulsin, et seal ka üks Emka välja pandud. Turvameeste valvsa pilgu all ronisin käpuli auto alla ja kaasasoleva väikse taskulambi abil üritasin lootusrikkalt mingit uut infi enda jaoks hankida. ...
Mootori katte alla mul kiigata ei lubatud, tõenäoliselt ka seal tavaline 12 V elektrisüsteem. ...
Kas nende pearestauraatori Gunārs Dortānsiga ei võtnud enne ühendust? Ta ju meie vanatehnikarahvaga suht tihedalt suhtleb ja oleks kindlasti ka näidanud asja sisu elik kapoti alust ning osanud midagi kaasa rääkida, ehkki sa said ju isegi kõik teada. Meid on ta alati väga lahkelt vastu võtnud.
(17-09-2017, 21:39 PM)kopraonu Kirjutas: Kunagi oli teemaks mootor ja mootori kinnitused.Kahjuks on Ford B 40 raam ja vedrustus kapitaalselt teistsugused. Emka raam on laiem ja pedaalid on mõlemad seespool raami. Samuti on Fordil kaks ristipidi lehtvedru aga Emkal nii nagu me harjunud oleme. Tegelikult võttis Ford selle Vene süsteemi ka enda Truck-l kasutusele.
Siin on üks video 1937 Ford V8 mootorist raamil. Ilmselt on sama kinnitus ka 1936,37,38.a masinatel.
Palju see nüüd aitab konkreetsele projektile,kuid mingi aimnduse saab kuidas asi peaks peal seisma.
(20-09-2017, 23:08 PM)kopraonu Kirjutas: Ilmselgelt,minust pole abi lahendada mootori kinnituse probleem lahendamisel. Kuid paar vana fotot, et motivatsioon auto osas ei langeks.Nii nagu mina asjast aru olen saanud, püüti KGB mudeleid nii hästi kui võimalik maskeerida, et mitte eristuda. Hr. Formika ja muudest allikatest loetuna selgub, et neid masinaid kasutati ulatuslikult ka välis diplomaatide jälgimisel ja tehti neid alla 600, s.t. alla 1% kogu M1-de hulgast. Mis teeb praktiliselt võimatuks sellest mingi pildimaterjali leidmise. Muidugi oli tegemist salajase projektiga, seda peamiselt oma maa kodanike suhtes, sest Ameeriklased ikka teadsid kellele ja miks nad oma mootorid müüsid. Pisidetailideni audentseks pole seda autot niikuinii võimalik taastada ja pole ka eksperti, kes ütleks, et see või teine vidin on vale. Aga see polegi tähtis, üldjoontes on tegemist ikkagi väga tähelepanuväärse projektiga ja edu ja jõudu tegijale.
Seda siis RC-forum.ru lehe vahendusel.
Kahjuks pole neist vist ükski KGB mudel.
(20-09-2017, 23:43 PM)Taaviw126 Kirjutas: Esimesele on vist Gaz A esisild alla leiutatud.
(10-09-2017, 21:28 PM)gazik Kirjutas: Kui lubate, siis ma pikaaegse ZIL`i ajaloo huvilisena pisut kommenteeriks seda ZIL-ZIS teemalist väljaütlemist kuna paraku ei vasta jutt tõele.
ZIL 115`i on maailmas säilinud ikka üsna mitmeid, millest mitut olen näinud isiklikult. Olemas ka pildid.
Kiirelt mõned näited:
1- Riia muuseumis (avalik)
2- Zadorožnõi muuseumis (avalik, mäletan isegi kerenumbrit- 18)
3- ZIL-i tehase muuseumi auto (valikuliselt avalik)
4- Põhja-Koreas (miskine muuseum, kus riigijuhi asjade avalik väljapanek)
5- Venemaal Tšeljabinski lähedal eramuuseumis (ei ole avalik)
6- Jaapanis erakollektsionääri kogus (ei ole avalik)
7- Hiinas
8- Vietnamis Hanoi Revolutsioonimuuseumi ees "klaasmajas" (avalik)
9- Afganistanis (kerevrakk)
veel pidi olema üks Šveitsis ja tõenäoliselt on veel kuskil
Niisamuti on lugu Zil 111-ga, mida ainuüksi Moskvas on 2 põlvkonna autosid ca.10, peale selle paar lahtist versiooni.