MB 309D puksiir
#41

(25-11-2017, 10:23 AM)wagoneer Kirjutas:  Kui keegi teab kust saada pealesõiduteesid(soovitavalt AL) ja radasid platele siis võib lahkelt teada anda. Platele olemas värvikambrist üle jäänud põranda restid milledest saaks teha plaadile auto rajad. Aga need on siga rasked. Olen näinud mingeid plekist aukudega asju puksiiride platedel. Iga võidetud kilogramm on jupike võidust.
Aga oma vaimses tervises kahtlen ka mina ise juba päris tõsiselt Sad

Pealesõiduteed saab ise torudest kokku keevitada. Täitsa toimivad asjad saab.
Vasta
#42

http://a24grupp.ee/

Sellisest butiigist sai kaasvõitlejale loogelise hinnaga rambid toodud. Tasub vähemalt küsida, sest mingit kvadziljontonni kaaluvat rampi on veelvähem meeldiv lohistada, kui alumiiniumisttehtut.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#43

No mul olemas sellised iseehitatud rambid pealesõiduks. Aga need kaaluvad kosmiliselt palju. Ja ma leian,et mõtetute kilode kaasa vedamine pole otstarbekas. Uurin seal butiigist, mida pakuvad. Samas on veel vaja sinna plate peale mingit suht tugevat aukudega plekki? äkki. Kuhu saaks rihmasid aukudest kinnitada jne.
Aga täna sai korra tööle hiilitud ja tagumine tala ka paikka pandud. Samuti siis ka tagumised lehtvedrukronsa otsad.
Kabiini aluse talaga on veel asjad lahtised, kuna pole veel suutnud välja mõelda kuidas ja mida seal teha. Aga eks peab sinna kabiini alla sukelduma ja natuke leiutama.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#44

Treiler haagisel sai kunagi ehitustellingu platvormi kasutatud. Neid on ka alumiiniumist.
Vasta
#45

(25-11-2017, 20:59 PM)MeelisV Kirjutas:  Treiler haagisel sai kunagi ehitustellingu platvormi kasutatud. Neid on ka alumiiniumist.

Mul kasutusel metallist tellingu platvormid, raskuselt väga hullud ei ole, kannatab ühe käega vedada küll. Sain need vanaraua kokkuostust, natuke mõlgide silumist ja täitsa toimiv lahendus.
Vasta
#46

(25-11-2017, 21:21 PM)lauren Kirjutas:  
(25-11-2017, 20:59 PM)MeelisV Kirjutas:  Treiler haagisel sai kunagi ehitustellingu platvormi kasutatud. Neid on ka alumiiniumist.

Mul kasutusel metallist tellingu platvormid, raskuselt väga hullud ei ole...
Metalle on igasuguseid, sh alumiinium, kuld ja hõbe, vask ja tina, raud kah  Toungue ...
Vasta
#47

(26-11-2017, 10:29 AM)honkomees Kirjutas:  
(25-11-2017, 21:21 PM)lauren Kirjutas:  
(25-11-2017, 20:59 PM)MeelisV Kirjutas:  Treiler haagisel sai kunagi ehitustellingu platvormi kasutatud. Neid on ka alumiiniumist.

Mul kasutusel metallist tellingu platvormid, raskuselt väga hullud ei ole...
Metalle on igasuguseid, sh alumiinium, kuld ja hõbe, vask ja tina, raud kah  Toungue ...

Mulle meenus esimesena naatrium, aga u 85 protsenti Mendelejevi tabelist on metallid.
Vasta
#48

Lõunaosariikidest pärit treial küsib täiesti süüdimatult, et kas teen metallist või peab kidlasti alumiiniumist olema. Seal on see tavapärane.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#49

(26-11-2017, 19:08 PM)Marko Kirjutas:  Lõunaosariikidest pärit treial küsib täiesti süüdimatult, et kas teen metallist või peab kidlasti alumiiniumist olema. Seal on see tavapärane.

no ma nii lõunast kui saab, meil ikka öeldi kas "tetä ravvast vai hitleri sitast"? See "metall" sõna on mingi uuema aja moeröögatus, ise sõna tähendust ei tea aga kasutame Big Grin
Vasta
#50

Täna ei olnud keevitamise isu kuidagi. Sai siis vana raam maha lõigatud ning ära jupitatud. Samuti sai küljest lõigatud kõik vajalikud kronsad mis uue raami külge lähevad. Kaasa arvatud lehtverdu kandurid. Need üritab lähipäevil liivapritsist läbi lasta. Siis saab kandureid natuke kohendada ja uuele raamile külge installeerida.
Nüüd peab putka seest tühjaks tegema,et saaks kabiini tagumisest servast vana raamijupi koos ristitalaga ära lõigata ning uue tagaserva teha värske raami jaoks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#51

Üks rumal küsimus ka teadjamatele. Võtsin kardaani ka alt ja avastasin,et kardaaniristidele on otstele nii öelda stopriks seibid peale keevitusega punktitud. Kõigil kolmel ristil siis. Pole enne sellist asja kohanud. Kas võib olla,et selline meetod ongi kasutusel või on see suure tõenäosusega mingi ratsionaliseerimine?
Lisaks on tagasilla poolse risti kinnituse ja tagasilla reduktori otsa vahel suht raske kummist sisuga rõngas. Lihtsalt käib siis kaasa seal koos kardaaniga. Mis selle asja nimetus/otstarve võiks olla. Mingi leevendi?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#52

(27-11-2017, 22:50 PM)wagoneer Kirjutas:  ... Võtsin kardaani ka alt ja avastasin,et kardaaniristidele on otstele nii öelda stopriks seibid peale keevitusega punktitud. Kõigil kolmel ristil siis...

Ega siis risti otsa ei tohigi keevitada. Rikub termotöötluse ära. Seibid ongi kaitseks.

hp
Vasta
#53

Kas see kummisisuga rõngas on selline, et südamik jäigalt kardaani küljes, siis kummist vahevöö ja siis järgmine rõngas? Kui jah, siis tõesti erinevate vibratsioonide summutamiseks/leevendamiseks. Neid pannakse ka korpuste külge skeemiga nagu mootoripadi ainult teine pool on õhus, ei kinnitu kuhugi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#54

(27-11-2017, 23:26 PM)Marko Kirjutas:  Kas see kummisisuga rõngas on selline, et südamik jäigalt kardaani küljes, siis kummist vahevöö ja siis järgmine rõngas? Kui jah, siis tõesti erinevate vibratsioonide summutamiseks/leevendamiseks. Neid pannakse ka korpuste külge skeemiga nagu mootoripadi ainult teine pool on õhus, ei kinnitu kuhugi.

Just selline jah. Jama selles,et südamikust on paari poldiaugu välimised servad ära murdunud ja kiire varuosa otsing ei näidanud sellist asja. Aga eks peab kusagilt targemast kohast uurima saadavust.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#55

(27-11-2017, 23:24 PM)motamees Kirjutas:  Ega siis risti otsa ei tohigi keevitada. Rikub termotöötluse ära. Seibid ongi kaitseks.

Seda muidugi,et ei tohi risti keevitada. Ma lihtsalt pole sellist versiooni enne kohanud. Alati mingi stopri teema olnud ikka.
Kuidas sellise seibi asja puhul kindel olla,et rist kenasti keskel on?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#56

MB enamasti ei paku eraldi riste vahetuseks, vaid ainult tervet kardaani. Seega on keegi m66dujärgi otsinud sobiva risti vana asendamiseks. Kui seibide paksused on 6igesti valitud, on rist ilusti "keskel". Sellist lähenemist on palju kasutatud ning üldiselt toimib ja kestab küll, vahest v6ib tekkida probleeme tasakaalustusega ainult - hakkab vibrama.
Vasta
#57

(28-11-2017, 11:20 AM)ziim Kirjutas:  MB enamasti ei paku eraldi riste vahetuseks, vaid ainult tervet kardaani. Seega on keegi m66dujärgi otsinud sobiva risti vana asendamiseks. Kui seibide paksused on 6igesti valitud, on rist ilusti "keskel". Sellist lähenemist on palju kasutatud ning üldiselt toimib ja kestab küll, vahest v6ib tekkida probleeme tasakaalustusega ainult - hakkab vibrama.

Mis aasta MB kaardaanist jutt on? Sprinteritel jah visatakse uus kardaan alla aga vanematel saab vahetada. Poes ristid muhvid asjad saadaval.
http://alvadi.ee/varuosad/mercedes-benz/...aani-muhv/
Vasta
#58

Autoks ikka teema alune 87 aasta 309D.
Segadusse ajabki see,et riste pakutakse koos stopritega. Samas mingid komplektid ka ilma.
Aga eks peab mõne seibi eemaldama. Siis näeb kas on soon või ei.
Aga muhvi info eest tänud.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#59

(28-11-2017, 14:32 PM)wagoneer Kirjutas:  Autoks ikka teema alune 87 aasta 309D.
Segadusse ajabki see,et riste pakutakse koos stopritega. Samas mingid komplektid ka ilma.
Aga eks peab mõne seibi eemaldama. Siis näeb kas on soon või ei.
Aga muhvi info eest tänud.

Jupp aega tagasi oli selline pill aastaid tubliks tööloomaks. Kui mälu ei peta siis aastast 88. Põhiline mure oligi kardaaniga. Riste vahetasin ise ja  kui ära tüütas siis Keila Pakiauto vennad. Originaalis on tehase poolt kübarad kärnitud. Taastamiseks kasutatakse seda keevitusega punktimise süsteemi. Kui rist korras siis ära Sa huvi pärast küll seda seibi maha käia. 99 prossu seal splindi soont ei ole. Miks need ristid ei kestnud ma öelda ei oska. Pakiautos aeti küll treipingis sentrisse konstrui kuid tasakaalustamist see aeg veel eriti ei harrastatud. Ehk oli siis selles viga.
Vasta
#60

Krooniajast mäletan, et sarnastele junnidele aretati üldse volga juppidest kardaane.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne